Søger nogle at "følges" med

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger nogle at "følges" med
Wow, jeg har tabt mig 1,2kg i denne uge, det er da helt vildt! Så nu har jeg tabt mig 10,8kg i alt.. Hvor var det da bare super fedt at se at der stod 79,2kg på vægten til morgen, så nu er jeg i 70’erne, det har jeg ikke været i rigtig mange år.. Nøj jeg er stolt af mig selv..

Var det en god biograftur?
Hvordan er det gået dig?
12 år9. februar 2012 kl. 09:50
TILLYKKE hvor er du bare sej :D jeg hopper og danser for dig. det er jo helt fantastisk. Du kan være rigtig stolt af dig selv :D

Det var en hyggelig tur men det kom lidt sødt indenbords.

Man vægten sagde 83,8 i morges så er på rette vej igen. nu skal jeg bare kæmpe videre så er jeg også snart i 70'erne.
12 år9. februar 2012 kl. 10:17
Sådan, det er super godt at du fik vendt skuden, nu er du på rette vej igen, tillykke.. Inden du ser dig om er du helt sikkert også nede i 70’erne, du plejer jo at tabe dig en del, kan huske at du flere gange har overhalet mig inden om ;-) Hehe..

Så bliver det weekend i dag, har du nogle planer for weekenden? Jeg har ikke de vild store planer, i aften skal jeg træne håndbold og bagefter mødes med en veninde. Lørdag skal jeg og en flok venner spise sammen, det er jeg lidt spændt på, jeg vil gøre mit til at der bliver serveret en god salat til.. Ja og søndag der skal der skrives opgave igen..

Ja, gad vide om vi to er de eneste tilbage i dette rum, syntes det er lang tid siden vi har hørt fra de andre der var med før..
12 år10. februar 2012 kl. 08:41
Ja det håber jeg at det gør. Kunne være rart snart at komme ned i 70'erne. :D

Lyder som en rigtig hyggelig weekend du har planlagt :)

I aften skal jeg arbejde. Lørdag skal jeg ikke så meget, måske op og træne og søndag skal jeg arbejde og hjem til min far at spise. Sååh det er en stille og rolig weekend.

Ja det virker som om vi er de sidste der holder ved herinde :D
12 år10. februar 2012 kl. 11:02
Hehe, ja vi to er den hårde kerne som er tilbage..

I morges var jeg på vægten igen, ikke for at tjekke at jeg er på rette vej (selvom jeg fandt ud af at det er jeg), men mest af alt fordi jeg er vild med at se at jeg ikke er i 80’erne, men nu befinder mig i 70’erne, det er virkelig lang tid siden jeg har været i 70’erne.. Samtidig tænker jeg at jeg aldrig nogensinde vil op i 80’erne igen, det løfte har jeg givet mig selv..
Jeg er sikker på at du også snart er nede i 70’erne, jeg vil heppe alt hvad jeg kan på dig, så du også kommer ned i 70’erne, for når man først har fået et nyt for tal, det giver virkelig meget for en, så ønsker for dig at du om et par uger også er i 70’erne..

Jeg syntes at jeg mangler lidt inspiration til aftensmaden, hvad er din ynglings slanke aftensmad?
12 år11. februar 2012 kl. 10:23
Ja det er vi.

Kan jeg godt forstå må virkelig også være den bedste følelse at se der står et 7 tal. Er sikker på du ikke kommer i 80'erne igen nu du har knoklet så meget for det. Ja jeg håber dagen snart kommer hvor jeg er dernede men er jo kun 3,8 kg fra så det er da overskueligt :)

Men træner også vild meget fortiden er blevet helt afhængig nok mest fordi jeg kan se de muskler jeg har fået på min krop. Og JEG KAN TAGE ARMBØJNINGER :D har jeg aldrig kunne før. Så træning er min vej frem. Men passer også på med maden.

