#11 af Autum (slettet)
Vægttab på 20 kg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Autum (slettet)
re: Vægttab på 20 kg
også stort tillykke frk esbjerg fra mig. - Ja nu er det vigtigt at spise det rigtige.
13 år28. november 2011 kl. 08:49
blåhval
Velkommen nye uge.
Ved ikke lige hvad der er sket, men er begyndt at få underlige tanker om at finde løbetøjet frem. Puha, den havde jeg ikke lige set komme.
Min motivation vokser, og der er ikke så langt til at BMI skifter fra fed til overvægtig :-)
Kosten er der ikke så meget styr på endnu, men fik lavet en kæmpe gryde minestronesuppe i weekenden. Bruger ikke bacon, men røget skinke i tern, så sparer lidt fedt der. Det smager bare så godt, og så er der næsten ingen kalorier i. MUMS.
Håber vi alle er store "tabere" når det er store vejedag på torsdag.
Stort smil til alle.
Ved ikke lige hvad der er sket, men er begyndt at få underlige tanker om at finde løbetøjet frem. Puha, den havde jeg ikke lige set komme.
Min motivation vokser, og der er ikke så langt til at BMI skifter fra fed til overvægtig :-)
Kosten er der ikke så meget styr på endnu, men fik lavet en kæmpe gryde minestronesuppe i weekenden. Bruger ikke bacon, men røget skinke i tern, så sparer lidt fedt der. Det smager bare så godt, og så er der næsten ingen kalorier i. MUMS.
Håber vi alle er store "tabere" når det er store vejedag på torsdag.
Stort smil til alle.
13 år28. november 2011 kl. 10:27
blåhval
Fik lige regnet på suppen. 44 kalorier per dl, og så mætter den rigtig godt. Eneste lille problem, er at min mave ikke er helt med på den, så den lufter ekstra ud :-)
13 år28. november 2011 kl. 12:13
Autum (slettet)
Det lyder dejligt med din nye minestrone blåhval, og dejlig kaloriefattig, held og lykke med den.
Flot du tænker i løbetøj Smiler stort. go go
min weekend gik lidt i "kage" så jeg kæmper i de kommende dage på at få tabt bare nogle gram :D
Flot du tænker i løbetøj Smiler stort. go go
min weekend gik lidt i "kage" så jeg kæmper i de kommende dage på at få tabt bare nogle gram :D
13 år28. november 2011 kl. 14:02
Autum (slettet)
Jeg kæmper, har det meget skidt i disse dage, min gigt er slem og jeg må tage nogle stærke smertestillende piller.
Det plejer at betyde at min vægt ikke rigtig vil gå i den rigtige retning - er der nogen af jer derude der ved noget om vægttab og smertestillende piller eller andre piller ??
Det plejer at betyde at min vægt ikke rigtig vil gå i den rigtige retning - er der nogen af jer derude der ved noget om vægttab og smertestillende piller eller andre piller ??
13 år29. november 2011 kl. 12:52
blåhval
Hej Blyant
Øv, øv og så lige en gang øv mere.
Visse smertestillende midler kan give en let øget appetit, og hvis man har mange smerter er man nok heller ikke så aktiv som ellers.
Håber du hurtigt får det bedre, så du kan komme videre med projektet.
Sender nogle varme tanker til dig, og husk dit eget motto :-)
Øv, øv og så lige en gang øv mere.
Visse smertestillende midler kan give en let øget appetit, og hvis man har mange smerter er man nok heller ikke så aktiv som ellers.
Håber du hurtigt får det bedre, så du kan komme videre med projektet.
Sender nogle varme tanker til dig, og husk dit eget motto :-)
13 år29. november 2011 kl. 13:06
Autum (slettet)
Tak for din søde hilsen Blåhval.
Ja jeg vil " holde ud og hænge i " Men tak for påmindelsen
Ja jeg vil " holde ud og hænge i " Men tak for påmindelsen
13 år29. november 2011 kl. 14:15
Autum (slettet)
jo jo jeg tænkte det nok... jeg står stille til denne torsdagsvejning.
Jeg må klemme balderne sammen og komme videre.
Go' uge til jer .. og også mig
Jeg må klemme balderne sammen og komme videre.
Go' uge til jer .. og også mig
13 år1. december 2011 kl. 14:25
blåhval
Hej alle
Her går det ok, der er røget lidt af vægten, og er nu "kun" overvægtig :-)
Tror jeg skal prøve at løbe lidt i morgen tidllig, får mine lår er ikke ømme mere.
Søndag bliver ikke god kostmæssigt. Starter dagen med at gå julemærkemarch, så jeg kan støtte de overvægtige børn, der får ophold der. Det er jo fint, for så kommer der lige 5 km på tælleren. MEN der er store julefrokost i familien, og jeg vil tillade mig at synde, da jeg ikke skal til andre julefrokoster i år. Glæder mig til maden, men kan garanteret ikke tåle ret meget af den før maven gør knuder. Bliver spændende at se.
Rigtig god taber-uge til alle.
Her går det ok, der er røget lidt af vægten, og er nu "kun" overvægtig :-)
Tror jeg skal prøve at løbe lidt i morgen tidllig, får mine lår er ikke ømme mere.
Søndag bliver ikke god kostmæssigt. Starter dagen med at gå julemærkemarch, så jeg kan støtte de overvægtige børn, der får ophold der. Det er jo fint, for så kommer der lige 5 km på tælleren. MEN der er store julefrokost i familien, og jeg vil tillade mig at synde, da jeg ikke skal til andre julefrokoster i år. Glæder mig til maden, men kan garanteret ikke tåle ret meget af den før maven gør knuder. Bliver spændende at se.
Rigtig god taber-uge til alle.
13 år1. december 2011 kl. 16:40
Autum (slettet)
Vægttab på 20 kg
Hej hej
Hjertelig tillykke med det flotte vægttab Blåhval, hvor er det flot. .... Du skal huske at hygge dig til julefrokosterne, det er jo en del af dit liv også ikke ?
Flot gjort
Hjertelig tillykke med det flotte vægttab Blåhval, hvor er det flot. .... Du skal huske at hygge dig til julefrokosterne, det er jo en del af dit liv også ikke ?
Flot gjort
13 år3. december 2011 kl. 13:15