#21 af sandrapetersen1990 (slettet)
Rødding ??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+sandrapetersen1990 (slettet)
re: Rødding ??
Jeg er lige startet her for et par mdr. siden - så jeg har langt igen ;)
13 år27. oktober 2011 kl. 20:59
charlott333 (slettet)
Ja, det er 3 år og 6 mdr ikke? eller hvor lang tid er det nu den tager?
er du så kommet i klasse med nogle søde mennesker? eller er i stadig lige ved at lære hinanden at kende?
er du så kommet i klasse med nogle søde mennesker? eller er i stadig lige ved at lære hinanden at kende?
13 år27. oktober 2011 kl. 21:00
sandrapetersen1990 (slettet)
Jo det er nemlig 3½ år :) Så det er rigtig spændende!
Sys da helt sikkert at det er nogle søde mennesker, der er på mit hold! :) Aldersforskellen er bare lidt stor! De yngste er 18 - & den ældste 40 Ö Så det er ret vildt (:
Sys da helt sikkert at det er nogle søde mennesker, der er på mit hold! :) Aldersforskellen er bare lidt stor! De yngste er 18 - & den ældste 40 Ö Så det er ret vildt (:
13 år27. oktober 2011 kl. 21:08
charlott333 (slettet)
Ja, det er jo nok ledigheden der gør det.. Flere ledige skal jo læse =)
Er det så kun damer ? eller har i nogle få mænd imellem ?
Og hvor indenfor pædagogik vil du gerne arbejde så?
Er det så kun damer ? eller har i nogle få mænd imellem ?
Og hvor indenfor pædagogik vil du gerne arbejde så?
13 år27. oktober 2011 kl. 21:15
Vi er 31 på holdet , hvoraf 10 er mænd - resten kvinder ;)
Jamen jeg ved det faktisk ikke helt endnu :) Jeg har arbejdet i både børnehave og vuggestue, som medhjælper.. og har da også været ude i specialområdet :) Men ved det virkelig ikke endnu!
Nu skal vi i praktik her fra d. 14 nov. og her har jeg valgt at skulle ud i specialområdet :) Så det blir rigtigt spændende!
Hva med dig , hva er du 'for en' ? :D hehe.. alder, børn ingen/mange, gift?
Jamen jeg ved det faktisk ikke helt endnu :) Jeg har arbejdet i både børnehave og vuggestue, som medhjælper.. og har da også været ude i specialområdet :) Men ved det virkelig ikke endnu!
Nu skal vi i praktik her fra d. 14 nov. og her har jeg valgt at skulle ud i specialområdet :) Så det blir rigtigt spændende!
Hva med dig , hva er du 'for en' ? :D hehe.. alder, børn ingen/mange, gift?
13 år28. oktober 2011 kl. 11:59
charlott333 (slettet)
Jeg er en at den kvindelige slags =)
Jeg har ingen børn men, blev i maj gift med min kæreste gennem 6 år.
Er 22 år og ønsker snart børn.. Men manden synes vi skal vente. han er 23, men bliver 24 til december.
Jeg er uddannet sundhedsservicesekretær her i september 2011 og er nu ledig. Men har fået et juleassistancejob fra på mandag og indtil 14 januar i kolding storcenter i Bog og Ide.
Det er rart at have noget at give sig til =)
Hvad med dig og din kæreste? børn eller ?
VI har hus i rødding og 3 små vovser. Så de er mine børn lige nu =P
Jeg har ingen børn men, blev i maj gift med min kæreste gennem 6 år.
Er 22 år og ønsker snart børn.. Men manden synes vi skal vente. han er 23, men bliver 24 til december.
Jeg er uddannet sundhedsservicesekretær her i september 2011 og er nu ledig. Men har fået et juleassistancejob fra på mandag og indtil 14 januar i kolding storcenter i Bog og Ide.
Det er rart at have noget at give sig til =)
Hvad med dig og din kæreste? børn eller ?
VI har hus i rødding og 3 små vovser. Så de er mine børn lige nu =P
13 år28. oktober 2011 kl. 12:56
nystart2011 (slettet)
Hejsa,
Er det muligt at søge på andre brugere fra samme postnr. som en selv? Jeg savner nemlig også en "taber" til gåture og begyndende motion:o)
Er det muligt at søge på andre brugere fra samme postnr. som en selv? Jeg savner nemlig også en "taber" til gåture og begyndende motion:o)
13 år30. oktober 2011 kl. 09:54
Det lyder da spændende :)
- Hvad laver en sundhedsservicesekretær? For den uddannelse har jeg vist ikke hørt om før..
Jeg er også af den kvindelige slags, som du nok har regnet ud ;)
Jeg er 21 år, min kæreste 25 :) Vi bor som sagt midt i Toftlund i en dejlig lille lejlighed. Vi har ingen børn endnu, da kæresten mener at vi skal vente til jeg er færdig med min uddannelse. Kan selvfølgelig sagtens følge ham, hvad angår økonomien osv.. meeeen gud hvor er jeg skruk! :D hihi..
Jeg har dog en kanin og et lille marsvin, som er mine små pus :) Hehe..
Jeg er som sagt lige startet på pædagoguddannelsen i Aabenraa, og min kæreste er uddannet smed og arbejder i Løjt :)
Det var vist det..
- Hvad laver en sundhedsservicesekretær? For den uddannelse har jeg vist ikke hørt om før..
Jeg er også af den kvindelige slags, som du nok har regnet ud ;)
Jeg er 21 år, min kæreste 25 :) Vi bor som sagt midt i Toftlund i en dejlig lille lejlighed. Vi har ingen børn endnu, da kæresten mener at vi skal vente til jeg er færdig med min uddannelse. Kan selvfølgelig sagtens følge ham, hvad angår økonomien osv.. meeeen gud hvor er jeg skruk! :D hihi..
Jeg har dog en kanin og et lille marsvin, som er mine små pus :) Hehe..
Jeg er som sagt lige startet på pædagoguddannelsen i Aabenraa, og min kæreste er uddannet smed og arbejder i Løjt :)
Det var vist det..
13 år30. oktober 2011 kl. 19:31
charlott333 (slettet)
Kan man vist desværre ikke nej.. øvøv - ville ellers være dejligt hvis man kunne søge på andre brugere fra området ja. Hvor er du da fra nystart2011???
13 år31. oktober 2011 kl. 20:16
charlott333 (slettet)
Sandra,
Det er altid lidt hyggeligt at have nogel små dyr man kan pusle lidt om når man ikke har et barn at gøre det med =)
HVor længe har i så kendt hinanden? og kommer i behhe fra toflund området eller?
Det er altid lidt hyggeligt at have nogel små dyr man kan pusle lidt om når man ikke har et barn at gøre det med =)
HVor længe har i så kendt hinanden? og kommer i behhe fra toflund området eller?
13 år31. oktober 2011 kl. 20:21