UHA ja det med aftensmaden er jeg heller ikke så god til har aldrig nogle ideer såh får altid noget kedeligt. Men noget af det jeg spiser meget af er laks i ovnen med citron og evt persille. og så kan du jo lave lidt grønsager til (spiser jeg jo ikke :P )

Hvad laver du normalt af aftensmad ?
12 år11. februar 2012 kl. 18:52
Ork ja, du er kun 3,8kg fra at komme ned i 70’erne, så det er da overskueligt :-)

Det er super fedt at du er blevet afhængig af din træning og at det er vejen for dig, og specielt at du kan se resultatet, det gør vel også at man giver den en ekstra skalle og har lyst til at fortsætte? Wow, kan du lave armbøjninger, det har jeg heller aldrig kunne, jeg kan nu næsten lave en, men ved nr. to falder jeg sammen og armene ryster helt, så kommer ikke op igen.. Det er faktisk lidt sjovt at du nævner det med at du kan begynde at se dine muskler, her den anden dag da lagde jeg mærke til at jeg kunne begynde at mærke mine ribben igen, havde jo helt glemt at de var der, så da jeg pludselig kunne mærke nogle knogler som ellers har været begravet, så bliver man virkelig glad og ved at det er det rette man har gang i..

Jeg er helt vild med mexicansk, pandekager med frisk salatfyld, det er min yndlingsspise og desuden er det rigtig sundt. Ellers får jeg tunfrikadeller, lasagne, koteletter i fad, kylling med fyld eller uden fyld og wok retter. Dertil en del grøntsager, som regel broccoli, bønner eller gulerødder.. Jeg syntes selv jeg er god til at lave en almindelig opskrift om til en slanke udgave, men nogle gange mangler jeg bare lidt inspiration, men elsker at stå i køkkenet og lave mad og prøve mig frem..
Hvis du mangler inspiration til din laks så har jeg en opskrift fra Jamie Oliver som er super lækker, jeg tror faktisk jeg vil have den her en af dagene, syntes det er lang tid siden jeg har fået laks, så det var et godt tip, Tak..

Håber du har haft en god weekend..
12 år12. februar 2012 kl. 10:36
Ej jeg er så stolt af mig selv i dag. Selvom det sneede tog jeg cyklen på arbejde, derefter hjem til min far og så hjem til mig selv igen. Noget jeg normalt ikke ville gøre i så dårligt vejr. Plus tog kun 1 gang mad i dag selvom det smagte så godt.

Vi fik forresten kylling i cola som er en slanke ret. Nu vi snakkede om ideer til aftensmaden. Det smagte hel fantastisk :)

Det er så dejligt når man kan se ændringerne på ens krop gør virkelig at man hør lyst til at kæmpe lidt mere for det.

Mit er jo meget det med jeg ikke spiser grønsager men nu hvor jeg ikke har så meget at lave kunne det være jeg skulle eksperimentere lidt mere i køkkenet :D

Håber du har haft en god dag :)
12 år12. februar 2012 kl. 22:44
Sådan, hvor er du sej, kan godt forstå du er stolt af dig selv, det ville jeg også være hvis det var mig der havde gjort sådan.. Og ud over det så fyrre du den af i fitness, det er helt sikkert at se på vægten på torsdag.. STOR ROS til dig fra mig :-)

Jeg var jo i byen at spise lørdag, åh det gik ikke så godt, vi fik ok sund mad og der tog jeg også kun en gang, men derefter blev der sat chips og slik på bordet, samt irish coffee som jeg bare er helt vild med, og da kunne jeg ikke helt styre mig, så da faldt jeg i.. Men nå, sket er sket og nu er jeg tilbage i mine rutiner igen, så jeg har ikke de store forventninger til vægten på torsdag, og desuden er det også den tid på måneden, så da plejer det at gå helt i stå for mig..

Åh ja, kylling i cola, det er nu en god ret, det er også lang tid siden jeg har fået det.. Den ret med laks jeg snakker om kan du se her:
(et forældet link til dr.dk er blevet fjernet)
Sådan noget inspirer mig til at prøve en masse..
12 år13. februar 2012 kl. 09:32
Jeg har været rigtig aktiv i de her dage har dog ikke været så god i forhold til maden så nu må vi se hvad vægten siger.

Årh ja det kender jeg godt når det er på den tid af måneden så er man også bare så lækker sulten hele tiden.

Årh den lakse opskrift ser godt nok lækker ud må jeg prøve en af dagene.
12 år13. februar 2012 kl. 16:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...