#2 af Inni (slettet)
Søger nogle at "følges" med
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Inni (slettet)
re: Søger nogle at "følges" med
Hejsa.
Jeg tror, vi kan få glæde af hinanden. Jeg er ikke mange pund lettere end dig, og lige så høj (eller lav. :-D ) Har ikke opstillet mål endnu, bortset fra at "jeg skal være slankere" - og en eller anden dag gerne skulle nå ned under 70 kg. Så jeg vil gerne være med til at holde dig i ørerne - hvis du så også vil holde mig i ørerne. :-)
Jeg tror, vi kan få glæde af hinanden. Jeg er ikke mange pund lettere end dig, og lige så høj (eller lav. :-D ) Har ikke opstillet mål endnu, bortset fra at "jeg skal være slankere" - og en eller anden dag gerne skulle nå ned under 70 kg. Så jeg vil gerne være med til at holde dig i ørerne - hvis du så også vil holde mig i ørerne. :-)
13 år23. oktober 2011 kl. 15:25
bruger slettet
Hvor gammel er du? [:
13 år23. oktober 2011 kl. 16:23
PFuglsang
Velkommen til :)
Inni - Det lyder super hvis vi kan holde hinanden i ørerne, og hjælpes ad med kampen imod vægten. Jeg har det bedst med at tage små mål af gangen, derfor starter jeg med 10kg, 5 kg af gangen, men drømmen er bestemt at komme ned omkring de 70 - en skønne dag.. Men det lyder godt at vi er lige "små" og døjer med noglenlude samme vægt, kunne du tænke dig at åbne din profil så jeg kan se din profil?
Shannie - jeg er 25år - hvad er dine mål?
Inni - Det lyder super hvis vi kan holde hinanden i ørerne, og hjælpes ad med kampen imod vægten. Jeg har det bedst med at tage små mål af gangen, derfor starter jeg med 10kg, 5 kg af gangen, men drømmen er bestemt at komme ned omkring de 70 - en skønne dag.. Men det lyder godt at vi er lige "små" og døjer med noglenlude samme vægt, kunne du tænke dig at åbne din profil så jeg kan se din profil?
Shannie - jeg er 25år - hvad er dine mål?
13 år23. oktober 2011 kl. 16:40
Inni (slettet)
Hej Fuglsang
Min profil er åben nu - dog ikke min dagbog, da jeg alligevel først har oprettet mig i dag. :-)
Min profil er åben nu - dog ikke min dagbog, da jeg alligevel først har oprettet mig i dag. :-)
13 år23. oktober 2011 kl. 16:45
PFuglsang
Min dagbog bliver også først aktiv fra i morgen..
Jeg tænker at jeg vil veje mig en dag i ugen, hvad siger du til at vi vejer os samme dag? Jeg overvejer at have torsdag som veje dag..
Jeg tænker at jeg vil veje mig en dag i ugen, hvad siger du til at vi vejer os samme dag? Jeg overvejer at have torsdag som veje dag..
13 år23. oktober 2011 kl. 17:52
Inni (slettet)
Vejning en gang om ugen lyder fint - bortset fra, at jeg ikke ejer en vægt. Jeg får min vægt at vide, når jeg er til læge en gang om året, hvilket jeg var for nylig.
Jeg tror dog, jeg kan låne mig frem, til jeg får råd til at købe en selv. Skal dog lige have forhørt mig.
Jeg tror dog, jeg kan låne mig frem, til jeg får råd til at købe en selv. Skal dog lige have forhørt mig.
13 år23. oktober 2011 kl. 18:07
PFuglsang
Okay, det lyder bare godt..
Følger du noget bestemt kostprogram, og hvad med motionen?
Følger du noget bestemt kostprogram, og hvad med motionen?
13 år23. oktober 2011 kl. 18:21
fatty chick (slettet)
Hej Fuglsang!
Ja, det er egentlig en stor beslutning at ville tabe sig!
Men jeg synes, det er sejt, at du gør noget ved det!
Jeg er forholdvis ny her, og synes det fungerer godt for mig, der elsker tabeller, kurver og udregning af kalorier!
Indtil videre har jeg smidt 15 kilo ved egen hjælp og det har været megasvært! En evig kamp hver eneste dag, men jeg er glad! Tidligere havde lidt for mange hyggevaner! Og de blev desværre til ret mange kalorier i længden! Det sker tit og ofte at jeg falder tilbage i samme rille, for vanens magt er bare en hård bokser! Indimellem har jeg bare lyst til at lade det hele sejle, fordi det bare er så svært at holde ud og ved!
Jeg håber, at vi kan støtte og heppe på hinanden!
Det betyder meget at bakke hinanden op, så jeg vil rigtig gerne følges med dig og evt. også andre!
Jeg er 35 år, 1,72 høj med en soft lyserød drøm om at veje 70 kilo!
Nu er jeg på 88,4 og tager, ligesom dig, 5 kilo af gangen! De skal bare af!!! Hurtigt!
Ja, det er egentlig en stor beslutning at ville tabe sig!
Men jeg synes, det er sejt, at du gør noget ved det!
Jeg er forholdvis ny her, og synes det fungerer godt for mig, der elsker tabeller, kurver og udregning af kalorier!
Indtil videre har jeg smidt 15 kilo ved egen hjælp og det har været megasvært! En evig kamp hver eneste dag, men jeg er glad! Tidligere havde lidt for mange hyggevaner! Og de blev desværre til ret mange kalorier i længden! Det sker tit og ofte at jeg falder tilbage i samme rille, for vanens magt er bare en hård bokser! Indimellem har jeg bare lyst til at lade det hele sejle, fordi det bare er så svært at holde ud og ved!
Jeg håber, at vi kan støtte og heppe på hinanden!
Det betyder meget at bakke hinanden op, så jeg vil rigtig gerne følges med dig og evt. også andre!
Jeg er 35 år, 1,72 høj med en soft lyserød drøm om at veje 70 kilo!
Nu er jeg på 88,4 og tager, ligesom dig, 5 kilo af gangen! De skal bare af!!! Hurtigt!
13 år23. oktober 2011 kl. 18:30
Inni (slettet)
Jeg følger ikke nogen kostplan, bortset fra at holde øje med, hvor meget sitet her mener, at jeg kan putte i hovedet. Skal af med min sukkertrang, og gufle nogle flere grøntsager og nogle mindre portioner, men ellers spiser jeg vist nogenlunde fornuftigt.
Motionen: Ak, har prøvet at komme i vane med at løbe, men det bliver ikke til så meget. Så den står på aikido to timer om ugen, og så cykler jeg alle steder hen.
Motionen: Ak, har prøvet at komme i vane med at løbe, men det bliver ikke til så meget. Så den står på aikido to timer om ugen, og så cykler jeg alle steder hen.
13 år23. oktober 2011 kl. 19:45
Så har jeg taget en stor beslutning, jeg skal tabe mig 10kg, i første omgang. Nu skal det være slut med dårlige undskyldninger og at trøste spise. Jeg vil spise sundt og begynde at dyrke motion.
Jeg har valgt at dele de 10kg op, første mål er 5kg, så 5kg mere osv..
Jeg vejer 90kg og er 165cm – d. 28.11 skal jeg gerne veje 85kg, det er første mål.
Jeg søger nogle som er i samme båd som mig, og som jeg kan ”følges” med gennem opturene og nedturene..