Søger nogle at "følges" med
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+PFuglsang
re: Søger nogle at "følges" med
Nej hold nu op!
Vægten sagde 77,9kg i morges, det var da helt vildt, så har jeg tabt mig 1,3kg i denne uge!!!
Wow, det havde jeg virkelig ikke forventet.. Så er jeg oppe på 12,1kg alt i alt.. Hvordan er det gået dig?
Vægten sagde 77,9kg i morges, det var da helt vildt, så har jeg tabt mig 1,3kg i denne uge!!!
Wow, det havde jeg virkelig ikke forventet.. Så er jeg oppe på 12,1kg alt i alt.. Hvordan er det gået dig?
12 år16. februar 2012 kl. 12:39
sanja90 (slettet)
Ej hvor er det bare flot TILLYKKE :D nu skal du bare fortsætte så er du jo snart åle slank ;)
Jeg har desværre ikke sovet hjemme og er først nået hjem nu og synes ikke jeg vil på vægten nu. Så er ikke med i ugens taber denne uge. Men tager den i morgen tidlig i stedet :) men er spændt :P
Jeg har desværre ikke sovet hjemme og er først nået hjem nu og synes ikke jeg vil på vægten nu. Så er ikke med i ugens taber denne uge. Men tager den i morgen tidlig i stedet :) men er spændt :P
12 år16. februar 2012 kl. 17:47
sanja90 (slettet)
84,1 øv øv. forstår det simpelhen ikke. Hvorfor kan jeg ikke tabe mig. Tror jeg tager en virkelig klø på uge fra på mandag af hvor jeg virkelig passer på med alt hvad jeg kommer i munden så jeg kan få tabt mig lidt for det her går jo ikke. :( øv
12 år17. februar 2012 kl. 13:02
PFuglsang
Øv, altså, håbede virkelig at det ville gå godt for dig i denne uge!
Men som du selv siger så har du besluttet at have ekstra fokus på maden, jeg har også læst et sted at maden betyder mest når man vælger at slanke sig, noget med at maden betyder 80% og motion 20% men hæng mig ikke op på de tal!
Men som jeg ser det så er fokuser du fremad og er villig til at gøre noget ved det, og det er det vigtigste, det får mig til at tænke på dette link:
youtube.com
Du kan ændre dit liv hvis du gør en indsats for det..
Men samtidig skal du tænke på at det ?kun? er 400g du har taget på, det kunne have været værre?
Men som du selv siger så har du besluttet at have ekstra fokus på maden, jeg har også læst et sted at maden betyder mest når man vælger at slanke sig, noget med at maden betyder 80% og motion 20% men hæng mig ikke op på de tal!
Men som jeg ser det så er fokuser du fremad og er villig til at gøre noget ved det, og det er det vigtigste, det får mig til at tænke på dette link:
youtube.com
Du kan ændre dit liv hvis du gør en indsats for det..
Men samtidig skal du tænke på at det ?kun? er 400g du har taget på, det kunne have været værre?
12 år17. februar 2012 kl. 14:02
sanja90 (slettet)
Hold da op hvor er det inspirerende at se en mand som ham.
Men ja du har ret er nok fordi jeg ikke har tænkt så meget over maden.
Skal ud og drikke i morgen og derfor starter jeg på en frisk mandag. Så vil jeg taste mad ind på siden og virkelig begynde at veje maden osv lige som jeg gjorde i starten.
Tror også jeg vil lave mig et mere over skueligt mål. Så jeg vil gerne ned på 78 kg inden d. 1 April. Tror at det at have et mål der først ligger i juni gør at jeg ikke fokusere nok på mit vægt tab.
Men ja du har ret er nok fordi jeg ikke har tænkt så meget over maden.
Skal ud og drikke i morgen og derfor starter jeg på en frisk mandag. Så vil jeg taste mad ind på siden og virkelig begynde at veje maden osv lige som jeg gjorde i starten.
Tror også jeg vil lave mig et mere over skueligt mål. Så jeg vil gerne ned på 78 kg inden d. 1 April. Tror at det at have et mål der først ligger i juni gør at jeg ikke fokusere nok på mit vægt tab.
12 år17. februar 2012 kl. 22:19
PFuglsang
Ja, det er meget inspirerende at se ham, det sætter tingene i livet i perspektiv..
Det lyder som en super god ide med at begynde at taste alt ind herinde, så får man et godt indblik og når man har aftalt med sig selv at skrive ALT ind, så holder man sig også på den rigtige side..
Åh, håber du får en god by tur, jeg var af sted i går, så nu sidder jeg med tømmermænd, og har så meget lyst til tømmermænds mad, burger og pommes, det er som om at gulerod ikke har helt den samme virkning ;-) hehe.. Håber det går over efter jeg har spist frokost, selvom jeg tænker at rugbrød nok heller ikke gør det store ved mine tømmermænd.. Men nå, håber du får en dejlig aften..
Syntes dit mål med 78kg til 1 april lyder super godt, så er der også plads til at man kan slappe lidt mere af undervejs, hvis du forstår hvad jeg mener..
God weekend..
Det lyder som en super god ide med at begynde at taste alt ind herinde, så får man et godt indblik og når man har aftalt med sig selv at skrive ALT ind, så holder man sig også på den rigtige side..
Åh, håber du får en god by tur, jeg var af sted i går, så nu sidder jeg med tømmermænd, og har så meget lyst til tømmermænds mad, burger og pommes, det er som om at gulerod ikke har helt den samme virkning ;-) hehe.. Håber det går over efter jeg har spist frokost, selvom jeg tænker at rugbrød nok heller ikke gør det store ved mine tømmermænd.. Men nå, håber du får en dejlig aften..
Syntes dit mål med 78kg til 1 april lyder super godt, så er der også plads til at man kan slappe lidt mere af undervejs, hvis du forstår hvad jeg mener..
God weekend..
12 år18. februar 2012 kl. 10:39
sanja90 (slettet)
Ja tømmermænds mad er også bare noget af det bedste og noget af det man virkelig savner når man er på kur.
Så er jeg klar til i morgen vil tage op og handle i morgen tidlig og købe en masse af det sunde :) Håber virkelig at jeg kan have tabt mig til på torsdag :) Synes det er en hård kamp li fortiden.
Så er jeg klar til i morgen vil tage op og handle i morgen tidlig og købe en masse af det sunde :) Håber virkelig at jeg kan have tabt mig til på torsdag :) Synes det er en hård kamp li fortiden.
12 år19. februar 2012 kl. 18:22
PFuglsang
Hvordan er det gået i dag, jeg er spændt på at høre om det..
12 år20. februar 2012 kl. 19:52
sanja90 (slettet)
Har været oppe og træne :) Har prøvet at skrive maden ind men synes virkelig det er svært i forhold til man skal finde hver enkel ting og veje. specielt i forhold til aftensmad.
Har du nogle gode fif til hvordan man kan gøre det nemmere ?
Har du nogle gode fif til hvordan man kan gøre det nemmere ?
12 år20. februar 2012 kl. 20:59
Er du også lidt spændt på at se hvad vægten siger på torsdag? Jeg plejer jo at være på vægten for at tjekke om jeg er på rette vej om mandagen, men i går glemte jeg det helt, og derfor besluttede jeg mig for at jeg ikke vil tjekke vægten for på torsdag, så jeg er lidt spændt.. Det bliver også spændende at se hvad din vægt siger med alt det aktivitet du har lavet denne uge :-)
Ja, jeg har lavet noget laks som minder lidt om den opskrift, men denne skal bestemt også prøves næste gang der kommer laks på tilbud..