Søger nogle at "følges" med

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger nogle at "følges" med
Camy, ja syntes da du skal have veje dag om torsdagen, så har vi samme veje dag, det kunne da være lidt hyggeligt.. Og mange gange tillykke med de 300g, det er flot :-)

Wow, 1,2kg!! Hvor er det super sejt gået, vild flot.. Så mangler du at tabe 6kg indtil nytår, ifølge dit mål? Hvor lyder det godt med det træningsprogram, det virker til at det funger for dig?

Ej hvor er jeg altså bare stolt af mig selv, tænk at jeg har tabt mig de 5kg, ej jeg er glad for det.. Så skal der tabes 5kg mere, og er nød til at sætte mig en dato for målet, ellers er jeg bange for at jeg ikke tager mig sammen. Men jeg kiggede lige i min kalender, og kan se at fra d. 13 dec til nytår har jeg vild travlt og er næsten ikke hjemme, så derfor tror jeg at mit næste mål hedder d. 19.01 skal vægten stå på 80,0kg..
Camy, har du fastsat dig et mål?

Jeg skal til julefrokost både i aften og lørdag aften. Håber i får en rigtig god weekend..
13 år2. december 2011 kl. 09:34
Tak fuglsang. er også selv glad for resultatet. mit mål var sat til 9 kg mere men har sat det lidt hårdt for at presse mig selv så er tilfreds hvis jeg bare kan komme ned på de 80 kg inden nytår. Men jeg kæmper videre måske træningsprogramet gør at jeg taber lidt mere end normalt. Det fungere rigtig godt også fordi jeg i følge det skal træne 3 gange om ugen så det gør at jeg presser mig selv til at komme op og træne 3 gange om ugen. :)

Super flot at dit mål er nået :) Og ja hvis du har travlt lyder det meget fornuftigt med d. 19.01. Så skal du jo bare passe på du ikke kommer til at tage nogle kg på igen her i julen når du ikke er så meget hjemme . Men er sikker på du nok skal klarer det :)

Ja Camy torsdag som veje dag sammen med os andre lyder rigtig hyggeligt :)
13 år2. december 2011 kl. 11:42
Hej piger. jeg føler lidt at en sejrsdans er på plads *Danser sejrsdansen*. Det er helt enormt flot at du har opnået dit mål og så oven i købet lidt ekstra, Pfuglesang... Det er virkelig flot, og du har min dybeste respekt... Det er altid sværest i starten og du har klaret det rigtig flot, og af hvad jeg kan vurdere herinde fra tråden også fra før jeg kom til, med et optimistisk sind, og gåpåmod... Det er så fantastisk godt *klapper ivrigt i hænderne*
Synes det er en god plan at tage hensyn til skemaet, min december er også fyldt så det bliver hårdt arbejde xD

Sanja, lyder som om det fungerer rigtig godt for dig med din træning og kost, og tænkte faktisk at siden jeg har 5,5 kg tilbage at smide inden nytår og du 6 kg så kunne vi måske holde hinanden lidt ekstra i nakken og ved ilden, så vi kan gå ind i det nye år med en dejlig følelse :D
Hvis du er frisk?

Og så har jeg en nyhed der for mig var helt fantastisk - hoppede på vægten i fredags og der var forsvundet yderligere 700 g. så vægten er nede på 85,5 kg nu... Det går langsomt men sikkert :D

Jeg hepper virkelig på jer piger, for jeg ved hvordan det er rigtig gerne at ville smide nogle kilo, og få det bedre fysisk og jeg ved hvor lang og hård kampen er, så jeg er bare nødt til at fortælle at jeg har dyb respekt for dem ( - her jer!) der hænger i på godt og dårligt, og tager det som en udfordring der skal vindes.

Næste gang jeg vejer mig bliver torsdag morgen, og så må vi se hvilken plads jeg kan komme til at kvalificere mig på ;)

GOOOOO LOSERS!!
13 år4. december 2011 kl. 12:28
Sanja, jeg tænkte faktisk på om jeg måtte høre hvad din kostplan lyder på, og den træningsplan du har fået lagt?
13 år4. december 2011 kl. 12:30
Hej Camy Fantastisk du hepper så meget på os er så dejligt når man får lidt ros for at have knoklet. :) Synes helt sikkert vi skal holde hinanden i ørene mod vores mål til Januar. :)

Kost planen skulle gerne står i tråden skrev den nemlig til Fuglsang på et tidspunkt. Har lidt travlt i dag så vil prøve at skrive træningen ind i aften eller i løbet af de næste par dage til dig :)

Har haft lidt problemer med i muskel i ryggen efter den nye træningplan men er stolt af mig selv over at jeg stadig har været oppe og træne i dag bare uden at styrketræne ryggen. :)

Håber i alle har haft en god 2. advent :) Jeg vil smutte i teateret med min farmor. (tager en flaske vand med så jeg ikke bliver fristet af sodavand eller andet godt)
13 år4. december 2011 kl. 16:06
Mange tak for de rosende ord, det varmer og gør at man retter ryggen en ekstra gang.
Tillykke med de tabte 700g! Det er super godt gået.

