#11 af sandrapetersen1990 (slettet)
Rødding ??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+sandrapetersen1990 (slettet)
re: Rødding ??
Jeg skal nok ca tabe 45 kg - og har kun tabt 2 kg indtil videre :) Meen har nu også kun været igang siden mandag d. 17 okt :)
13 år26. oktober 2011 kl. 21:13
charlott333 (slettet)
Vildt nok Sandra - hvad gør du så?
Motionscenter og madomlægning?
Og 2 kg siden 17 okt er da også godt! Hvad er din ønskevægt så?
Motionscenter og madomlægning?
Og 2 kg siden 17 okt er da også godt! Hvad er din ønskevægt så?
13 år26. oktober 2011 kl. 21:15
sandrapetersen1990 (slettet)
Jaa, jeg er også rigtigt godt tilfreds :) Altså jeg har lagt min kost totalt om.. fra sodavand og slik hver dag, til ingen sodavand og slik en gang om ugen :) Og så har jeg lavet et skema som jeg følger dag for dag - drik 1½-2 L. vand , spis 2 stk. frugt osv.. altsammen noget jeg skal gøre..
Det er først de seneste dage jeg har fået gang i motionen så småt - ved at gå nogle ture dagligt :) Jeg er også medlem af sport & fitness her i Toftlund, men har ikke fået mig slæbt derned endnu :)
Men jeg har lang vej endnu, for vægten sagde i dag 114,2 kg. :( Og jeg vil gerne ned og veje 70-75 kg, da jeg er 173 cm høj :)
Det er først de seneste dage jeg har fået gang i motionen så småt - ved at gå nogle ture dagligt :) Jeg er også medlem af sport & fitness her i Toftlund, men har ikke fået mig slæbt derned endnu :)
Men jeg har lang vej endnu, for vægten sagde i dag 114,2 kg. :( Og jeg vil gerne ned og veje 70-75 kg, da jeg er 173 cm høj :)
13 år26. oktober 2011 kl. 21:39
charlott333 (slettet)
Jeg er 168 høj og sidst jeg var tilfreds med min vægt vejede jeg 72 kg - men har fået lidt andre former i dag så regner med 75 kg - så er jeg tilfreds.. =)
DU er også velkommen til at skrive til min mail i stedet bundgaard_charlotte@hotmail.com..
Er du så alene om det?
DU er også velkommen til at skrive til min mail i stedet bundgaard_charlotte@hotmail.com..
Er du så alene om det?
13 år27. oktober 2011 kl. 08:14
Det lyder godt :)
Og ja, jeg er helt alene om det.. det har jeg det sådan set fint nok med, men nogle gange ku jeg godt bruge en at følges med på gåture, fitnessture osv.. så tror jeg nemlig at man har lettere ved at komme afsted :)
Og ja, jeg er helt alene om det.. det har jeg det sådan set fint nok med, men nogle gange ku jeg godt bruge en at følges med på gåture, fitnessture osv.. så tror jeg nemlig at man har lettere ved at komme afsted :)
13 år27. oktober 2011 kl. 11:45
charlott333 (slettet)
J,a, det med at have en at følge med på gåture og lign er også det der kunne være dejligt. Sådan er man lidt tvunget til det..
Min mand og jeg prøver sammen og tabe os, men han har nemmere ved lige at spise lidt usundt også engang imlellem uden der sker noget.. =( øvøv
Og han gider ikke gå, han går rigeligt på arbejde da han arbejder i butik, så han gider ikke også gå når han kommer hjem..
Min mand og jeg prøver sammen og tabe os, men han har nemmere ved lige at spise lidt usundt også engang imlellem uden der sker noget.. =( øvøv
Og han gider ikke gå, han går rigeligt på arbejde da han arbejder i butik, så han gider ikke også gå når han kommer hjem..
13 år27. oktober 2011 kl. 12:01
Min kæreste har ikke besluttet sig for at tabe sig, men gør det alligevel, da han lige har fået nyt arbejde, som er mere fysisk udfordrende :) Så han er også godt træt når han kommer hjem, og vil bestemt heller ikke ud at gå! ØV..
Men jeg bliver nød til det, da jeg som studerende sidder meget stille :)
Men jeg bliver nød til det, da jeg som studerende sidder meget stille :)
13 år27. oktober 2011 kl. 12:07
charlott333 (slettet)
Kender alt for godt at sidde stille - er også lige blevet færdig på uddannelse med et stillesiddende job.
"heldigvis" hr jeg fået et juleassistacejob i Bog&ide kolding storcenter, hvor jeg skl rende rundt, pakke gaver ind og hjælpe folk, så kommer ikke til at sidde stille ret meget.. Det bliver godt for forbrændingen..
Hvad studere du og hvor?
"heldigvis" hr jeg fået et juleassistacejob i Bog&ide kolding storcenter, hvor jeg skl rende rundt, pakke gaver ind og hjælpe folk, så kommer ikke til at sidde stille ret meget.. Det bliver godt for forbrændingen..
Hvad studere du og hvor?
13 år27. oktober 2011 kl. 14:43
Det lyder da rigtigt spændende :) Så kommer du jo rigtig til at stå mit i alt jule'ræset ;)
Jeg er lige startet på UCsyd i Aabenraa, hvor jeg studere til pædagog :)
Jeg er lige startet på UCsyd i Aabenraa, hvor jeg studere til pædagog :)
13 år27. oktober 2011 kl. 15:05
charlott333 (slettet)
Ja det er rigtigt spændende - og håber rigtigt jeg kommer til at ræsé ja =) Så jeg kan forbrænde en masse.
HVor år er du så på ? altså af uddannelse - hvor langt er du? =)
HVor år er du så på ? altså af uddannelse - hvor langt er du? =)
13 år27. oktober 2011 kl. 20:54