#12 af Tanjaknoth (slettet)
Jeg gjorde det :-)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Jeg gjorde det :-)
Hej PFfuglsang og vestrup Tak for jeres hilsen jeg er glad for at du og andre har kunne bruge min tråd som jeg havde i sin tid, som inspiration.. Jeg håber i begge når jeres mål og hvorfor skulle i ikke det... man skal "bare" vide med sig selv, hvilket mål man vil opnå, og arbejde sig hen mod det... og de forhindringer og udfordringer der kommer på vejen, må man forsøge at klatre over og smide alle de dårlige undskyldninger over bord... nogle har selvfølgelig nogle helbredsmæssige problemer, som gør at det er en endnu større udfordring at komme af med de overflødige kg, men alle kan gøre det, når bare viljen er der, jeg er ihvertfald topmotiveret igen og glæder mig til et nyt år med endnu færre kg at slæbe rundt på :-)
varme hilsner Tanja
varme hilsner Tanja
13 år29. oktober 2011 kl. 19:24
calcit
Til dem som ikke var her var Tanja en kæmpe inspirationskilde for mange af os og os som kom i gang. Viden og nysgerrighed samt et stædigt og sundt drive......gjorde tingene rykkede....og det er det som puster liv i kludene...og beriger os.
13 år29. oktober 2011 kl. 20:07
Lovely
Hej Tanja
Husker med stor glæde din spændende og inspirerende dagbog fra sidste efterår, hvor jeg også var her - med et vægttab på 13 kg fra august til december.
Har også formået at smide en del på igen - men er herinde for at smide det igen. Det går dog ikke helt så nemt som sidste efterår.
Velkommen tilbage - jeg glæder mig til at følge med.
Lovely
Husker med stor glæde din spændende og inspirerende dagbog fra sidste efterår, hvor jeg også var her - med et vægttab på 13 kg fra august til december.
Har også formået at smide en del på igen - men er herinde for at smide det igen. Det går dog ikke helt så nemt som sidste efterår.
Velkommen tilbage - jeg glæder mig til at følge med.
Lovely
13 år29. oktober 2011 kl. 20:24
Store_Michael (slettet)
"Synes godt om" Calcits opslag ;-)
Hørt hørt..
Hørt hørt..
13 år29. oktober 2011 kl. 20:29
Tanjaknoth (slettet)
Tusind tak calcit og Michael for jeres opslag :-) bliver da helt rørt...
Og Lovely dejligt at du er kommet på banen igen og vil give den en skalle, inden det tager overhånd. Du gjorde det dælme også godt da du tabte dig og var en kæmpe inspiration for mange.. incl. mig selv - det er også det der er så fedt ved dette forum, at man kan vende tilbage, når det er gået lidt skævt og blive taget godt imod og få støtte og opbakning fra folk i samme båd... jeg er overbevist om at jeg også bliver her når mit mål er nået, for at holde vægten ved lige. jeg vil også have gang i en personlig dagbog her igen for at holde mig selv til ilden - skal da lige sige at vægten sagde 71,9 her til morgen, så det går da lystigt den rigtige vej... - 1,1 kg - nok mest væske - men aligevel... ! :-) hav en dejlig dag derude :-)
Knus Tanja
Og Lovely dejligt at du er kommet på banen igen og vil give den en skalle, inden det tager overhånd. Du gjorde det dælme også godt da du tabte dig og var en kæmpe inspiration for mange.. incl. mig selv - det er også det der er så fedt ved dette forum, at man kan vende tilbage, når det er gået lidt skævt og blive taget godt imod og få støtte og opbakning fra folk i samme båd... jeg er overbevist om at jeg også bliver her når mit mål er nået, for at holde vægten ved lige. jeg vil også have gang i en personlig dagbog her igen for at holde mig selv til ilden - skal da lige sige at vægten sagde 71,9 her til morgen, så det går da lystigt den rigtige vej... - 1,1 kg - nok mest væske - men aligevel... ! :-) hav en dejlig dag derude :-)
Knus Tanja
13 år30. oktober 2011 kl. 11:43
calcit
fik lige et par tanker ind...ja, tænk hvis man kom tilbage her og ingen kendte en....som en helt fremmed.....skræmmende...gys halloween....
13 år30. oktober 2011 kl. 13:14
Tanjaknoth (slettet)
calcit - he he ja gys.... ! jeg er da glad for at jeg trods alt har gjort et indtryk smiler... !
Jeg har nu oprettet min personlige dagbog under "personlige dagbøger" Tanja K på banen igen. hvis nogle skulle have lyst til at følge lidt med.
stort knus Tanja
Jeg har nu oprettet min personlige dagbog under "personlige dagbøger" Tanja K på banen igen. hvis nogle skulle have lyst til at følge lidt med.
stort knus Tanja
13 år30. oktober 2011 kl. 15:04
Hold da op hvor er du bare sej, at gå fra 96kg til 68kg, det er jo næsten også det jeg har gang i lige nu. Jeg kan ikke lade være med at blive inspireret når jeg ser nogle skrive at de har gjort det, for så tænker jeg at hvis de kan, så kan jeg også :-) Og hvor er det bare godt at du holder dig selv i ørene når vægen stiger til de 73kg, for ellers kan 5kg hurtig blive til 10kg.. Tror det er helt rigtig som biologi c siger, at man skal finde en max vægt, så holder man også sig selv op på det, og kan gøre noget ved det inden det bliver for uoverskueligt.. Den vil jeg i hvert fald bruge når jeg kommer ned under de 70kg.. :-)