Søger nogle at "følges" med
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Søger nogle at "følges" med
Jeg tror at jeg vil sætte mig på én mål på at tabe 1-2 kg til den første juni. Så jeg kommer ned på 82-83 kg.
Synes det er en rigtig god idé :-D
Synes det er en rigtig god idé :-D
12 år15. maj 2012 kl. 16:46
PFuglsang
Det lyder som et godt mål, så kommer det til at se sådan ud;
MÅLET TIL D. 1. JUNI:
Sanja - vægt skal komme ned i 70'erne (vægt nu 82,5)
Fuglsang - vægt skal komme ned i 60'erne (vægt nu 72,4)
camy - vægttab på 1-2kg (vægt nu 84,0)
(ret gerne hvis jeg har tastet noget forkert)
MÅLET TIL D. 1. JUNI:
camy - vægttab på 1-2kg (vægt nu 84,0)
(ret gerne hvis jeg har tastet noget forkert)
12 år16. maj 2012 kl. 07:47
PFuglsang
Så blev det veje dag, min vægt siger 71,8kg - jeg har tabt mig 0,6kg i denne uge, det er ganske fint og jeg er tilfreds..
Hvordan er det gået jer?
Hvordan er det gået jer?
12 år17. maj 2012 kl. 17:36
bruger slettet
Flot! :-)
Jeg har ikke været på vægten da jeg glemte det i morges og så skal jeg desuden have fundet en ny vejedag da torsdag ikke længere kommer til at fungere for mig...
Men tillykke med det flotte vægttab
Jeg har ikke været på vægten da jeg glemte det i morges og så skal jeg desuden have fundet en ny vejedag da torsdag ikke længere kommer til at fungere for mig...
Men tillykke med det flotte vægttab
12 år17. maj 2012 kl. 21:07
bruger slettet
Hej piger
Hvordan gik det med at nå jeres 1 juni mål? Mit gik ikke så godt da jeg den sidste måned har haft mange 12 og 14 timers arbejdsdage så der ikke været tid til at fokusere på sund kost eller motion..
Håber at det lykkedes for jer. *Krydser alle fingre og tæer*
Hvordan gik det med at nå jeres 1 juni mål? Mit gik ikke så godt da jeg den sidste måned har haft mange 12 og 14 timers arbejdsdage så der ikke været tid til at fokusere på sund kost eller motion..
Håber at det lykkedes for jer. *Krydser alle fingre og tæer*
12 år22. juni 2012 kl. 01:30
PFuglsang
Hej..
Jeg nåede mit mål med at komme under 70kg inden d. 1 juni.. Nu siger vægten 68,8kg!! SÅ vildt.. Men der sker meget i mit liv lige nu - jeg er igang med at flytte - jeg er blevet færdig uddannet - jeg skal til festival - jeg søger job - jeg skal i sommerhus - .. Så mit mål er at jeg bliver under de 70kg .. og til august tager jeg fat igen..
Hvordan går det jer?
Jeg nåede mit mål med at komme under 70kg inden d. 1 juni.. Nu siger vægten 68,8kg!! SÅ vildt.. Men der sker meget i mit liv lige nu - jeg er igang med at flytte - jeg er blevet færdig uddannet - jeg skal til festival - jeg søger job - jeg skal i sommerhus - .. Så mit mål er at jeg bliver under de 70kg .. og til august tager jeg fat igen..
Hvordan går det jer?
12 år26. juni 2012 kl. 15:49
bruger slettet
Fantastisk... Hvor er det bare flot at du gjorde det. Det er godt nok sejt :-D
Mit liv er meget kaotisk og fuldstændig uoverskueligt lige nu... Jeg har vanvittigt meget arbejde, studie og eksamen at forberede til... Udover det er jeg gået fra min kæreste men vi bor sammen indtil han finder noget andet og det er ikke nemt... Men mandag tager jeg til det kampsportscenter jeg har udset mig og melder mig til og så skal vist nogle aggressioner ud.... Jeg er desuden begyndt at løbe nogle gange om ugen... Problemet er bare at det de sidste par gange har givet mig ondt i hoften... Så det hele er lidt sådan lidt.... ARRRH
Skulle lige af med lidt frustrationer... Håber at I har det godt og trods travle hverdag kan blive ved at kæmpe ^^
Mit liv er meget kaotisk og fuldstændig uoverskueligt lige nu... Jeg har vanvittigt meget arbejde, studie og eksamen at forberede til... Udover det er jeg gået fra min kæreste men vi bor sammen indtil han finder noget andet og det er ikke nemt... Men mandag tager jeg til det kampsportscenter jeg har udset mig og melder mig til og så skal vist nogle aggressioner ud.... Jeg er desuden begyndt at løbe nogle gange om ugen... Problemet er bare at det de sidste par gange har givet mig ondt i hoften... Så det hele er lidt sådan lidt.... ARRRH
Skulle lige af med lidt frustrationer... Håber at I har det godt og trods travle hverdag kan blive ved at kæmpe ^^
12 år30. juni 2012 kl. 01:25
bruger slettet
PF, hvad er du så færdiguddannet som? Og tillykke med det :-D
12 år4. juli 2012 kl. 16:19
PFuglsang
Mange tak, jeg er blevet færdig uddannet som folkeskolelærer med fagene matematik, specialpædagogik og hjemkundskab..
Det er jeg godt nok ked af at høre med dig og din kæreste, håber du er okay?
Ja, det virker til at der sker pænt meget i vores liv lige nu, det er også derfor jeg ikke rigtig har været herinde så meget disse uger..
Det er jeg godt nok ked af at høre med dig og din kæreste, håber du er okay?
Ja, det virker til at der sker pænt meget i vores liv lige nu, det er også derfor jeg ikke rigtig har været herinde så meget disse uger..
12 år5. juli 2012 kl. 11:55
Åh ja, den kære motivation, det er jo næsten den der afgør det hele. Det er lidt underligt, for man vil jo gerne tabe sig, men motivationen skal være der, ellers køre man sur i det. Jeg er nået dertil hvor jeg faktisk ikke tænker over motivationen, jeg gør det bare, sådan helt automatisk, jeg kan ikke forklare det, tror bare at jeg er heldig, eller stædig, for nu har jeg gjort sådan her i så lang tid, og nu er det bare blevet en fast rutine og vane.. Men ja, hvad kan man gøre for at få motivationen i top?
MÅLET TIL D. 1. JUNI:
camy - ?? Målet må være lige det du mener du har brug for..
Jeg tænker også at de her mål måske kan give lidt på motivations kontoen? For mig virker det, i går var jeg sammen med tøserne, og da fik vi en lækker frokost sammen, normalt ville jeg bestille en pasta ret, fordi når jeg er ude at spise skal jeg nyde det, men så tænkte jeg på vores 1.juni mål, og jeg fik mig i stedet en lækker salat.. JEG VIL, JEG KAN OG JEG SKAL NÅ MÅLET - jeg ved godt at det måske er et lidt stramt mål, men hvis jeg presser mig selv kan jeg måske nå det..
knus