Søger nogle at "følges" med

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger nogle at "følges" med
Sanja – ja det bliver spændende på onsdag når du skal på vægten, jeg er sikker på det også vil gå dig godt.. Når du laver smoothies, hvad tilføjer du så ud over frugt/grønt, altså jeg tænker om det er letmælk eller A38, vanilje sukker, osv? Håber det lykkes dig at få spist nogle grøntsager, for jeg er overbevist om at det giver rigtig meget..

Wolfin – velkommen til, det er super du også vil være med her, jo flere vi er der står sammen desto bedre :-) Hvad er dine mål? Og hvordan har du tænkt dig at nå målet?

Jeg har haft en super dag i dag, det startede jo rigtig godt med det super vægttab, men igen i dag oplevede jeg at jeg ikke var særlig sulten til frokost – det er lidt underligt, for jeg spiser morgenmad ved 8 tiden, mellemmåltid ved kl 10 og frokost ved 12.30-13 tiden.. Men jeg er stolt af mig selv, har ikke haft lyst til chokolade eller chips, hvilket er det jeg virkelig har en svaghed for, så hver dag jeg ikke falder i roser jeg mig selv for at være så fokuseret :-)

Jane – jeg er spændt på at høre om det er gået bedre i dag?
Og hvad med jer andre, er det gået godt med jer?
13 år27. oktober 2011 kl. 19:22
Wolfin. Velkommen til :)

Fulgsang. Vi krydserfingre indtil videre er jeg ikke hoppet i så er jo godt. Jeg laver den med banan, frosne jordbær, isterninger og så en lille smule vanilie yogurt man kan få en fedtfattig en.

Godt du holder dig fra de søde sager ved selv hvor svært det er så lidt ros herfra synes jeg du skulle have :)
13 år27. oktober 2011 kl. 21:53
Hej,

Så blev det weekend, og det er her det er svært for mig at holde stien ren, der er fristelser over alt.. Men jeg er nu stolt af mig selv, i går var jeg et smut i byen med veninderne – og selvom de fik alkohol, blev jeg ikke fristet til også at tage et glas, jeg havde ellers sagt til mig selv at et glas var okay, men jeg holde mig på måtten :-) Jeg fik en cola ligt og ellers vand, så jeg er godt tilfreds med mine valg den aften.. Men men men, weekenden er ikke forbi endnu, men håber jeg er lige så stærk i aften :-)

Sanja – det lyder rigtig lækket med de smoothies, måske jeg vil lave sådan en til mig selv når jeg vil forkæle mig selv, eller har brug for noget sødt..
13 år29. oktober 2011 kl. 09:35
Fulgsang: godt at hører du også holder dig fra alkoholen. :)
Ja det er en dejlig smoothie har også li været oppe og handle ind til den. Er specielt godt for mig så jeg får noget frugt.

Håber meget i vil hjælpe mig den næste uge bliver nemlig rigtig hård for mig, da min læseferie starter. Jeg kommer derfor til at sidde her hjemme og knokle med bøgerne inden eksamen og det er her man altid godt kan bruge et styk chokolade eller noget andet lækkert. Men den går bare ikke. Så nu har jeg været oppe og købe nogle nødder (som jeg normalt aldrig spiser) i stedet så jeg har et alternativ. Men bliver en hård uge for mig.
13 år29. oktober 2011 kl. 14:13
Ja lige nu her i starten har jeg besluttet mig for at den hedder nul alkohol, men det er svært kan jeg mærke, men jeg må jo bare holde fast.. Uh ja jeg kender alt for godt til det med at man sidder hjemme og knokler med at skrive en opgave, jeg er også i gang med at skrive min bachelor lige nu, men tror det handler om at komme ind i en god rytme, og hvis man får lyst til noget sødt så kan man tage en cola ligt, eller en smoothies ;-) eller nødder, de er fantastiske syntes jeg – specielt mandler dem har jeg en svaghed for hehe..
13 år29. oktober 2011 kl. 18:00
Er nok også en god ide. Jeg vil også prøve på at skrue ned for alkoholen. Ja light sodavand er altid godt. Eller tyggegummi uden sukker er også en god ting. Men det er også første uge på slankekuren så den er lidt hård nu man skal jo vænne sig til at spise sundere. Handler jo om en livsstils ændring :) Men jeg holder modet oppe har heldigvis familie og venner der stønner mig 100 % så det er jo altid rigtig godt.

Hvad med alle jer andre. Hvordan går det med jer ?
13 år29. oktober 2011 kl. 18:31
hov skulle self. stå støtter :)
13 år29. oktober 2011 kl. 18:33
Hej med jer!
Fuglsang, du gør det godt! Det må da være vanvittig svært at undvære alkohol på byture med veninderne, er det ikke?
Nu er jeg jo lidt gammel, men jeg husker byture, hvor man sku drikke max, æde pizzaslices og ha rundstykker med hjem fra bageren! Det jeg prøver at sige er, at det er flot, at du lægger alkoholen på hylden! Også fordi det må svært at skille sig ud og være den eneste, der ikke drikker! Men nu ved jeg jo heller ikke, hvilke byture, det drejer sig om!

Nå, men det er søndag og jeg har vendt skuden! Jeg kan jo godt, men må kæmpe hårdt for at komme tilbage i sadlen, når jeg ikke til fulde kan kontrollere kosten!
Alligevel satser det stædige æsel her på positiv resultat på vægten i morgen!

Har i haft en go' weekend uden at bukke under for diverse farer og fristelser, der lurer over alt?
I hope so :-)
13 år30. oktober 2011 kl. 11:26
Jane, er det ikke i morgen du skal på vægten? Uh det bliver spændende at se hvad den siger?

Ja de kære byture indeholder både alkohol, pizza og rundstykker! Heldigvis gik jeg hjem før de andre, så fristelsen med pizza og rundstykker kom jeg udenom. Men en af vennerne havde været oppe og købe nogle shots som jeg er vild med og han serverede en til mig, men jeg sagde pænt nej tak, selvom han spurgte næsten 10 gange, så jeg var stolt over at jeg kunne holde mig til cola ligt og vand den aften.. og desuden får man bare meget mere med når man er ædru sådan en aften, hehe, men ja det ville da bestemt være mere hyggeligt hvis jeg kunne drikke lidt med dem, men her i starten har jeg det bare bedst med at lade være med at få alkohol – så senere kan jeg måske tage en eller to glad vin, for det er vist det sundeste alkohol? Eller kan i anbefale noget? Ved at der er en ’skinny bitch’ – vodka og danskvand, mener jeg det er..
13 år30. oktober 2011 kl. 16:24
Ja, og det var da også med en vis bæven, jeg trådte op på den i morges! Det er da egentlig i grunden meget, jeg ligger i det tal, men 0,7 tabt! Det er jeg godt tilfreds med!

Hvordan går læseferien? Der er vel ingen forkerte glitrende poser ved siden af bøgerne? Skal du til mave/balle i dag?
Jeg skal senere i dag ned og melde mig ind i det lokale sportscenter og jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang med at træne igen! Især pga den dejlige fornemmelse, jeg får bagefter! Fantastisk følelse!

Fortsat go' mandag til alle herfra! :-)
13 år31. oktober 2011 kl. 15:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...