#32 af prettyputte (slettet)
LCHF- eksperiment
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+prettyputte (slettet)
re: LCHF- eksperiment
Hvor er det dejigt for dig, tillykke med fødselsdagen og stort tillykke med vægttabet:-)
Ja, jeg har også lige taget 1,4kg på siden torsdags så nu skal jeg også bare i gang til den store guldmedalje!
Jeg synes det er jo demotiverende, at man tager det hele på gen så hurtigt:-(
Ja, jeg har også lige taget 1,4kg på siden torsdags så nu skal jeg også bare i gang til den store guldmedalje!
Jeg synes det er jo demotiverende, at man tager det hele på gen så hurtigt:-(
12 år17. januar 2012 kl. 10:06
bruger slettet
Man tager jo ikke på igen, det er jo bare væskedepoterne i muskler, indvolde oghjernen der bliver fyldt op. Og derfor er det rigtig let at tabe igen. Det fedt vi allerede har tabt, kommer jo ikke så hurtigt på igen.
For mig er det en fordel, for så kan jeg ikke overbevise mig selv om at en hygge fredag lige så godt kan blive hele weekenden, for jeg kan jo se med det samme at det er helt galt.
For mig er det en fordel, for så kan jeg ikke overbevise mig selv om at en hygge fredag lige så godt kan blive hele weekenden, for jeg kan jo se med det samme at det er helt galt.
12 år18. januar 2012 kl. 08:05
bruger slettet
12 år19. januar 2012 kl. 20:37
Har luret i din tråd. Kan se det går fremad for dig. Herligt.
Synes det var gået lidt i stå. 100 gram om dagen er jo ikke noget at skrive hjem om. Så tog en dag i går kun med kød, æg, flæskesvær, ost og en enkelt avocado. Og det gav pote. 600 gram forsvandt der igen. Tror jeg vil indføre sådan en dag i ugen, så der sker noget.
Ellers har det været en herlig uge hvor det har været min fødselsdag, så jeg fandt den mest lækre opskrift på en LCHFchokoladekage. Mums. Manden syntes den var lidt bitter, men han er også en sukkergris af de helt store.
Jeg mangler kun 100 gram, så er jeg så langt nede som efter de 14 dages eksperiment før jul.