Søger nogle at "følges" med
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+PFuglsang
re: Søger nogle at "følges" med
Åh december måned, der sker så mange ting, derfor er jeg heller ikke så god til at få skrevet til jer, men jeg er inde at kigge engang i mellem.. Jeg syntes også det er så svært at spise korrekt og at få dyrket alt det motion som man bør gøre, men i stedet for at tænke på det jeg bør gøre, så fokusere jeg på det rigtige jeg gør, det virker faktisk ganske godt for mig.. Derfor har jeg heller ikke de store forventninger til denne uge..
SÅ er det i morgen vi skal på vægten, det bliver spændende at se hvad vægten siger i morgen..
SÅ er det i morgen vi skal på vægten, det bliver spændende at se hvad vægten siger i morgen..
13 år14. december 2011 kl. 19:51
Autum (slettet)
Søger nogle at "følges" med
Pfuglsang du har så evig ret, det er en hammersvær måned at komme igennem, med æbleskiver, glögg, brunkager, pebernødder, slik og ikke mindst julefrokoster.
Men vi skal lade være med at piske os selv, og som du selv siger gøre det så godt vi kan.
Lige pludselig er det januar og så kommer motivationen helt i top.
Det værste man kan gøre det er at lade stå til - så går det helt galt.
Så nip til det hele
Men vi skal lade være med at piske os selv, og som du selv siger gøre det så godt vi kan.
Lige pludselig er det januar og så kommer motivationen helt i top.
Det værste man kan gøre det er at lade stå til - så går det helt galt.
Så nip til det hele
13 år14. december 2011 kl. 22:18
bruger slettet
Hej Sanja
Nu slettede computeren lige hele mit indlæg, så nu prøver jeg lige igen... måske nok i en lidt afkortet version xD
Det med at veje sig to dage i træk var faktisk fordi jeg gerne ville se om man direkte på vægten ville kunne se at jeg havde trænet ekstra hårdt. Jeg har nogle bestemte regler for når jeg vejer mig; jeg er næsten lige stået op, har lige været på toilettet, og har den samme mængde tøj på som de andre gange jeg har vejet mig. Det var mere sådan lidt en test, fordi det er ikke noget jeg normalt gør. Men det var da rigtig nedslående at se vægten være stigende... Det sagt så valgte jeg at ændre mit mål da det sådan rigtig gik op for mig at jeg faktisk er hjemme resten af december.. Lige pt. sidder jeg hos en veninde og weekend skal vi tilbringe hos hendes farmor hvor vi skal julebage, og der står altid mundgodt og søde sager på menuen når vi er derhenne. Derudover skal jeg hjem til svigermor d. 25 og nogle dage frem, så der står der også massere af mundgodt på kortet.
Jeg synes det er rigtig svært ikke selv at have kontrol over hvad jeg spiser, men kun hvor meget jeg spiser... Og da jeg på grund af min knæskade ikke må - eller kan løbe på den ujævne jord der er herude, så er der bare ikke de store chancer for at få lavet noget motion... Det er noget skidt, og jeg er faktisk rigtig træt af det allerede nu, og jeg har kun været hjemmefra i en dag... Jeg er meget afhængig af at have kontrol, så man kan sige at især nu hvor jeg er ekstra pernitten med min kost, så bliver det en større udfordring xD
Men det til side så fortsætter jeg med at kæmpe for ar smide nogle flere kg. inden det nye år... Håber lidt på at der i hvertfald måske kunne forsvinde 1,7 kg. for så ville jeg være nede på 83 og det kunne da være dejligt... Men jeg har sat mig i passagersædet, og har valgt at gøre plads til de ting der nu måtte dukke op, og så holder jeg bare øje med hvad og hvor meget jeg putter i munden :D
Men jeg synes virkelig at du klarer det flot... Det er rigtig fantastisk at du bare kører på, og det virker til at du ser det positive, fremfor at tænke 'pis da også' når det måske ikke helt går som man forventer... Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig og støtte op om dig så kan nå dit mål, så du må endelig sige til... Ellers står jeg i hvert fald på sidelinjen og hepper på dig ^^
Nu slettede computeren lige hele mit indlæg, så nu prøver jeg lige igen... måske nok i en lidt afkortet version xD
Det med at veje sig to dage i træk var faktisk fordi jeg gerne ville se om man direkte på vægten ville kunne se at jeg havde trænet ekstra hårdt. Jeg har nogle bestemte regler for når jeg vejer mig; jeg er næsten lige stået op, har lige været på toilettet, og har den samme mængde tøj på som de andre gange jeg har vejet mig. Det var mere sådan lidt en test, fordi det er ikke noget jeg normalt gør. Men det var da rigtig nedslående at se vægten være stigende... Det sagt så valgte jeg at ændre mit mål da det sådan rigtig gik op for mig at jeg faktisk er hjemme resten af december.. Lige pt. sidder jeg hos en veninde og weekend skal vi tilbringe hos hendes farmor hvor vi skal julebage, og der står altid mundgodt og søde sager på menuen når vi er derhenne. Derudover skal jeg hjem til svigermor d. 25 og nogle dage frem, så der står der også massere af mundgodt på kortet.
