#2 af sandrapetersen1990 (slettet)
Rødding ??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+sandrapetersen1990 (slettet)
re: Rødding ??
Heej :)
Altså nu er jeg ikke fra Rødding, men Toftlund som jo ikke er vildt langt derfra ;)
Hilsen Sandra,
Altså nu er jeg ikke fra Rødding, men Toftlund som jo ikke er vildt langt derfra ;)
Hilsen Sandra,
13 år25. oktober 2011 kl. 21:22
charlott333 (slettet)
Hejsa,
Nej det er jo ikke så galt..
Hvór meget skal du tabe dig? eller hvor meget har du tabt dig?
Nej det er jo ikke så galt..
Hvór meget skal du tabe dig? eller hvor meget har du tabt dig?
13 år26. oktober 2011 kl. 18:03
Katj (slettet)
og jeg er fra Ribe som jo så heller ikke er så galt langt væk ;)
13 år26. oktober 2011 kl. 18:10
charlott333 (slettet)
Nej det er ikke langt væk.. små 15-20 km.. Ved ikke engang hvad jeg har til toftlund.. Men kan jeg lige tjekke.
Hvad skal du tage dig katj?
Hvad skal du tage dig katj?
13 år26. oktober 2011 kl. 18:12
Katj (slettet)
jeg skal gerne tabe mig MEGET!! startede for to år siden på 137,7 kg. tabte 8 fik dårlig ryg - tog noget på igen og er efter 1½ års sygemelding rask, men ledig, og er nu gået igang igen. Vejer i dag 125,5- ifølge vægten i morges og burde nok tabe mig... hmmm 70 kg - så meget!!
Men modsat BS's piger kan jeg godt cykle 20 km på 1 time - både på motionscykel og min mormor cykeli den friske natur..
:)
Men modsat BS's piger kan jeg godt cykle 20 km på 1 time - både på motionscykel og min mormor cykeli den friske natur..
:)
13 år26. oktober 2011 kl. 18:17
Katj (slettet)
Rødding ??
og dig??
13 år26. oktober 2011 kl. 18:17
charlott333 (slettet)
Hvor fedt Katj!
BS piger synes jeg nu heller ikke er så seje =) MEn bliver de jo nok..
Jeg skal tabe ca. 25 kg - men har altid været overvægtig - så de sidder godt fast efterhånden.. Jeg vejer 96,5 kg og vil gerne ned på 75 kg..
Synes det er fedt du er gået igang med så vildt et vægttab.!! Respekt for det..! og jeg som synes 25 kg er meget.. Hva har fået dig igang?
og går du så i fritidscenteret i ribe ? altså i deres motionsafdeling? eller er det på motionscyklen derhjemme?
EVt skriv på bundgaard_charlotte@hotmail.com
BS piger synes jeg nu heller ikke er så seje =) MEn bliver de jo nok..
Jeg skal tabe ca. 25 kg - men har altid været overvægtig - så de sidder godt fast efterhånden.. Jeg vejer 96,5 kg og vil gerne ned på 75 kg..
Synes det er fedt du er gået igang med så vildt et vægttab.!! Respekt for det..! og jeg som synes 25 kg er meget.. Hva har fået dig igang?
og går du så i fritidscenteret i ribe ? altså i deres motionsafdeling? eller er det på motionscyklen derhjemme?
EVt skriv på bundgaard_charlotte@hotmail.com
13 år26. oktober 2011 kl. 18:22
Katj (slettet)
ja jeg går i fritidscentrets motionscenter og er meget glad for det!
Tja i første omgang det rigtige tilbud på det rigtige tidspunkt! og så fandt jeg ud af at jeg faktisk godt kan lide at træne - og det havde jeg aldrig troet! Blev noget slået ud af at min ryg stod af.. og det har været en sej kamp at få den på ret køl igen..
smider lige en mail i morgen en gang! ;)
Tja i første omgang det rigtige tilbud på det rigtige tidspunkt! og så fandt jeg ud af at jeg faktisk godt kan lide at træne - og det havde jeg aldrig troet! Blev noget slået ud af at min ryg stod af.. og det har været en sej kamp at få den på ret køl igen..
smider lige en mail i morgen en gang! ;)
13 år26. oktober 2011 kl. 20:48
charlott333 (slettet)
Det er bare helt iorden..!
Vi kan jo evt vedhæfte et fuldfigurs billede af os selv og så månedligt sende nye til hinanden? så kan man hænge hinanden lidt op på det og vægten..
Du kan bare svare på mailen. =)
Vi kan jo evt vedhæfte et fuldfigurs billede af os selv og så månedligt sende nye til hinanden? så kan man hænge hinanden lidt op på det og vægten..
Du kan bare svare på mailen. =)
13 år26. oktober 2011 kl. 20:56
Kan det virkelig passe det ingen fra Rødding 6630 området er herinde?
Jeg mangler en til at mødes med/følged med, evt til gåture, cykelture osv.. ??
Hilsen Charlotte