Søger nogle at "følges" med

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger nogle at "følges" med
Så hoppede jeg på vægten i morges, den sagde 84,8kg og sidst sagde den 85,4kg .. så jeg er på rette vej, og det er først på torsdag jeg har vejedag, så mon ikke jeg smider 1kg i denne uge?

Uh, spændende madplan, den lyder faktisk næsten som jeg spiser nu her, jeg spiser bare ca 200g grøntsager til aften og frokost, men jeg har gemt den så hvis jeg går i stå vil jeg finde den frem og følge den mere nøje.. Da jeg var omkring de 17år var jeg hos vægtkonsulenterne og da fik jeg også tabt mig omkring de 10kg, men blev så træt af at man skal spise mindst 300g grønt til frokost og aftensmad, og da jeg begyndte at skære ned på det tog jeg på, fordi kroppen havde vendt sig til at få de 600g om dagen, så det var ikke holdbart for mig i længden, men hvis det virker for andre er det kun godt! Vi er alle forskellige og derfor er det også forskelligt hvad der virker for den enkelte :-)
Men vægtvogternes opskrifter er super gode, dem bruger jeg stadig af og til, det er altid godt at få lidt inspiration..

Forstår godt du glæder dig til tirsdag og torsdag, og jeg glæder mig også til at høre om det :-)

Har i haft en god weekend?
13 år27. november 2011 kl. 11:24
Ja nu kan jeg jo ikke li frugt og grønt. sååh derfor er det ikke på :) Men godt at hører du kan bruge det :)
Men weekend er gode nogenlunde i går var jeg hjemme hos en veninde og fik lidt alkohol at drikke. Dog lavede vi kylling så jeg ikke blev fristet af pizza. Og samtidig smagte jeg på nogle grønsager så det er stort fremskridt for mig :)

Håber det går godt for jer :)
13 år27. november 2011 kl. 20:42
PFunglesang, jeg har desværre ikke rigtig været hjemme de sidste mange dage, og endte med at forstrække en muskel, i tirsdags, i en sådan grad at bevægelse ikke var sjov, så det er ikke rigtig gået for mig i den her foregående uge... Det er lidt noget skidt, men nu er jeg tilbage på sporet og da den sundere livsstil i madafdelingen er godt på plads, så kommer træningen på igen fra i morgen, og kommer forhåbentligt til at give et godt skub. Jeg har ikke sat mig for nogen bestemt veje dag, men nu vejer jeg mig i morgen, bare for at have basis igen, og så tror jeg at fredag fremover bliver min vejedag. Hvornår har du vejedag?

Forresten - lidt sent desværre - tillykke tillykke med det rigtig flotte vægttab. Det er sQ godt gået, al respekt :D
13 år28. november 2011 kl. 22:07
Sådan Sanja, super at i lavede kylling i stedet for pizza, det er det der gør forskellen.. Har du været nede at få lavet dit personlige træningsprogram?

Camy, åh nej har du forstrækket en muskel, det var da træls, kunne forestille mig at det gør ondt.. Men super godt at du er tilbage på sporet og har fokus på madden. Hvis du har lyst kan du jo tage torsdag til din veje dag, det er min veje dag – og desuden så er der en tråd herinde hvor man hver torsdag skriver sin vægt ind og derved bliver den største ’taber’ kåret. Der er lidt konkurrence i det, og det gør at man gør lidt ekstra for det, sidste uge blev jeg nr. 2 :-) Men tror ikke jeg har tabt mig særlig meget i denne uge, syntes jeg mærkes tung på sådan en underlig måde ..
13 år29. november 2011 kl. 14:06
Ja jeg var nede og få lagt program idag. Er ikke et så hårdt program som jeg havde troet men fik lært nogle ting om hvordan man træner kondition og lært nogle af maskinerne jeg ikke kendte til at kende. Så nu tager jeg derned torsdag og prøver programmet selv :) var li hurtigt på vægten i dag og nu er skuden vend og det går den rigtige vej igen. Så glæder mig til at se hvad der står torsdag, hvor jeg har veje dag :)

Ja har det den der konkurrence med ugens taber men skriver man så bare det man har tabt derind eller hvordan fungere det. Kunne godt tænke mig at være med :)
13 år29. november 2011 kl. 16:32
Ej hvor lyder det spændende med det fitness program, kunne forestille mig at det er inspirerende og gør at man kommer af sted..

Ja, jeg er også spændt på at se hvad vægten siger i morgen, tror desværre ikke at jeg har tabt mig særlig meget, men dog tror jeg at jeg er mellem 85 - 84,8kg, hvilket er godkendt da målet er at være på 85kg i morgen :-) Men har bare haft så mange dage hvor jeg ikke har været hjemme, så derfor er mine forventninger ikke særlige høje i denne uge..

I den tråd med ugens taber, skriver man sin vægt ind, og så fredag bliver ugens taber kåret. Så her første gang du skriver din vægt derinde bliver du nok bare budt velkommen, men så anden gang kommer du med på listen, sådan var det da jeg skrev min vægt derinde.. Men det kunne da være super hvis vi skriver os derinde :-)

Håber i har haft en god dag..
13 år30. november 2011 kl. 16:07
Det er helt sikker motiverende. Og selvom jeg ikke synes det var så hårdt kan jeg mærke jeg har ondt i mange muskler i dag så er måske fordi man får lavet øvelserne på den rigtige måde så det hjælper.

Jeg vil helt sikkert gå ind og være med i morgen. Glæder mig til at hører om målet er nået for dig i morgen. :)
13 år30. november 2011 kl. 18:00
PFuglesang, kunne være at jeg skulle tage torsdag så som vejedag... Jeg fik mig dog en rigtig dejlig overraskelse da jeg stod på vægten forleden, og havde troet at jeg muligvis ville have taget på igen, men rent faktisk var der forsvundet 300 g. så det var bare fantastisk :D

Sanja, jeg synes det hjalp mig rigtig meget da jeg fik lagt en træningsplan, så håber virkelig at det kommer til at fungere for dig, og at det giver dig et overskud :)
13 år1. december 2011 kl. 18:51
Dejligt det går den rigtige vej camy.

Jeg var på vægten i morgen og har tabt mig 1,2 kg så nu er jeg på rette vej igen.

Træningsprogrammet fungere for mig prøvede det i dag tog dog kun 45 min så tog li en løbe tur på 15 min oveni :)

Fuglsang hvordan gik det med dig på vægten ?
13 år1. december 2011 kl. 22:27
Vægten sagde 84,8kg, så i alt 5,2kg på 6 uger det er godkendt :-)
Så du havde været inde at skrive dig på ved ugens vejning - super
Har været en travl dag og vil sov nu, skriver lige i morgen igen
13 år1. december 2011 kl. 23:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...