Sikke en weekend! Fire aftner hvor jeg ikke har været hjemme, men ude at spise og drikke alkohol!! To af aftnerne var til julefrokost med alt det klassiske.. Og jeg har heller ikke fået dyrket meget motion de fire dage. Jeg er godt nok spændt på at se hvad min vægt siger på torsdag – det er godt jeg lige har tre dage til at rette op på dette! Men hold nu op det har været en fantastisk sjov weekend. Men hva’ det var de dage og nu er jeg tilbage på min normale kost igen, og er fremad fokuseret.
Har i haft en god weekend?

Jeg syntes det lyder super sejt med jeres mål om de 80,0kg inden nytår, det er godt nok fristende at hoppe med på den vogn, men jeg tror desværre ikke jeg kan leve op til det mål, fordi jeg ikke er meget hjemme at spise her i december, men jeg hepper alt hvad jeg kan på jer! Jeg tror på jer!
13 år4. december 2011 kl. 18:08
Fuglsang: Det er også vigtigt man har sig et mål man føler man kan nå :) Men er glad for du vil heppe lidt på os :) Håber også dit tab bliver godt her i December.

Jeg har tabt 1,1 kg siden sidst :D JUUUHUUUUU jeg er så stolt af mig selv. Nu er jeg nede på 84,9. Er godt nok lang tid siden jeg har været så lang nede på vægten.

Hvad siger jeres vægter ? Har det været en god uge :)
13 år8. december 2011 kl. 10:14
Ja, det er vigtig at have et mål man mener man kan nå, ellers er det alt for opgivende. Jeg vil følge jer med stor spænding, og vil gøre hvad jeg kan i form af støtte for at i kommer under 80,0kg til nytår..

Wow, 1,1kg nøj hvor er det bare super godt – mon ikke du bliver ’ugens taber’ ;-) det er virkelig flot.. Ja der er et eller andet magisk ved at komme under de 85kg, så kan man mærke man er på rette vej..

Jeg har tabt mig 200g i denne uge, så vægten siger nu 84,6kg, men det er godkendt, har jo haft en vild weekend med to julefrokoster med alt det klassiske fede mad og med øl og shots at drikke. Så jeg er tilfreds med at jeg har tabt mig lidt – jeg havde sagt til mig selv at så længe jeg ikke tager på, så er det godkendt.
Men nu ser jeg fremad og er fokuseret på den kommende uge, her forventer jeg at jeg taber mig minimum 500g..
13 år8. december 2011 kl. 10:46
Er flot at du stadig har tabt dig selvom du har været meget ude. Det går jo stadig den rigtige vej. ned ad :) Så er da skønt.
Blev nu ikke ugens taber men folk har også været rigtig gode så jeg er glad. Og synes det er så flot at alle taber sig nu det er december.

Jeg har haft en hård weekend da jeg var i Lübeck til julemarked så har spist ude hele weekenden. Men har dog ikke rørt noget sødt på hele turen og der var swimming pool på hotellet så jeg var oppe og svømme 2 gange mens jeg var dernede. Såh håber det gør at jeg stadig taber mig i den her uge.

Hvordan har jeres weekend været ?
13 år12. december 2011 kl. 12:34
Hej piger

Jeg har desværre haft en meget lang uge, og meget stresset, så maden og træningen har slet ikke været hvad de skulle være... Jeg har var på vægten i lørdags og var faldet ned på 84,7 kg, men søndag var jeg desværre kommet helt op på 85,7 kg, uden nogen forklaring kunne komme til tanke... Jeg tog til Kettlecross og trænede hårdt lørdag, og ved så ikke om det har en sammenhæng... Det er lidt noget skidt, og nu tager jeg på torsdag til Aalborg og skal være sammen med en veninde på Lars-Tyndskids-Mark, så de næste to uger bliver det ikke muligt for mig at træne, eller selv at lave madplan... Jeg vil gøre mit bedste, men føler ikke at mine udsigter til at tabe mig til 80 kg er særlig stor inden d. 31.12.11, og har derfor valgt at flytte mit mål til noget mere realistisk og har sat mig for at nå de 80 kg inden d. 31.01.12... Jeg er rigtig ked af at måtte ændre mit mål, men det er desværre nødvendigt for mig :(

Så fik jeg lige de ærgelige ting der har tynget mig, og så kan jeg hoppe og danse lidt for dig Sanja - det er da godt nok flot som du holder modet oppe, og bare klarer den med glans. Det er virkelig flot, så rigtig mange gange tillykke med det ^^

PF, lidt har jo altid sin ret, og 200g er rigtig flot når du - som du selv siger - har været til to julefrokoster med det hele :D
13 år13. december 2011 kl. 20:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...