#52 af Tanjaknoth (slettet)
Dukan kuren
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: :)
Millerv tak :-) det er dejligt at se 6 tallet på vægten... jeg tror også din vægtstigning har med alt andet end nyt fedt at gøre - så tag det helt roligt.. det er de sving der kommer når man hopper på vægten for tit.. jeg synes min mave fungere bedre med moderat motion og masser af vand.. har også været til zumba i dag og det gik fint selvom jeg gav den gas, jeg føler ikke energien er faldet selvom det er begrænsede kulhydrater der kommer indenbords, men kroppen er jo snu og bruger energien fra sig selv (fedtet) det er jo helt tydeligt som vægten falder...
Belfast det er da skidt at du ikke må følge kuren, men det er nok sundest at du gør som lægen siger, man skal ikke spøge med sit helbred...
kan i have en dejlig aften.. sov godt når i kommer så langt.
knus Tanja
Belfast det er da skidt at du ikke må følge kuren, men det er nok sundest at du gør som lægen siger, man skal ikke spøge med sit helbred...
kan i have en dejlig aften.. sov godt når i kommer så langt.
knus Tanja
13 år14. november 2011 kl. 22:30
Tanjaknoth (slettet)
re: Dukan kuren
wuhuu ! 69,6 kg det er jo helt fantastisk... det er minus 2,2 kg på 6 dage... trods det at jeg har tabt mig fra 96 kg over det sidste år... kan i have en dejlig dag
knus Tanja
knus Tanja
13 år15. november 2011 kl. 08:09
bruger slettet
Det lyder bare godt med vægttabet.
Jeg er selv blevet nødt til at stoppe kuren før tid pga. halsbetændelse, men jeg håber på at kunne starte forfra når jeg er frisk igen. Jeg endte med at tabe 2 kilo på 4 dage og måtte så opgive på 5. dagen, så der er effektivt og jeg blev mæt mens jeg var på kuren.
Jeg er selv blevet nødt til at stoppe kuren før tid pga. halsbetændelse, men jeg håber på at kunne starte forfra når jeg er frisk igen. Jeg endte med at tabe 2 kilo på 4 dage og måtte så opgive på 5. dagen, så der er effektivt og jeg blev mæt mens jeg var på kuren.
13 år15. november 2011 kl. 20:24
Tanjaknoth (slettet)
GOd bedring til dig marie..
Jeg vil lige tilføje at jeg har fået det der svare til ca 2 tsk olie fordelt over dagen - i eks dressinger oll.
samtidig har jeg spist græsk yoghurt 2% faktisk hver dag.. så jeg har fået mere fedt end de anbefaler på kuren.. og aligevel daler vægten støt...
jeg har heller ikke sultet - fik blomkåls skinke gratin til aften igår det smagte fantastisk..
jeg hældte små friske blomkålsbuketter, skinkestrimler, hakket løg, strimlet spinat og frosne ærter i et lille ildfast fad.
blandede en æggemasse af 2 hele æg, 2 æggehvider ca 4 spsk mælk salt pebber og paprika piskede det sammen og hældte det over fyldet - bagte det i ovnen ved 160 grader til massen blev stiv og lidt gylden..
der var til to måltider i den portion jeg lavede.
vægten stod stille i morges 69,6 - har dog heller ikke været på "toilettet" i et døgns tid hvilket sikkert har en indflydelse også...
Derudover har jeg fået mens. en uge før tid - jeg tænker der er gået lidt koks i det pga den pludselige ændring af kosten... men det kan selvfølgelig også skyldes andre hormonelle forandringer...
god dag derude...
knus Tanja
Jeg vil lige tilføje at jeg har fået det der svare til ca 2 tsk olie fordelt over dagen - i eks dressinger oll.
samtidig har jeg spist græsk yoghurt 2% faktisk hver dag.. så jeg har fået mere fedt end de anbefaler på kuren.. og aligevel daler vægten støt...
jeg har heller ikke sultet - fik blomkåls skinke gratin til aften igår det smagte fantastisk..
jeg hældte små friske blomkålsbuketter, skinkestrimler, hakket løg, strimlet spinat og frosne ærter i et lille ildfast fad.
blandede en æggemasse af 2 hele æg, 2 æggehvider ca 4 spsk mælk salt pebber og paprika piskede det sammen og hældte det over fyldet - bagte det i ovnen ved 160 grader til massen blev stiv og lidt gylden..
der var til to måltider i den portion jeg lavede.
vægten stod stille i morges 69,6 - har dog heller ikke været på "toilettet" i et døgns tid hvilket sikkert har en indflydelse også...
Derudover har jeg fået mens. en uge før tid - jeg tænker der er gået lidt koks i det pga den pludselige ændring af kosten... men det kan selvfølgelig også skyldes andre hormonelle forandringer...
god dag derude...
knus Tanja
13 år16. november 2011 kl. 08:23
MillerV
Tanja det lyder til du har får lavet en masse lækkert mad. Mums.. Blir jo helt sulten..
Jeg har lige taget en dag kun med fase 1. Fik lige guflet lidt forbudt i går, brød og wienerbrød. Så det skal lige af igen.
Mens kan sagtens give vægtøning jo. Så det er nok det der er sket.
