Livsændringen før det for sent!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Livsændringen før det for sent!
Tillykke med det første mål - det er en fed fornemmelse. Jeg vil gerne tabe mig 30 kg i løbet af 2012. Starter til weekenden, da jeg skal deltage i et vægttabs projekt. Det forventer jeg mig rigtig meget af. Har ikke været på vægten længe, men mon ikke den siger 120 kg :-(
13 år3. januar 2012 kl. 19:33
Så skal du have held og lykke !! :)

Lad vær med at blev trist over vægten men bliv glad over du har besluttet dig for at forlænge dit liv og måske få en mere lykkelig person :)

Det lyder da meget interessent dit vægttab projekt, hvad går det ud på ?
13 år3. januar 2012 kl. 19:44
Lige præcis, det gælder om at holde fokus på det vigtigeste og det er for mig ikke vægten. Glæder mig til at få mere energi og lyst til tilværelsen.

Projektet er dette: randerspaavaegten.dk

13 år4. januar 2012 kl. 09:51
Hej 15kg:

Er spændt på at høre hvordan det går med dig? Holder du stadig fast?
12 år24. januar 2012 kl. 12:24
Hej 15 kg

Ja jeg forstår godt du blev forskrækket over vægten, mærkeligt som den lige pludselig er blevet for høj ;-)

Er enig med de andre her på siden. Du bør ligge på 1800 - 2000 kcal pr dag, du skal nok tabe dig. Du er jo en stor dreng ;-)
Tænk også på at du skal have noget godt protein, kylling, kalkun, æg og de magre udskæringer af svin og okse.
Held og lykke til dig
12 år24. januar 2012 kl. 13:14
Det går rigtig godt, har tabt mig 21 kg og sendt ansøgning til officersskolen - mangler 15 kg mere :)

Jeg spiser omkring 1200 kcal om dagen, ved godt det er lidt men jeg har det godt og mangler ikke noget i kroppen har fået målt de forskellige ting :)

Jeg træner stadig hver dag og i dag løb jeg 2820 på 12 min så det er jeg stolt af :)
12 år24. januar 2012 kl. 14:19
Fedt at høre. Og tillykke med det flotte vægttab. Du skal nok nå i mål.
12 år24. januar 2012 kl. 14:22
Jeg synes, du er supersej! Tillykke med dit nye liv.
12 år26. januar 2012 kl. 10:04
Hold fast, du er en inspiration
Det er et super fantastisk projekt, du der har lagt dig for dagen. Det er utrolig ambitiøst, og på trods af advarsler fra nær og fjern, har du formået at holde ryggen rank og fortsætte dit eget trip! Sejt!

Jeg krydser fingre for dig, og håber de næste 3 måneder vil flyve af sted... Og så starter det RIGTIGE arbejde... haha
Det er ALTID der, man (læs: jeg) falder i! Når man skal vedligeholde vægten, spise sundt og IKKE være fanatisk... haha

Held og lykke med uddannelsen, vægttabet og livsstilsændringen!
Hep hep Libra
12 år26. januar 2012 kl. 11:49
re: Hold fast, du er en inspiration
ja håber det går godt for dig....fastfood og selv skulle fange op er hårde opgaver...det er en ballast som mangler. Du fortjener den bedste støtte her....Men vi har valget og det gør nogen af os stærkere som har stået alene fra tidlig alder.......så kan andres problemer blegne.
12 år27. januar 2012 kl. 13:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...