Søger nogle at "følges" med

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger nogle at "følges" med
Ja så hjælper det jo nok på at du får det gjort :D
13 år11. januar 2012 kl. 17:35
Jamen det var jo helt fantastisk at være på vægten i morges er kommet helt ned på 82,1 kg forstår det slet ikke men er så dejligt. :D

Håber det er gået lige så godt for jer andre i denne uge :)
13 år12. januar 2012 kl. 13:10
Wow 82,1kg!!!!!!!!!!! Sanja du løber jo fra mig ;-)

Vægten sagde 82,6kg, så minus 1,2kg i denne uge, det er ganske godt.. Havde også en god følelse denne uge..

Hvad med jer andre?
13 år12. januar 2012 kl. 16:12
har kun tabt 0,7 så rent a bø til men jeg har jo også først kunnet gå rimeligt idag
13 år12. januar 2012 kl. 17:00
Nå, det hævner sig at gå ud og drikke rødvin og spise ost "ad libitum" - men det er en tradition, som vi er 6 halvgamle damer, der håndhæver en gang hver anden-tredje måned. Så er jeg vist nødt til at tage det med. Nøjedes dog med et glas god rødvin. Valnødderne var samlet i Italien - syltet herhjemme - og de smagte skønt til osten.
13 år12. januar 2012 kl. 18:27
Ja det går stærkt nu fuglsang :) Men 1,2 er jo også rigtig flot :D
12 år12. januar 2012 kl. 22:07
0,7kg er den rigtige vej, og over 0,5kg, så syntes da bestemt du skal være glad for dit tab. Det handler om at være tålmodig og give sig god tid, det er min erfaring.. Og jeg tror også at hvis man bruger lang tid på at komme ned i vægt, så undgår man jo-jo effekten. Sidst jeg tabte mig, tabte jeg mig rigtig hurtig og lige så hurtig kom alle kiloene tilbage.. Så denne gang giver jeg mig rigtig god tid, jeg har nu tabt 7,4kg på 3 mdr.

Åh ja ost og rødvin, det er også lige mig, det lyder rigtig lækkert med de valnødder.. Jeg er sikker på i havde en dejlig hyggelig aften, og ved du hvad, den slags skal der også være plads til, det ville jo ikke være særlig fedt hvis du sad i det fællesskab med din gulerod og et glas vand og de andre med rødvin og ost, det ville ikke helt være det samme, vel? Jeg havde også hoppet ombrod til ost og vin, og det er jo ikke noget der sker hver weekend, så det går jo nok.. Og nu har du jo fokus fremad, så jeg er sikker på du kommer stærkt igen næste uge :-)

Ja hold da op du løber hurtig sanja, og så endda når du er af sted på ferie, det syntes jeg virkelig er imponerende.. Ja jeg var virkelig også stolt over mine 1,2kg, for jeg plejer jo at tabe mig mellem 0,5-1kg pr uge, så det var en glædelig overraskelse.. Så derfor forventer jeg ikke særlig meget i den næste uge, for jeg plejer ikke at tabe mig meget ugen efter et stort tab..

Rigtig god weekend til jer alle
12 år13. januar 2012 kl. 10:01
Hold da fast - det var slet ikke gået op for mig, at du havde væres Så dygtig - godt gået!
12 år13. januar 2012 kl. 13:31
ved godt at 0,7 er ok men det betyder ikke jeg er tilfreds :) jeg er typen der foretrækker at stille høje krav til mig selv for det fungerer som udmærket motivation
12 år14. januar 2012 kl. 02:12
Hej piger

Beklager at jeg ikke lige har været herind en lille 1½ uges tid men der er kaos nu hvor jeg både har skulle ordne sang og gave til min kærestes mormors 80 års fødselsdag, starter i praktik lige om et øjeblik og der er alt det praktiske, foruden sygdom og forberedelser til min søsters konfirmation.... Så hvis min deltagelse herinde bliver knapt så sammenhængende den næste månedstid må I endelig ikke tro at jeg har glemt jer og ikke hepper på jer, det er simpelthen bare fordi der lige skal ro over tingene igen.. Nåh forklaringer til side så....

PF, min søster har en opskrift på grønsagslasagne og jeg har faktisk en fra dengang jeg var på julemærkehjem... vil gerne sende den til dig hvis det er :)
Fantastisk god ide med ringene... Jeg har også givet mig selv et løfte om hvad jeg må når jeg er kommet ned på 75 kg - så vil jeg tillade mig selv at begynde til kickboxing hvilket er noget jeg har drømt om siden jeg var barn men bare ikke har måtte på grund af mit knæ.. men med mindre vægt på det burde det ikke være udelukket, så synes du har fundet en god motivationsmetode :D

Maddie, jeg og min familie og også lige haft problemer med mavepine, så tror det er noget i luften. Men kan godt forstå at du så droppede træningen, det er ikke rart at træne hvis man har en ubehagelig følelse i maven :( Men håber du er ovre det igen og klar til at sparke røv ^^

mrs. credible, nu bliver jeg jo rigtig nysgerrig - der er en grund til at jeg bliver kaldt missekat af veninderne xD - Hvordan kan det være at I har krykker og kørestol i hjemme? *Kigger skyldigt hen på krykkerne i hjørnet*
Lyder som om du er meget reel omkring dit vægttab og er klar til at tage det roligt. Lyder rigtig godt og glæder mig til at heppe på dig, og se det lykkes for dig :D

Sanja, velkommen hjem. Det er dejligt du har haft en god ferie ^^
12 år14. januar 2012 kl. 17:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...