Jeg synes det er rigtig svært ikke selv at have kontrol over hvad jeg spiser, men kun hvor meget jeg spiser... Og da jeg på grund af min knæskade ikke må - eller kan løbe på den ujævne jord der er herude, så er der bare ikke de store chancer for at få lavet noget motion... Det er noget skidt, og jeg er faktisk rigtig træt af det allerede nu, og jeg har kun været hjemmefra i en dag... Jeg er meget afhængig af at have kontrol, så man kan sige at især nu hvor jeg er ekstra pernitten med min kost, så bliver det en større udfordring xD
Men det til side så fortsætter jeg med at kæmpe for ar smide nogle flere kg. inden det nye år... Håber lidt på at der i hvertfald måske kunne forsvinde 1,7 kg. for så ville jeg være nede på 83 og det kunne da være dejligt... Men jeg har sat mig i passagersædet, og har valgt at gøre plads til de ting der nu måtte dukke op, og så holder jeg bare øje med hvad og hvor meget jeg putter i munden :D
Men jeg synes virkelig at du klarer det flot... Det er rigtig fantastisk at du bare kører på, og det virker til at du ser det positive, fremfor at tænke 'pis da også' når det måske ikke helt går som man forventer... Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig og støtte op om dig så kan nå dit mål, så du må endelig sige til... Ellers står jeg i hvert fald på sidelinjen og hepper på dig ^^
13 år16. december 2011 kl. 14:37
bruger slettet
Det sagt så valgte jeg at ændre mit mål da det sådan rigtig gik op for mig at jeg faktisk ikke*** er hjemme resten af december.. Lige pt. sidder jeg hos en veninde og weekend skal vi tilbringe hos hendes farmor hvor vi skal julebage, og der står altid mundgodt og søde sager på menuen når vi er derhenne. Derudover skal jeg hjem til svigermor d. 25 og nogle dage frem, så der står der også massere af mundgodt på kortet.
13 år16. december 2011 kl. 14:39
Ablanu
Camy, hvad med at prøve med en gåtur i stedet? Giver ikke helt det samme, men er helt sikkert bedre end ingenting :)
13 år16. december 2011 kl. 14:49
sanja90 (slettet)
Hej Camy.
Må også være svært at se at vægten stiger. Det vigtigste er at du bare ikke giver op og virker ikke sådan så er jo godt at hører :)
Med hensyn til du ikke er hjemme. Så ja nogle gå ture evt. med veninden. I stedet for i sidder og snakker over en kop te så tag noget varmt tøj på og gå en dejlig tur. Gør jeg ofte med mine veninder og det er nu ret hyggeligt.
Derudover kunne du jo lave lidt styrke træning hver aften inden du går i seng. 10 mave bøjninger, 10 armbøjninger, 10 rygbøjninger, 10 engle hop osv. Behøver ikke være meget mere end det men hjælper alt sammet. :)
Håber du får tabt de 1,7 kg inden nytår. :) Jeg tror på dig.
