Rødding ??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Rødding ??
Jeg er fra nordsjælland - frederikssundområdet - så det er et stykke fra Rødding;o)
13 år31. oktober 2011 kl. 20:25
Vi har været sammen i 2 år, her til december :)

Ja, min kæreste er fra Toftlund. Og jeg er fra Agerskov :)

Hva med jer, også begge fra Rødding eller?
13 år31. oktober 2011 kl. 20:31
Der er et godt stykke vej til frederikssund ja. Så vi kan ikke lige gå en tur sammen =)
13 år31. oktober 2011 kl. 20:42
tillykke med de 2 år.

Jamen vi begyndte at komme sammen fra 6½ år siden da vi var 15 og 17 år. og blev gift i maj jo.

Vi kommer oprindeligt oppe fra 6900 Skjern, området. Vi er ikke rigtigt sønderjyder =) Men vestjyder. =)

Vi flyttede hertil for min mands arbejde. Kender du ABC lavpris?
13 år31. oktober 2011 kl. 20:44
Jo tak :)

Ja det kan du tro :) Tror jeg er der ovre 1-2 gange om måneden for at handle.. arbejder han der?
13 år31. oktober 2011 kl. 20:51
¨Ja han er frugt og grønt afdelingsleder. Var derfor vi flyttede hertil. Var det eneste sted de manglede en frugt og grønt mand ellers måtte han forblive "alt-muligt-mand" i den butik han kom fra (Tarm) så vi tog chancen og flyttede hertil fra 2 år siden..

Er du i ABC lavpris i rødding? eller hvilken en ? (Billig billig billig =P )
13 år31. oktober 2011 kl. 20:55
Ahh okay :) Sys godt nok det er frisk gjort , sådan at flytte helt her ned..

Ahh er der oss sådan en i Rødding ? :) Jeg handler i den i Gram.. For ja, det er nemlig utrolig billigt. Specielt hvis man køber det på tilbud ;)
13 år31. oktober 2011 kl. 21:03
Ja, der er en i rødding, gram, holsted og vamdrup. så ligger MEGET tæt lige her i området hehe.

Men de har jo de samme tilbud, så kan ikke betale sig at kører længere for at få noget bestemt.

Hvor langt er der fra Toftlund til Gram?
Vi har 9 km til Gram

Ja var ret stor omvæltning at flytte herned. Flok her i byen er ikke så glade for nye mennesker - så vi er ikke budt ret pænt velkommen at nogen som helst. (andet end min mands kollegaer) Det var derfor jeg tænkte der måske var nogle herinde på, der var fra rødding man måske kunne komme tættere på =)
13 år31. oktober 2011 kl. 21:46
Ahh okay :)

Jamen vi har vist 10-11 km. til Gram :) Så det er ikke fordi det er det vilde. Jeg vil hvertfald gerne køre efter gode tilbud..

Puha, kender alt for godt, det der med at folk ikke vil ha nye folk ind i byen. Sådan er det også her, desværrs :S Men tror generelt at det er sådan i alle 'mindre' byer.. Ikk særlig fedt!
13 år1. november 2011 kl. 16:10
Kunne ikke lade være med at sende et smil til dig Charlott. Jeg bor godt nok ikke i nærheden af Rødding - men er også oprindeligt fra Tarm/Skjern området..

Hyggeligt at møde nogen hjemmefra (selvom du jo er væsentligt yngre end mig ;o))

Lovely
13 år2. november 2011 kl. 11:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...