Dukan kuren

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Dukan kuren
Er der nogen der har erfaringer med dukan kuren? Jeg har tænkt mig at starte på den i morgen. Go uge til alle hilsen Belfast
13 år6. november 2011 kl. 20:00
re: Dukan kuren
hej, ja det har jeg:) jeg har været på den i 3 uger og smed de første 5 dage, 2 kg:) de første dage er svære, men man vænner sig hurtigt til kosten. for mig fungere kuren rigtig godt:)
13 år6. november 2011 kl. 20:26
Hej.
Jeg har hørt den virker.
Jeg tænker at starte på den i morgen også.
Skal bare lige have handlet ind til den.
Men det første del af dagen kommer nok til at gå med protein pandekager.. Så får jeg også det klid man skal.
13 år6. november 2011 kl. 20:45
Fedt at høre det virker for jeg er så klar på at prøve den. Hvor længe var i i første fase?
13 år6. november 2011 kl. 20:57
Jeg startede i går og smed 1,3 kg den første dag. Tager 2 dage i angrebsfasen, da jeg ønsker at tabe ca 5 kg. Det virker, men min mave knurre hele tiden :)

Held og lykke!
13 år6. november 2011 kl. 21:12
har du en opskrift på nogle protein pandekager? jeg tog alle 10 dage i angrebs fasen.
13 år7. november 2011 kl. 09:55
Jeg har kun et par opskrifter her på nettet, men vil rigtig gerne ha nogel og gode ideer omkring hva man gør... Du er da bare for vildt sej Gothic queen at du tog 10 dage i angreb!!! Jeg er nu godt inde i den første dag og det går nogenlunde...
Der er bare en ting jeg ikke helt forstår??? Man må ikke spise svinekød, men man må gerne spise skinke??? Det er ski da det samme!!! Det er da meget svinekød der er magert... r der nogen der har en forklaring på det??
Hilsen Belfast
13 år7. november 2011 kl. 12:49
har desværre ingen forklaring på det, jeg gør bare hva der står man ska:) jeg sys egentlig ikk det er særlig slemt at leve af protein. bortset fra at det gør madpakker lidt svære
13 år7. november 2011 kl. 12:57
Jeg har også tænkt mig at starte med duKankuren imorgen. Men hvad med mellemmåltider? en gang duKans madpandekager?
13 år7. november 2011 kl. 13:34
HVorhenne har i fundet den?
13 år7. november 2011 kl. 18:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...