#22 af Autum (slettet)
ROS
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Autum (slettet)
re: ROS
Hold da op - du er da en superkvinde.
Hav en go' dag
Hav en go' dag
13 år4. december 2011 kl. 13:40
Autum (slettet)
Ja så skal jeg have ros igen :D
Min weekend har bare været så dejlig, jeg har kunnet overholde min plan, så jeg er superglad
Min weekend har bare været så dejlig, jeg har kunnet overholde min plan, så jeg er superglad
13 år5. december 2011 kl. 11:07
kis (slettet)
Ros til mig fordi:
Jeg spiser langsommere og nyder maden mere:)
Jeg spiser langsommere og nyder maden mere:)
13 år5. december 2011 kl. 11:10
calcit
Ros til mig...fordi jeg evner at være her...
Lever fint helt uden: sodavand, kager, fastfood. Slik af ringe kvalitet. Pølser, flødekager, morgenbrød. øl, sprut.
Lever fint helt uden: sodavand, kager, fastfood. Slik af ringe kvalitet. Pølser, flødekager, morgenbrød. øl, sprut.
13 år5. december 2011 kl. 12:41
Autum (slettet)
.
Et stort skulderklap til mig - jeg er kommet under 100 kg hold op hvor er jeg glad
Et stort skulderklap til mig - jeg er kommet under 100 kg hold op hvor er jeg glad
13 år8. december 2011 kl. 09:46
blåhval
ros til mig for at cykle hjem fra arbejde i storm og piskende regn, selvom manden gerne ville hente mig.
13 år8. december 2011 kl. 21:26
Autum (slettet)
hej
Du er godt nok sej blåhval, på den måde bliver du tynd som en sild :-)
Jeg vil også lige rose mig selv - lod den store slikskål, og juletræs flødebollerne stå selvom det stod lige foran min næse, pyh ha det holdt hård men jeg er super stolt :D
Jeg vil også lige rose mig selv - lod den store slikskål, og juletræs flødebollerne stå selvom det stod lige foran min næse, pyh ha det holdt hård men jeg er super stolt :D
13 år10. december 2011 kl. 12:58
Store_Michael (slettet)
I skal alle have ros for:
- at erkende en svaghed og gøre noget ved den uanset "skadens omfang" :-)
- at hjælpe og motivere andre på siden ved aktivt at deltage i trådene, det betyder meget for den der hjælpes
Jeg skal ikke have ros, for jeg har ikke lavet et ærlig stykke arbejde idag ;-)
Udover at behandle brandsår på en af Diesel-ørene dernede (læs maskinmestre) og spolere vor tekniske afdelings gode humør, ved at betille for mange hundrede tusinde kroner i reservedele til denne hårdt trængte hjuldamper. :o)
Kan i have en rigtig god weekend - og Glade dejlige Jul !
Knus
Michael.
- at erkende en svaghed og gøre noget ved den uanset "skadens omfang" :-)
- at hjælpe og motivere andre på siden ved aktivt at deltage i trådene, det betyder meget for den der hjælpes
Jeg skal ikke have ros, for jeg har ikke lavet et ærlig stykke arbejde idag ;-)
Udover at behandle brandsår på en af Diesel-ørene dernede (læs maskinmestre) og spolere vor tekniske afdelings gode humør, ved at betille for mange hundrede tusinde kroner i reservedele til denne hårdt trængte hjuldamper. :o)
Kan i have en rigtig god weekend - og Glade dejlige Jul !
Knus
Michael.
13 år10. december 2011 kl. 22:37
Autum (slettet)
Tak for din ros.
Tillykke med det kommende faderskab :-)
Jeg er lidt nysgerrig med hensyn til dit vægttab - kan se du ikke har sat dig et mål ?
- Hvor meget vil du tabe dig ?
- Over hvor lang tid ?
Også et knus herfra glæder mig til at høre mere.
Tillykke med det kommende faderskab :-)
Jeg er lidt nysgerrig med hensyn til dit vægttab - kan se du ikke har sat dig et mål ?
- Hvor meget vil du tabe dig ?
- Over hvor lang tid ?
Også et knus herfra glæder mig til at høre mere.
13 år11. december 2011 kl. 13:33
- at jeg på trods af 8½ timers arbejde i en bager, kun spiste salat!
- at jeg de sidste 3 aftener i træk har lavet rigtig aftensmad (Tror jeg aldrig jeg har prøvet før.......)
- at jeg i dag valgte friskpresset juice i stedet for sodavand.
- og så for at jeg i dag var til jobsamtale, og følte mig godt tilpas!!