Vægttab på 20 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Vægttab på 20 kg
Weekenden er ovre, jeg har passet meget på, fik gået stavgang lørdag formiddag.
Har spist efter min "plan" så jeg ser frem til den kommende uge.
Hvad med jer andre, går det godt ?
13 år21. november 2011 kl. 08:57
re: Vægttab på 20 kg
Hej Blyant

Det kunne gå meget bedre. Havde det ikke særligt godt i går, så eneste ting jeg fik var kaffe, te og en hovedpinetablet..

Fik dog skrabet tapet af i 2 timer, så fik mine skridt op på godt 14.000 jf en omregningstabel jeg har.

Har i dag fået et stykke franskbrød indtil nu, men har en banan, som skal tvinges ned om lidt. Ved det ikke er sundt, men maven vil ikke lige være med. Det går snart over, og så skal der kæmpes med fristelserne igen.

God dag til jer alle
13 år21. november 2011 kl. 11:46
Søde Blåhval, hvor er det synd du har haft det skidt, MEN FLOT du kunne arbejde med et så hårdt arbejde, 2 timer med at fjerne tapet - godt gået OG flotte skridt.
Jeg håber din appetit er vendt tilbage, og alt er vel igen

Jeg har lige været på stavgangstur, 3,7 km i det skønneste vejr.

God dag til dig og alle der har lyst at være med på tråden
13 år22. november 2011 kl. 09:19
Dejligt at høre blyant! :]
For mig går det desværre helt galt. Jeg har trøstespist i min ynglings is i dag - ½ liter - og ingen motion overhovedet. Jeg lå i sengen fra 13-14:30, og ellers har jeg bare sat ved computeren, som jeg altid gør. Puuuh da..
13 år22. november 2011 kl. 20:25
Æblekind, vi må tage os sammen. Blyant styrer bare for vildt. Det er sejt med den viljestyrke og motivation hun har.

Tror du ikke vi kan få lidt af det i julegave af hende :-)

Der er røget 200 g igen, og et hvert vægttab er positivt. Smiler stort.
13 år23. november 2011 kl. 11:10
Hej til både Æblekind og Blåhval

Jo det er svært at tage sig sammen, når man først er røget ned i sofa / spise-hygge hullet.
MEN der er kun en vej og det er op igen. Vi falder alle i en gang i mellem.
Så på med vanten æblekind, ud og gå en tur - eller hvad du har lyst til.
Og tak Blåhval for de pæne ord, de varmer og holder også mig på plads, havde egentligt opgiver at gå tur i dag men nu skal jeg ud og gå bare en lille tur.
Det er tåget og trist - men jeg ved at når jeg kommer hjem efter en gåtur så er jeg frisk og ser frem til et vægttab.
- Til sidst, jo I kan tro I må få den allerstørste julegave af mig - men husk den allerstørste julegave er den I giver jer selv, ved at følge den plan for vægttab I har sat jer for. Så held og lykke med det.
Husk at melde ind i morgen på vejning uge 47 - så kan vi følge hinanden. Go' vind
Knus til jer begge Blyant
13 år23. november 2011 kl. 11:29
God dag til alle

I dag tog jeg mig sammen og kom ud i det triste grå vejr, og gik 1,8 km.

Er overhovedet ikke i julehumør endnu, men tror der bor en enkelt Gertrud Sand eller to i nabolaget. :-)
13 år24. november 2011 kl. 10:53
Hej til jer alle

Jeg er heller ikke i julehumør endnu - men det er jo ikke december før om 1 uge, så det kommer nok.

Jeg har tabt 300 gram ikke nær det jeg havde håbet på, der kom lige lidt hygge ind over i løbet af ugen sådan kan det gå.

Flot blåhval at du kom ud i vejret.

Rigtig god uge til os alle - :D
13 år24. november 2011 kl. 13:31
Jeg har været temmelig fraværende de seneste uger, grundet alt for meget arbejde...
og det bliver nok ikke bedre fremover når det kommer til vægttab, da jeg har fundet ud af at jeg er gravid.

Så mit mål for den kommende tid er vist bare ikke at tage alt for meget på og spise rigtigt :)

Håber det går godt for jer andre :)
13 år27. november 2011 kl. 21:10
Stort tillykke
13 år27. november 2011 kl. 21:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...