Livsændringen før det for sent!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Livsændringen før det for sent!
Jeg skal tabe mig 50 kg, men jeg kan godt løbe. Men handler om at lytte til kroppen - Cykling er betydelig bedre for kroppen mens kilo er på.

Jeg følger vægtkonsulenternes, kunne måske også være noget for dig, eller nogen af de andre, vægtvogter og hvad de hedder.. Så er der noget fællesskab omkring det, og du får hjælp med, hvad du bør spise. Så du ikke spiser for meget og ikke for lidt.. Hvis du får for lidt falder du blot i senere, og lever usundt for kroppen, og ja for meget sker der ikke så meget :=)
13 år13. december 2011 kl. 20:34
Læste lige din sidste post og må ytre stærk bekymring for dig, hvis du virkelig har tabt 12 kg på 5 dage... Så er der noget fuldstændig galt og du bør søge akut læge !
13 år13. december 2011 kl. 20:38
Ved ikke om jeg har formuleret mig forkert men jeg har ikke tabt 12 kilo på 5 dage men på 5 uger :).

Jeg er ikke den store cyklist selv da jeg får ondt i skridtet "ved ikke hvordan jeg ellers skal formulere det" så efter 2 km så er det ikke sjovt og løb er jeg glad for, men tak for rådet :)

Kan godt være det lyder dumt, men når jeg følger vægtvogterne eller nogen de andre så får man at vide man ikke må det og det men man skal det og det. Det er jeg ikke særlig god til jeg vil heller finde på opskrifter selv og bruge min egen fornuft :)

Men tak for rådene og det kan da sagtens være hvis det her ikke lykkes jeg vil give det et forsøg :)
13 år13. december 2011 kl. 20:46
Gut gut, så blot dato for dit første indlæg og blev noget bekymrende.

Jeg bruger mest det med vægtkonsulenterne til at have nogen at stå til regning over for, samt have retningsvejledninger.. Nu tæller de ikke kalorier, men kan regne ud du får alt for få.. Tvivler på vi som mænd bør få under 1500.

Kan se du så nu er kommet ned på overvægtig nu trods alt jævnfør run4u.dk

Vi andre drømmer stadig om at komme derned :=)

Har personligt også fuld fart på mit vægttab, er fantastisk at være mand på det område :=)
13 år13. december 2011 kl. 21:07
Ja det er dejligt at det går lidt hurtigere for os mænd men kan godt forstå de er misundelige på det område :)

Det lyder godt det går godt med dit vægttab :) hvor langt er du nået ? :)
13 år13. december 2011 kl. 21:40
Er kun på min 2. uge. Første uge smed jeg vanvittige 5,6 kg, skulle jeg ikke gerne fremover :=)
Får status på torsdag, var til julefrokost i weekenden så var selvfølgelig dyr, men var ikke så galt, så håber at kunne nå 1½ kg alligevel..

Og så er målet at tage en 2 kg i ugen indtil jeg kommer lidt ned, nu ser vi, har købt et halv år, og mand smider i snit 1,5 kg som mand i følge dem, så det vil også være fint nok.. Såå forhåbentlig går jeg en dejlig sommer i møde, lige nu går det i hvert fald godt og føler jeg får betydelig bedre mad end før.
13 år13. december 2011 kl. 22:03
Det godt nok godt klaret !! :) Keep up the good work ! :)
13 år16. december 2011 kl. 00:34
Det er super flot gået at du har kunnet holde motivationen, det tror jeg ville knibe her. Især med tanke på din kost :-)

Men rart med andre fyre herinde, er selv mand, 33 år der virkelig trænger til at komme igang igen. Glæder mig til at følge dig og ikke mindst Benni´ kamp. Måske vi kunne motiverer hinanden? Mvh. Morten
13 år2. januar 2012 kl. 10:23
Mange tak Gumpen :) Jeg har os fulgt Bennis kamp med interesse :). Hvor meget skal du tabe og hvor langt er du noget ? :)
13 år3. januar 2012 kl. 05:01
Så er første mål nået !!

Jeg er meget stolt af mig selv, nu er vægten på 120.2 og startet på 136 for små to måneder siden og det har har været min fødselsdag, jul og nytår. Så er lidt stolt af mig selv, en anden ting der gjorde mig stolt var at jeg tilmeldte mig et KettleCross hold, det var godt nok hårdt men godt :)

Nu har jeg så sat mig et nyt mål der hedder 3 måneder til 20.2 kg, som jeg ser som et realistisk mål men det bliver hårdt :)
13 år3. januar 2012 kl. 05:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...