Dukan kuren

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Dukan kuren
Der var et lille hæfte i ude og hjemme, men jeg har bare googlet det og der fandt jeg en hel masse...
Her går det godt på 2. dagen har startet dagen med en kyllingefilet...
13 år8. november 2011 kl. 08:03
Jeg tænker at tage angrebsfasen som start i 5 dage.
Dag et gik rigtig godt. Vejede i går 63,2 og i dag sagde vægten 62,1 (det er ny personlig rekord)
Spiste proteinpandekager, yoghurt, kød.

De proteinpandekager jeg laver består af:
6 æggehvider
2 hele æg
30g havreklid
Lidt salt
Sukrin
30g vanille eller. chokolade proteinpulver
Og gerne lidt kanel da det holder blodsukkeret stabil.

Ved ikk om proteinpulver er lovligt? Men brugte det i går.

Nogen der har andre gode opskrifter de vil dele?
13 år8. november 2011 kl. 08:40
Belfast...Jeg blev nysgerrig m.t.h. denne kur og ville lige lure på nettet om det var noget for mig, (det er det desværre ikke), men der stod at man må spise kylling- og kalkunskinke. Derfor det ikke er det samme som gris.

Held og lykke med jeres kur
13 år8. november 2011 kl. 10:10
Så må det være derfor jeg ikke helt forstod det med svine kød. Nå det går nu nok også uden :0)
Har dog aldrig spist så meget kød i hele mit liv... Men nu prøver jeg og virker det er det jo bare super...
Go dag til alle
13 år8. november 2011 kl. 11:00
Så starter 3. dag på kuren...Det går faktisk okay men tanken om kød er ikke helt så lækker som før jeg startede!!! Men der er røget 1,7 kg på de 2 første dage så jeg hænger i!!
13 år9. november 2011 kl. 08:03
Hej Belfast... jeg er også hoppet på dukankuren fra i dag af.. jeg synes den virker meget tiltalende i betragtning af min store forkærlighed for kød - (jeg tænker dog at mit forhold til kød bliver mindre lidenskabeligt efter nogle dage med kuren her he he) jeg er meget spændt på hvordan det virker.. må jeg evt møve mig med her så vi kan dele erfaringer ?

Min vægt sagde til morgen 71,8 kg og jeg kan næsten ikke vente med at se de glade 60.ere... smiler..

knus Tanja
13 år9. november 2011 kl. 08:32
Har også spurgt i den anden dukan-tråd, men prøver også lige her..
Det der havreklid.. Hvorfor? Noget med mæthed, har jeg fundet frem til, men er det muligt at erstatte med f.eks. havregryn?
13 år9. november 2011 kl. 08:37
.. Og lige et spørgsmål mere
0% mejeriprodukter? Jeg går ud fra, at det bare er mejeriprodukter med lavt fedtindhold? Så f.eks. yoghurt med 0,5% er fair nok? Hvordan med 'alm' hytteost (med 4,5%)?
13 år9. november 2011 kl. 08:57
re: .. Og lige et spørgsmål mere
Havreklid er næsten rene fibre, så du kan ikke bytte med havregryn og opnå samme mæthedsfornemmelse.
13 år9. november 2011 kl. 09:03
re: .. Og lige et spørgsmål mere
Min 3. Dag er igang. Har på 2 dage smidt 2,5 kilo. Det er helt vildt. Har kæmpet flere år for at komme ned. Vægten sagde i dag 61,5. Jubii. :-D
Jeg er stadig glad for kød. :-)

Med hensyn til mælkeprodukter, så har cheasy kun 0,1% fedt. Og netto har også sådan nogen små yoghurter med kun 0,1%. Ang ost har jeg ikk sat mig ind i det, for jeg spiser det ikk selv.
13 år9. november 2011 kl. 09:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...