ROS

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

ROS
Trænger vi ikke til ROS igen. Jeg vil i hvert tilfælde rose mig selv for ....

- at føle mig top-motiveret. Har haft lidt manglende fokus, men er nu tilbage på planen igen og har på 2 dage tabt et kilo. Jeg håber i løbet af den næste uge at komme under de 87. Det er ved at være længe siden jeg har været der :-)
- at have taget mig tid til at taste mad ind i madital, så jeg kan få fokus på den mængde energi jeg spiser.
- fortsat at kæmpe stærkt med min karate op mod gradueringen i december.
13 år16. november 2011 kl. 10:21
re: ROS
Hvad skal DU ha ros for?
13 år16. november 2011 kl. 10:22
Super idé !
Det er vildt vigtigt at få ros !

Jeg skal have ros for at jeg, i aftes efter at jeg havde puttet ungerne ikke gik i slikskabet men istedet satte mig og læste i den vildt spændende bog jeg er igang med.
Det holdt lidt hårdt men føles vildt godt idag hvor motivationen bare tordner der ud af !
God dag til alle.
13 år16. november 2011 kl. 10:34
Jeg skal have ros for
- at have fundet denne geniale side som hjælp til min kostomlægning ;o)
- på 3 uger at have tabt 4,9 kg
- at motionere stort set alle dage i ugen. Kun 1 ugentlig "fridag"
- at være god til at skrive mit mad ned og senere taste det ind i madital så jeg kan følge mit kalorieforbrug
- at spise 5 måltider hver dag. Det er ikke altid lige nemt at huske ;o)

Tak for denne gode idé.........

Ha' en rigtig god dag
13 år16. november 2011 kl. 18:09
Jeg skal have ros, for at vælge en sandwich med kylling og bacon, uden dressing i stedet for pølsemix, da jeg stod i den lifligste madduft. Og så kunne jeg ikke engang spise op :-)

Ros for ideen til KarinaHadsten
13 år17. november 2011 kl. 14:03
hvor er du bare sej blåhval - det er lige det der skal til - tillykke
13 år17. november 2011 kl. 15:15
Jeg skal have ros for:

at jeg ikke har rørt lakridser i nogen form - siden jeg besluttede det sidste mandag

at jeg får tastet min mad ind i madital også når det sejler lidt og jeg har spist for meget.

At jeg prioriterer motion MEGET højt når der skal planlægges med vores sparsomme tid

At jeg i dag har den laveste vægt i mindst 20 år.

At jeg bevarer fokus og motivation selv om jeg er tæt på mål, og godt kunne vælge at sige at ejg er tilfreds.

At jeg har tabt snart 50 Kg (47,5)

uh - jeg er god til det her ..... ros til mig ;-)
13 år17. november 2011 kl. 16:08
at jeg prøvede et sæt tøj der har hængt i skabet i over 5 år, fordi jeg ikke kunne passe det - det passer perfekt nu

dejligt - jeg har næsten aldrig brugt sættet, fordi det alt for hurtigt krympede i skabet.

13 år17. november 2011 kl. 17:33
jeg skal have ros for, at jeg på trods af ny depression, der er ved at snige sig ind på mig, alligevel formåede at lufte hunden på stranden og også i skoven, og at jeg tog i svømmehallen og fik svømmet 20 minutter uden pauser, og jeg skal have ros for, at jeg har spist fornuftigt, selvom alle fibre i min krop skriger på fedt, sukker og dumme kulhydrater (depressionen igen)...

jeg er i hvert fald stolt af mig selv i dag
13 år17. november 2011 kl. 18:09
Jeg skal have ros for min motion i dag, gik 5,3 km stavgang.
Så jeg er superglad :D
13 år18. november 2011 kl. 10:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...