Er glad for du stadig vil hjælpe mig. Var på vægten i går og nu siger den 83,9, så det går jo rigtig godt. Specielt når jeg tænker på jeg var i Lübeck i weekenden. Så jeg er glad og knokler videre.
Må også være svært at se at vægten stiger. Det vigtigste er at du bare ikke giver op og virker ikke sådan så er jo godt at hører :)
Med hensyn til du ikke er hjemme. Så ja nogle gå ture evt. med veninden. I stedet for i sidder og snakker over en kop te så tag noget varmt tøj på og gå en dejlig tur. Gør jeg ofte med mine veninder og det er nu ret hyggeligt.
Derudover kunne du jo lave lidt styrke træning hver aften inden du går i seng. 10 mave bøjninger, 10 armbøjninger, 10 rygbøjninger, 10 engle hop osv. Behøver ikke være meget mere end det men hjælper alt sammet. :)
Håber du får tabt de 1,7 kg inden nytår. :) Jeg tror på dig.
Er glad for du stadig vil hjælpe mig. Var på vægten i går og nu siger den 83,9, så det går jo rigtig godt. Specielt når jeg tænker på jeg var i Lübeck i weekenden. Så jeg er glad og knokler videre.
13 år16. december 2011 kl. 15:47
bruger slettet
Vi har også været ude at gå, og det ligger heldigvis ikke til nogen af os bare at sidde stille hele dagen, så det er fint. Jeg har brug for at føle at jeg virkelig har lavet noget, ellers giver det mig slet ikke den samme ro... Men nu skal jeg ud og hjælpe min veninde med at juleshoppe i morgen, så der skal nok blive en masse gåen xD
Sanja... 83,9 kg... Det er godt nok stærkt gået. Tillykke med det m^o^m
Jeg håber virkelig at det lykkes for dig at tabe dig de sidste 3,9 kg. inden nytår... Ville da være en helt fantastisk sejr at gå ind i det nye år med.
Sanja... 83,9 kg... Det er godt nok stærkt gået. Tillykke med det m^o^m
Jeg håber virkelig at det lykkes for dig at tabe dig de sidste 3,9 kg. inden nytår... Ville da være en helt fantastisk sejr at gå ind i det nye år med.
13 år18. december 2011 kl. 19:47
sanja90 (slettet)
Det lyder godt du får gået en masse :)
Ja det er fantastisk. Er også begyndt selv at kunne se det på min krop nu. Men nu skal jeg holde tungen lige i munden nu det snart er jul. Men træner 3 gange om ugen såh det hjælper jo en del. :)
Ja det er fantastisk. Er også begyndt selv at kunne se det på min krop nu. Men nu skal jeg holde tungen lige i munden nu det snart er jul. Men træner 3 gange om ugen såh det hjælper jo en del. :)
13 år19. december 2011 kl. 00:00
bruger slettet
Så er jeg lige nødt til at trutte mit eget horn, for jeg har fået mig en fantastisk dejlig start på dagen :D På trods af julekager, sodavand og generelt federe mad end normalt og derudover ikke min normale træning er det dog stadig lykkedes mig at gå fra 84,7 kg. og til 83,4 kg - altså er der forsvundet 1,3 kg... Jeg må ærligt indrømme at jeg dansede lidt rundt af glæde da jeg så det... og jeg danser vist stadig lidt xD
Hvordan er det gået jer andre? Svært at holde ved her i julen?
Hvordan er det gået jer andre? Svært at holde ved her i julen?
13 år22. december 2011 kl. 11:22
Når det er sagt så synes jeg det er fornuftigt at du selv kan se du ikke kan nå det mål og ikke bliver skuffet hvis du ikke når og rykker det i stedet. Tænker det måske kunne være en god ting for dig at sætte et mellem mål som 1-2 kg inden d. 31.12.2012 så du stadig har noget at kæmpe for her i december men som er realistisk.
Det er dejligt du stadig har overskud til at danse lidt for mig :) Synes det går rigtig godt. er også begyndt at kunne se på min krop at den er blevet strammet op efter træning så er jo dejligt :)
Fandt du kostplanen jeg havde skrevet ind til fulgsang. Og skal nok li få taget mig sammen til at skrive det trænings program ind. Har ikke glemt det :)