Søger nogle at "følges" med

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger nogle at "følges" med
Sanja, du kunne måske prøve med en høj protein-lav stivelse kost i en uge, hvor du kun spiser grønt, samt fisk, kød og æg og helt undgår brød.
12 år2. februar 2012 kl. 16:51
Fuglsang. ja det er lidt øv. Men jeg vil fortsætte med at holde modet oppe og prøve at være lidt hårde ved mig selv og det jeg indtager. Nej er faktisk lang tid siden jeg har gjort det. Kunne være jeg skulle gøre det igen. tror jeg vil starte i morgen.

Crashe: mit helt store problem med kuren er at jeg ikke kan lide grønsager og frugt. så tror ikke jeg vil få nok mad hvis jeg kun må spise fisk, kød og æg.
12 år2. februar 2012 kl. 18:06
Sanja, hvordan går det nu du er begyndt at taste maden herinde?
12 år4. februar 2012 kl. 15:44
Min far har haft noget murearbejde for mig de sidste to dage så har ikke været så meget hjemme til at kunne gøre det. Men har gjort at jeg har cyklet 13 km hverdag i går og i dag og murerarbejde er jo også hårdt fysisk arbejde så får smidt nogle kalorier der. Vil prøve at skrive ind fra på mandag da jeg skal til familie fødselsdag i morgen og derfor ikke kan skrive det der :)
12 år4. februar 2012 kl. 16:09
Det lyder som en god plan, og ja det lyder rigtig til at du får brændt nogen kalorier i denne weekend..

Jeg har været afsted i byen denne weekend, så fra i morgen skal der strammes op igen, håber virkelig at de sidste 0,4kg forsvinder til på torsdag.. Men samtidig, i morgen går jeg i gang med at skrive min bachelor, så de dage ved jeg også at jeg kommer til at sidde en del stille, så de næste par uger er mine forventninger ikke så store..

Håber du har haft en god weekend med hårdt fysisk arbejde.. ;-)
12 år5. februar 2012 kl. 12:09
Det vigtigeste når du skal skrive bachelor er jo bare at du så passer lidt ekstra på med hvad du kommer i munden så er jeg sikker på du nok skal klarer den. Krydser fingre for at du får smidt de sidste 0,4 kg :D
Jeg synes det er rigtig hårdt med kuren li nu men har spidst sundere i de her dage end før såh begynder langsomt at gå den rigtige vej.
12 år6. februar 2012 kl. 17:19
Ja, det er bare som om at man skriver lidt nemmere når der lige ligger en pose slik ved siden af, eller også er det fordi det bare er en dum vane, for det er ikke helt det samme at have gulerødder stænger liggende ved siden af.. Men nå, jeg klare mig nu nok.. For som du også sige så skal man virkelig tænke over hvad man kommer i munden når man sidder stille og skriver og læser hele dagen, og jeg syntes jeg tænker over det..

Hvordan syntes du det er hårdt lige nu, jeg mener, prøv om du kan sætte nogle ord på hvorfor det er hårdt lige nu, og hvad det er der gør det hårdt?
Jeg tænker at hvis du er ved at opgive, så er det måske bedre at du tænker at du tager en pause, altså holder vægten lige der hvor den er lige nu, og ikke bare lader det hele komme tilbage til dig igen?
For jeg må ærlig indrømme at jeg har brug for at få det lidt på afstand, og derfor overvejer jeg at når jeg har tabt 15kg alt i alt, så vil jeg holde en lille pause, altså på den måde at jeg holder vægten der hvor den er, og stadig kommer herinde, men har ikke som mål at tabe mig, men at holde vægten..
12 år7. februar 2012 kl. 08:59
Jeg tror bare det er en dårlig vane med det slik ved sidan af. Men ellers så er en lille gå tur en god måde at holde pause på mens man skriver og samtidig forbrænde den smule slik der skulle smutte ned. :)

Det der går det rigtig hårdt lige nu er at jeg er meget hjemme og derfor spiser mere fordi jeg ikke har så meget at lave. Men er begyndt at lave en masse aftaler med familie og venner så jeg kommer lidt ud. Er jo også fordi jeg ikke cykler til studiet hver dag nu hvor jeg er stoppet så mangler den motion. Men var på vægten i morges og nu ser det ud til at gå den rigtige vej igen så håber det bliver ved til på torsdag.

Jeg tror jeg knokler videre for hvis jeg først holder pause går det galt for mig og så tager jeg det hele på igen.
12 år7. februar 2012 kl. 14:07
Ja, jeg tror du har ret i at det bare er en dårlig vane med det slik, men indtil nu har jeg ikke manglet det, så det er kun godt :-) Men der er også hele næste uge hvor jeg også bare sidder og skriver og læser, men nu må vi se, det bedste er også at jeg ikke har noget slik liggende, så på den måde bliver jeg ikke fristet, for hvis jeg havde noget liggende, så havde jeg helt sikkert spist det nu!!
Ja, det med at gå en tur engang imellem, det er en rigtig god ting, det gjorde jeg i mandags og i går, det er også godt at så kommer man lidt væk fra opgaven og får nye ideer eller nye vinkler at se opgaven fra. I dag har jeg besluttet at jeg vil bruge min trænings dvd, så når jeg til eftermiddag kører død, eller det er der jeg plejer at kører død, så vil jeg tage sådan en omgang..

Åh ja, det der med at man ikke har så meget at lave, det er lidt en farlig ting, men det er super godt at du har fået lavet en masse gode aftaler med dine veninder og familie, jeg ville med glæde også gå en tur med dig, hehe.. Men ja, det med at du før automatisk kom ud, via studiet, det har også en betydning, men for mig virker det til at du har styr på det igen, så det er super godt..

Så er det i morgen vi skal på vægten, jeg er spændt på at se hvad den siger, og håber virkelig at den er gået den rette vej for dig, det burde den næsten med alt det fysiske hårde arbejde du lavede i weekenden ;-)
12 år8. februar 2012 kl. 09:21
Ja det vigtigeste er jo faktisk man ikke har slik liggende derhjemme. Så lyder som om du nok skal klarer skrive perioden uden af tage på :) Ja en gå tur er nemlig rigtig god til at få opgaven lidt på afstand og få nye ideer.

ja det handler jo bare om at holde sig i gang. Var i fitness i dag og har forbrændt 600 kalorier tænkte jeg blev nødt til det da jeg skal i biffen i aften og der vil man jo gerne have lidt sødt til tanden. :)

Ja er så spændt på i morgen men har været på vægten de sidste par dage og der ser det godt ud sååh håber det bliver ved har jeg virkelig brug for :) Håber også du når de sidste 0,4 kg.

Hvad med alle jer andre synes det er lang tid siden man har hørt fra jer hvordan går det ?
12 år8. februar 2012 kl. 14:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...