Søger nogle at "følges" med

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger nogle at "følges" med
Tak for de pæne ord. Jeg dyrker aikido to gange i ugen (når jeg ikke overanstrengte håndled), så lidt sker der da.

Apropos vægttab. Fandt denne på facebook:
facebook.com

"Best way for girls to lose waight"
Enjoy.
13 år26. oktober 2011 kl. 21:03
13 år26. oktober 2011 kl. 21:04
Ok, er helt tydeligt ikke vågen nok til at få et link til at fungere. Beklager. [Genstart, og prøv igen i morgen!]
13 år26. oktober 2011 kl. 21:05
Ja ja ak og ve!
Jeg ved faktisk ikke, hvad jeg skal gøre, for jeg kan simpelthen ikke holde mig på måtten!
Jeg må bare blive ved med at prøve!

Men jeg er glad for at det går jer godt og at i har nemmere ved kostregulering!

Det er spændende med vægten i morgen, Fuglsang!
Jeg krydser fingre og tæer!

Herligt med nye hoveder her i tråden! Velkommen til jer!
Jeg håber, at i vil være med til at heppe og opmuntre, for kampen mod kiloene er hård og virker til tider ret umuligt!
13 år26. oktober 2011 kl. 21:50
Jane – hold modet oppe, tro på at det kan lykkes dig. Måske skal du prøve at rose dig selv for de ting du gør godt? Sådan at du ikke kun fokuserer på det negative/eller det som ikke lykkes, men i stedet har fokus på det som lykkes for dig? Jeg syntes det er vild sejt at du knokler på din romaskine, jeg er lidt misundelig over at du har sådan en romaskine..

Inni – ja jeg så nok at man kan få motionspoint for alt muligt, det er lidt vildt at tænke på at ”bare” man bevæger sig så tæller det. Men hva, lidt er jo altid bedre end ingenting :-) Nej jeg har ikke læst spis efter din blodtype, men jeg har hørt om den, den er jo altid god at have hvis man begynder at køre lidt død eller sur i det, så er det dejligt med ny inspiration :-)

Sanja – uh boksetræning, det har jeg gået til engang (for mange år siden) det var bare vildt fedt, og man får virkelig rørt sig og svedt, eller det gjorde jeg dengang jeg gik til det.. Er der overhovedet ikke nogen grøntsager eller frugter du kan lide?
13 år26. oktober 2011 kl. 22:24
Wup wup, så er der gået en uge, eller næsten en uge – for jeg startede i lørdags, og vægten siger nu MINUS 1,1kg, så nu er jeg på 88,9kg, åh jeg er glad for den god start … Glæder mig til at høre fra jer andre når i har været på vægten.. Håber i får en god dag…
13 år27. oktober 2011 kl. 08:43
Hallo, hvor er det bare godt gået, Fuglsang! 1,1 på kun 5 dage! SÅ FLOT! Keep it op!
Og mange tak for dine altid opmuntrende ord! Især nu her hvor det jo ikke rigtig kører for mig!
Men jeg skal nok klare den, for vil jo ikke ha' du overhaler mig indenom! :-)

Boksetræning uha, det lyder effektivt, og jeg ville da ønske, jeg var modig nok til at prøve sådan noget!
Frugt er grønt er jo ret vigtige kilder til al slags vitaminer og fibre mm, så det lyder godt, at du prøver at lave dig nogle smoothies, sanja! Måske kan du prøve at lave en grøntsagsshake af appelsinsaft og gulerødder? Bare et forslag!

Ja, en ny dag truer og jeg overvejer seriøst, om jeg skal prøve Hartvigs hestekur her inden weekenden! For li'som at råde bod på mine grimme udskejelser og få vægten neeed!

Hov Inni, fik du fat i en vægt? Eller er du stadig lykkelig uvidende? ;-)

Go' dag til jer alle!
13 år27. oktober 2011 kl. 09:44
Hej
Prøv lige at tjekke denne: ***forældet link er fjernet*** Her skriver de om grønne smoothies ? blot til inspiration :-)

Ja jeg er også stolt af mig selv over de 1,1kg på kun 5 dage, men sådan er det vel her i starten da går det lidt hurtig.. Jane, jeg tror på dig og håber virkelig du får en succes fuld dag med kosten og motionen..
13 år27. oktober 2011 kl. 12:51
Fuglsang: SÅDAN 1,1 kg er virkelig godt klarer. Er altid godt med en god start. Håber det går mig lige så godt når jeg skal vejes på onsdag.

Boksning er super fedt men virkelig hårdt har ondt i alle muskler 3 dage efter. Så starter med at gøre det 1 gang om ugen for at starte stille ud :) Og så normal træning de andre dage.

Jeg kan lide banen. Så indtil videre har jeg lavet en smoothie med banan og jordbær som jeg godt kan li så det er jo en start. Men det er hårdt at være så kræsen. Prøver dog også at komme gulerøder i maden når det er muligt. Men tak for de gode råd må prøve mig lidt frem.

Har en super dag hvor jeg har været til træning og givet alt hvad jeg kunne. Og cyklet til og fra studie og arbejde. Så nu krydser vi fingre for at vægten også mener jeg har knoklet nok på onsdag :) Bare jeg ikke falder i inden.
13 år27. oktober 2011 kl. 15:08
Jeg er med !!! Tallene ligner hinanden, GYS :-)
13 år27. oktober 2011 kl. 16:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...