Søger nogle at "følges" med

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger nogle at "følges" med
Forresten tillykke med alle de rigtig flotte vægttab - I er sQ nogle seje trunter :D

Tænkte på, kunne folk ikke tænke sig lige at skrive alder, højde, vægt og mål(?) - synes lidt at jeg desværre har mistet overblik med folks 'udgangspunkter' så at sige oO
12 år14. januar 2012 kl. 17:47
Dejligt at hører du stadig er med os camy. Synes det er en god ide vi li skriver vores vægt osv for at få et overblik så her er mine info.

alder 21 år.
start vægt 89 kg
min vægt nu 82,1 kg
mål 65 kg (gerne inden juni)
højde 170 cm
12 år14. januar 2012 kl. 21:29
Åh ja det var en gode ide med et overblik..

Alder: 25
Start vægt 90kg.
Vægten nu: 82,6kg
Mål: 80kg til 09.02 (tager 5kg af gangen til jeg er tilfreds)
Højde 165cm

Mrs. Credible. Ja hvis det motivere dig til at tabe dig, så er det jo sådan du skal gøre det :-)
Jeg er bare blevet skuffet så mange gange, så derfor giver jeg mig selv god tid til at tabe mig. Men heldigvis er vi ikke ens, og derfor skal du gøre det som du mener hjælper dig bedst, og det er jo kun dig selv der ved hvad der er bedst for dig selv..

Camy, dejligt du stadig er med her, kender godt det med at have travlt, specielt når man er i praktik. Jeg er også i praktik nu her, det er utrolig inspirerende men også en god udfordring.
Åh ja, det lyder super hvis du har en god opskrift på en sund lasagne, den vil jeg meget gerne se. Jeg lavede min med mager oksekød, løg, gulerødder, masser af krydderier og så fuldkorns plader og lidt ost ovenpå. Dertil lavede jeg gulerods salat, det blev ganske godt, når nu jeg selv skal sige det..
Kickboxing, er det lidt som boksning? Jeg gik en gang til boksning, det var bare vild hårdt, men hold op man kom i god form (jeg gik kun til træningen, ville ikke bokse, kun have motion ud af det). Men det er godt at have noget at se frem til som en motivation, det gør at man lige giver den lidt ekstra..

Håber i alle har haft en god weekend?
Jeg havde sådan en lyst til chips i går aftes, så jeg gik ned på tanken og købte en af de der små poser kims chips (30g). Da jeg kom hjem fortrød jeg, men efter en times tid var lysten der igen, så jeg spiste den lille pose chips. Jeg har det også sådan at nogen gange skal man give efter, og så bare gøre det i små mængder. Så må jeg jo tage konsekvensen af at vægttabet i denne uge nok ikke helt er så stort, men pyt, jeg skal jo kunne leve med mig selv. Og desuden så tror jeg også at hvis man spiser lidt slik og chips, dog i kontrolleret mænger, mens man taber sig, så lærer man at begrænse sig og ikke falde stort i.. Hvis i forstår?
12 år15. januar 2012 kl. 10:26
Nåh skal vi lige få de grumme tal af vejen...

Alder: 22 år
Startvægt: 87,7 kg
Nuværende vægt: 84,5 kg
Mål: 75 kg. inden maj
Højde: 169 cm

Jeg har desværre taget ca. 2 kg på i løbet af de sidste to uger.. Delvist af grunden jeg godt selv ved og af grunde jeg ikke kan regne ud. Det er rent ud sagt noget lort. Men det er jo desværre hvad det er, og nu må jeg så sparke røv fra nu af. Jeg tror ikke på at man skal nægte sig selv at hygge sig med noget der kan ende med vægtforøgelse, men jeg synes alligevel at jeg har passet på - men åbenbart ikke nok... Jeg ved det ikke... Jeg skiftede over til styrketræning som hovedvægt og tænker lidt at dét kan have en indvirkning blandt andre ting. Nu ser jeg bare fremad med det udgangspunkt som jeg nu en gang har, og så må vi se hvordan det går...

Håber det går bedre for jer andre!? ^o^

PF, kickboxing er i princippet boksning med både arme og ben... sådan cirkus... xD Har også gået til boksning og elskede det... Men jeg kunne nu godt lide selve det at det var boksning og ikke så meget fordi det var motion... Der er ikke noget bedre end sådan at lette lidt fra gulvet når en stor stærk gut kommer med en lige højre til sandsækken om man i princippet skulle sikre den ikke flytter sig for meget xD
12 år16. januar 2012 kl. 18:39
jo det kan vi da godt...

Jeg er 35år
startvægt 84kg
nuværende vægt 82,2kg
mål 65kg inden 7/6 altså ialt 6mdr til målet
Jeg er 168 høj

PF. ja vi har alle vore nøkker :)
12 år17. januar 2012 kl. 13:30
Nå en uge er gået og et kilo er forsvundet.. Havde ellers kun regnet med 500g i denne uge, så er stolt over 1kg. Og derved kom mit BMI også ned på 30, så er jeg ikke i fedme gruppen mere, men ’blot’ overvægtig. Det er lidt en underlig tanke at efter et tab på 8,4kg så er man overvægtig, men jeg hænger mig ikke så nøje i BMI, jeg kigger mere på mig selv og stopper når jeg er tilfreds.

Denne weekend skal jeg ud at spise en del, så er spændt på at se hvordan næste uge kommer til at gå..

Hvordan er det gået jer andre?
12 år19. januar 2012 kl. 16:31
jeg har nu for første gang i meeeeeget lang tid et BMI på mindre end 29...

har nu ialt tabt mig de første 2,4kg hvilket man jo kun kan være ovenud tilfreds med når man nu kun har været igang i 12 dage..

12 år19. januar 2012 kl. 18:40
Hold da op 2,4kg på 12 dage, det er dælme flot, fortsæt det gode arbejde :)
Kan du mærke om du er begyndt at komme ind i de nye rutiner? Jeg har stadig svært ved det, selvom jeg har været i gang i næsten 3 mdr. Nogle gange giver jeg efter når sulten til det usunde kommer, og andre gange er jeg stærk og holder fast.. Hvordan går det med din fod, er den blevet ’normal’ igen så du kan dyrke motion igen?
12 år20. januar 2012 kl. 10:40
Hvordan er det gået jer?

Jeg har tabt mig 0,7 så jeg er tilfreds, nu mangler jeg kun 0,9kg så har jeg nået mit mål med minus 10kg
12 år26. januar 2012 kl. 16:02
Hvor er det flot fuglsang tillykke er så sejt :D

Jeg har desværre taget lidt mere på. Har haft læseferie og haft en svær periode med studiet så har måtte sætte kuren lidt på standby. :(

Håber det går jer lidt bedre .
12 år26. januar 2012 kl. 20:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...