Dukan kuren

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: madforslag
Hej marie tillykke med vægttabet - ja man kan sige det er effektivt min vægt siger 70,7 i dag så der har været et vægttab på 1,1 kg fra den 9 november til i dag. 3 døgn det er da ret vildt...
13 år12. november 2011 kl. 20:24
:-)
Chok - til morgen sagde vægten 70,1 det er minus 600 gr siden igår... det er jo vildt....

god dag til jer alle ....

knus Tanja
13 år13. november 2011 kl. 09:07
re: :)
Angrebs fasen er igang. 2. dag i dag. Vægten i morges sagde 60,7. Det er 100 gram fra i går..
Grøntsagerne siger mig ikke så meget. Vil hellere spise kød. Så det er ikke mange grøntsager jeg fik spist i går.

I dag vil jeg kaste mig ud i en times boksetræning. Håber jeg klare den.. Fysisk hårde ting skal jo helst undlades. Men kan ikke lade være. Trænger til at bruge mig selv..
13 år13. november 2011 kl. 10:09
Mener selfølgelig vekselfasen.. Angrebsfasen er klaret.. :)
13 år13. november 2011 kl. 10:15
Dejligt det går ned af millerv tillykke ;-)

jeg har i dag lavet nogle okse frikadeller af 500 g 3-6 % hakket oksekød. 1 stort løg, hvidløg , *2 æg, (*for protein og for at undgå udtørret kød) , salt, pebber oregano og 1 tsk oliven olie...

rørt det hele sammen og stegt små frikadeller på panden med bagepapir imellem. eller brug en slip let pande uden fedtstof - de skal kun lige gennemsteges så de ikke bliver tørre, så er der noget at putte i køleskabet og de kan lige lunes i micro ovnen og spises med en hjemmelavet dressing af en art... ud fra principperne i dukan kuren... self.

13 år13. november 2011 kl. 13:25
Mums tanja det lyder gode..
Dem må jeg da prøve en dag. :)
13 år13. november 2011 kl. 13:44
Jeg er nu på min 4. dag af Dukan kuren og har lige spist en rigtig god frokost.
Jeg var ikke så vild med de hersens pandekager så i dag lavede jeg pandekageopskriften, men i stedet for at stege den på panden bagte jeg den i en lille tærteform med bagepapir i ovnen i ca 10 min ved 200 grader.
Da jeg så havde bagt den kom jeg kylling i tern og purløg på.
Så blandede jeg 1 æg med 2 ss skyr, 1 ss skummetmælk og lidt salt og hældte det henover og bagte det hele i ovnen, igen i ca. 10 min.
Vupti så blev pandekagen til en tærte og den smagte straks meget bedre.

Jeg har ikke været på vægten i dag fordi jeg bestemte mig til at vente til tirsdag morgen, når jeg har overstået de første 5 dage.

Godt gået af jer andre, det er dejligt at der er nogen at følges med.
13 år13. november 2011 kl. 14:14
Marie super god ide at pynte lidt på de pandekager - det må jeg da også lige have prøvet.... det er spændende med din vægt... jeg er simpelthen for nysgerrig til at vente så længe :-)
13 år13. november 2011 kl. 15:51
så sagde vægten 69,9 og jeg er gået ind i fase 2 det bliver dejligt med noget variation på tallerkenen,.. fik grøntsags suppe med kyllingestykker til frokost...

kan i have en dejlig dag... knus
13 år14. november 2011 kl. 13:51
Super flot Tanja. Velkommen til fase 2. :-D

Jeg oplevede i morges at vægten var steget. 61,3 kg altså 600 g fra i går. Det var lidt nedtur at se desværre. Men håber det bare er væske og forstoppelsen der giver dårligt udslag på vægten.
13 år14. november 2011 kl. 14:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...