SÅ SKAL DET VÆRE! Skub mig i gang!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: SÅ SKAL DET VÆRE! Skub mig i gang!
man bliver lidt skidt ja men det er kun udrensning i starten...
13 år9. november 2011 kl. 17:44
Så det er simpelthen en god, streng udrensnings kur der skal til? VÆK med sukker - for det er min store last, jeg eeeelsker alt med sukker!

Og ananas - er det et no go? Hvad med ananas der ikke er fra en dåse?
13 år9. november 2011 kl. 17:50
Du skal generelt passe lidt på med frugt. Da frugt alene også kan prikke til sukkermonsteret. Ananas er ikke værre end andet frugt men kun i små mængder. Ananas på dåse i egen juice er OK på samme vilkår
13 år9. november 2011 kl. 18:12
Jeg så vægtene i øjnene i morges - det skulle jeg aldrig aldrig have gjort..

Det har ødelagt min dag fuldstændig! Min uge er ødelagt!! Jeg har taget 5 kg på på 4-5 uger, har jeg regnet ud! Den siger nu 81,5..

Hvad skal jeg gøre? Nu har jeg slet ikke lyst til at dyrke motion. Jeg har ikke lyst til noget som helst!!
13 år10. november 2011 kl. 08:55
Rolig nu - som jeg før har skrevet er det ikke en mulighed at "blive liggende" du MÅ rejse dig hver gang du falder, uanset hvor mange gange du skal gøre det.

De fem kilo kan godt være væske hvis du pludselig er begyndt at spise voldsomt meget. Jeg har faktisk selv lige taget mindst 5 kilo væske på pga. af min lakrids-afhængighed (tror jeg)

Prøv at google Glykemisk Load og Gykemisk Indeks for at blive klogere på hvilke fødevarer der trigger/føder din sukkerafhængighed og hvilke du roligt kan spise.

Vejen ud af afhængigheden er at spise så du er mæt af grønt, groft og kød. MASSER af fedtfattige proteiner. På den måde kan du faktisk spise dig stopmæt med god samvittighed. Prøv f.eks. at lave en omelet af 2 æg med champignon og fedtfattig ost. Det føles som at synde (kæmpe portion) men er helt OK ;-)
13 år10. november 2011 kl. 15:09
Fed besluntning!

Jeg er også lige gået ind i kampen og ved det bliver en hård omgang. Har prøvet forskellig motion men det virker bare ikke for mig. med 2 små børn er det svært at finde tiden.
Dog har jeg nu anskaffet mig en hulahop ring og med en guide fra iform.dk og en times zumba i ugen, mener jeg nu at jeg gør hvad jeg kan. Også det at tage cyklen mere i stedet for bilen så snart jeg har mulighed for det.
En veninde der lige har fået maveoperation har sagt til mig at hvad mad angår så skal jeg tænke over når jeg spiser om jeg virkelig har brug for maden eller om jeg bare spiser for at spise - du ved vanens magt..
Håber det kan bruges og held og lykke!
13 år10. november 2011 kl. 17:02
veile - Men jeg synes jo bare ikke, at jeg spiser mere, end jeg normalt gjorde :/ MEN jeg dyrker dog heller ikke nogen form for motion længere. Så det er nok der, den er gal.
Glykemisk Load og Gykemisk Indeks? Skal jeg bare søge på google efter det? Og det lyder rigtig lækkert med omelet! :]

shahir - Sådan!! :] Det er da rigtig sejt gået, at du gør, som du gør! Jeg havde også købt mig en hula hop ring med vægte i - men den var selvfølgelig for stor til værelset :( Så den måtte afleveres tilbage - virkelig en skam!! Så nu må jeg i gang med nogle andre ting.
Men godt råd! Held og lykke til dig :]

13 år10. november 2011 kl. 17:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...