God dag.. :)
Jeg har lige taget en dag kun med fase 1. Fik lige guflet lidt forbudt i går, brød og wienerbrød. Så det skal lige af igen.
Mens kan sagtens give vægtøning jo. Så det er nok det der er sket.
God dag.. :)
13 år16. november 2011 kl. 15:39
Tanjaknoth (slettet)
Millerv.. ja det må være pga mens. vægten står stadig stille.. og er heldigvis ikke steget... ligger stadig på 69,6 når dagen i morgen er gået har jeg gennemført både fase 1 og fase 2 Lørdag starter jeg på fase 1 igen.. indtil om aftenen - jeg skal til julefrokost med min mands arbejde.. jeg har oven i købet fødselsdag på lørdag og jeg har besluttet at jeg vil give mig selv lov til at spise lidt af det der bliver serveret lørdag aften.... Søndag fortsætter jeg så ufortrødent med fase 1...
Dagen i dag starter med lidt cultura guvana & mandarin 1% med klid og et glas vand... jeg ved godt at frugtyoughurt er lidt forbudt men jeg har ikke noget imod at vægttabet går en smule langsommmere...
god dag til jer derude - and keep up yhe good work..
Dagen i dag starter med lidt cultura guvana & mandarin 1% med klid og et glas vand... jeg ved godt at frugtyoughurt er lidt forbudt men jeg har ikke noget imod at vægttabet går en smule langsommmere...
god dag til jer derude - and keep up yhe good work..
13 år17. november 2011 kl. 08:05
MillerV
Dejligt dn ikke er steget mere. :)
Tillykke med på lørdag. :D
Selfølgelig skal du da spise lidt af det der blir serveret. Man skal ikke glemme at leve bare en smule. Selv skal jeg jo til sølvbryllup og jeg har tænkt mig at smage det der kommer. Så tager jeg bare fase 1 igen efter hvis det går helt galt.
Ang. frugtyoghurt så har jeg altså også spist det. Cheasy 0,1% skovbær for eksempel. Kan ikke lide naturel.
Selv er jeg røget ned på 60,9 i morges efter vægten i to dage steg til 61,9, hoppede jeg lige på fase 1 i går, selvom det skulle have været sidste dag i fase 2. I dag er også gået med fase 1. Tror jeg holder den til lørdag aften. (Nok også søndag alt efter hvordan festen blir.) Så kan jeg tage fase to fra søndag eller mandag regnede ellers med at tage fase tre fra i dag, men vægtstigningen lavede kluder i det. Og jeg kan vist ikke bare bgynde på fase tre i morgen? (Den skulle jo være begyndt i dag)
Tillykke med på lørdag. :D
Selfølgelig skal du da spise lidt af det der blir serveret. Man skal ikke glemme at leve bare en smule. Selv skal jeg jo til sølvbryllup og jeg har tænkt mig at smage det der kommer. Så tager jeg bare fase 1 igen efter hvis det går helt galt.
Ang. frugtyoghurt så har jeg altså også spist det. Cheasy 0,1% skovbær for eksempel. Kan ikke lide naturel.
Selv er jeg røget ned på 60,9 i morges efter vægten i to dage steg til 61,9, hoppede jeg lige på fase 1 i går, selvom det skulle have været sidste dag i fase 2. I dag er også gået med fase 1. Tror jeg holder den til lørdag aften. (Nok også søndag alt efter hvordan festen blir.) Så kan jeg tage fase to fra søndag eller mandag regnede ellers med at tage fase tre fra i dag, men vægtstigningen lavede kluder i det. Og jeg kan vist ikke bare bgynde på fase tre i morgen? (Den skulle jo være begyndt i dag)
13 år17. november 2011 kl. 15:32
Tanjaknoth (slettet)
wuhuuu 69,1 og minus 600 gr igen... igår syndede jeg oveni købet og spiste en avocado - slemme mig... he he og så spiste jeg en halv skive rugknækbrød med ost... udover det mad jeg selvf. gerne må få...
Dejlig start på dagen... '
god dag til jer... og hav en dejlig fest millerv..
Dejlig start på dagen... '
god dag til jer... og hav en dejlig fest millerv..
13 år18. november 2011 kl. 08:05
Autum (slettet)
Hej til alle jer på DUKAN kuren
er tråden stoppet ?? Jeg er begyndt på kuren i dag - ved ikke hvor mange dage jeg jeg kan klare angrebsfasen, synes jeg læser her på tråden at nogle bliver dårlige ? men vil meget gerne høre fra jer - tak
:D
er tråden stoppet ?? Jeg er begyndt på kuren i dag - ved ikke hvor mange dage jeg jeg kan klare angrebsfasen, synes jeg læser her på tråden at nogle bliver dårlige ? men vil meget gerne høre fra jer - tak
:D
13 år1. december 2011 kl. 07:56
Men her er det ikke gået som forventet!!!
Da jeg var på 4.dagen blev jeg rigtig dårlig... snakkede med min læge som frarådede mig at fortsætte med kuren da jeg har sukkersyge...æv æv æv men jeg må jo bare op på hesten igen med vægttabet og prøve nogle nye veje.
Hilsen Belfast