#12 af Autum (slettet)
ROS
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Autum (slettet)
re: ROS
- Jeg skal have ros da min skridttæller sagde 11.858 skridt i går.
13 år19. november 2011 kl. 08:39
Autum (slettet)
- Nu skal jeg til at rose mig selv igen.
- Fik gået 10.151 skridt i går (søndag)
- har kun spist efter min "plan" hele weekenden
- jeg har godt nok ikke været i byen eller haft gæster - det hjælper en del :-)
Så et klap på skulderen til mig
- Fik gået 10.151 skridt i går (søndag)
- har kun spist efter min "plan" hele weekenden
- jeg har godt nok ikke været i byen eller haft gæster - det hjælper en del :-)
Så et klap på skulderen til mig
13 år21. november 2011 kl. 09:02
KarinaHadsten (slettet)
Jeg skal have ros for at have klaret mig super hen over weekenden, så jeg faktisk havde tabt mig til mandag - det er sjældent jeg oplever vægttab til mandag ;-)
Jeg skal have ros for at holde fokus.
Jeg skal have ros for ikke at trøstespise selvom jeg var lidt halvsyg i går. Det er jeg faktisk endnu, men er nu på arbejde.
Jeg skal have ros for at holde fokus.
Jeg skal have ros for ikke at trøstespise selvom jeg var lidt halvsyg i går. Det er jeg faktisk endnu, men er nu på arbejde.
13 år22. november 2011 kl. 13:58
Autum (slettet)
Ja Karina du skal bestemt have ros
Jeg vil også rose mig selv i går nåede jeg at gå stavgang 3,6 km - inden jeg skulle have gæster.
Kom ialt op på 8.510 skridt :D
Jeg vil også rose mig selv i går nåede jeg at gå stavgang 3,6 km - inden jeg skulle have gæster.
Kom ialt op på 8.510 skridt :D
13 år23. november 2011 kl. 14:08
Nikomath
Og jeg skal roses for at havet overvundet mig selv og fundet vej til motionscenteret. Dybt grænseoverskridende!!!
Og jeg skal også roses for at komme afsted i svømmehallen i morges.
Og endelig så synes jeg at ALLE her på madital skal roses for at tage ansvar for eget liv og gøre noget godt for os selv.
Nikomath
Og jeg skal også roses for at komme afsted i svømmehallen i morges.
Og endelig så synes jeg at ALLE her på madital skal roses for at tage ansvar for eget liv og gøre noget godt for os selv.
Nikomath
13 år23. november 2011 kl. 14:36
blåhval
Ros til mig, for at have stået med 900 g familieguf i hånden i en grænseforretning, møghamrende sulten, og så sagde jeg til mig selv: " fandme NEJ" og lagde den tilbage.
Der kom lidt chokolade med hjem til den hjemmelavede konfekt, men det er nu mere manden og børnene, der godt kan lide det. Er heldigvis ikke så glad for marcipan, men elsker at lave det. :-)
Der kom lidt chokolade med hjem til den hjemmelavede konfekt, men det er nu mere manden og børnene, der godt kan lide det. Er heldigvis ikke så glad for marcipan, men elsker at lave det. :-)
13 år25. november 2011 kl. 10:28
blåhval
ros for at have taget en coopertest.
Resultat møgelendigt, men jeg kom da igennem.
Resultat møgelendigt, men jeg kom da igennem.
13 år28. november 2011 kl. 21:42
Autum (slettet)
blåhval
Flot du tog testen - nu er der noget at arbejde hen mod :D
13 år28. november 2011 kl. 23:42
Autum (slettet)
Ros
Jeg skal have ros for at have gået tur på 4 km i går, det var bidende kolde og jeg var kommet afsted uden hue og handsker.
13 år3. december 2011 kl. 13:20
Og ROS til jer alle for at være gode til at rose jer selv.
- Ros til mig for at springe eftermiddagskakao over i går fordi jeg følte mig lidt fyldt.
- Ros til mig for ikke at spise løs af popcorn og pebernødder til skolefesten i går.
- Ros for at vælge en wokret i stedet for pølser.
- Ros for at jeg lige om lidt vælger at tage traveskoene på og tage en gåtur med et æble i stedet for at spise frokost. Vi får fredagsrundstykker og jeg er altså ikke sulten til frokost.