Der sker ikke en skid!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Der sker ikke en skid!!
Kosten skal være varieret af sunde råvarer....så uforarbejdede som muligt.....er man på kur er det vigtigt at få meget protein som er i magre mælkeprodukter kød æg.....hvidt sukker og mel tilfører ikke noget godt...hvis du på sigt vil holde vægten og det er sgu svært så er en vis viden om kosten nødvendig. Ingen har lovet det er let....søde og fede ting gør trangen størrer....efter mere...
13 år22. oktober 2011 kl. 16:41
Dagbogen er lukket igen!
13 år22. oktober 2011 kl. 17:47
Nu nåede jeg ikke at se din dagbog inden du lukkede den igen, men i princippet er det fuldstændig ligegyldigt hvor dit kalorieunderskud kommer fra. Om du vælger udelukkende at spise flødekager, vil du tabe dig, hvis dit daglige kalorieindtag er mindre end dit forbrug.

At det så er sundere for kroppen med en kost bestående af grønt, groft og protein er en anden sag.

Hvis du ikke før har været vant til at dyrke motion, tænker jeg også at det er derfor du ikke taber dig. Kroppen bygger muskler op og de vejer ekstra. Jeg tror, du bare skal forsætte med motionen og et lille dagligt kalorieunderskud, så skal det nok komme. Og glæd dig over dine muskler, de forbrænder flere kalorier end fedtet :)

Mht. cola light, skal jeg ikke kloge mig, men blot konstatere ud fra egen erfaring, at det ikke har indflydelse på mit vægttab. Jeg drikker selv cola light og har siden sidst i Juni tabt de 10 kg. jeg havde i overskud, så her har cola light'en ikke været noget problem.

Pøj pøj med vægttabet :)
13 år23. oktober 2011 kl. 07:33
ja pøj pøj med vægt tabet.

jeg håber, det lykkedes for dig knus Mona
13 år23. oktober 2011 kl. 10:44
Kan det være fordi du har sat dit aktivitetsniveau for højt?
13 år23. oktober 2011 kl. 11:31
Slam...det at folk spørger og ikke tåler et svar gør lige nøjagtig folk ikke gider skrive i andres tråde. !
13 år24. oktober 2011 kl. 17:37
Hej Avra4laura

Hvordan går det med dine overvejelser - og dine bestræbelser på at tabe dig?

Forstår godt det kan være hårdt at tænke på at undvære alt det usunde.. og de andre har jo også ret i, at det er kalorieunderskuddet der gør, at du taber dig - uanset hvor kalorierne kommer fra - kunne bare godt tænke mig at vide, hvad du selv godt kunne tænke dig at ændre - måske du kunne tage udgangspunkt i det?

Lovely
13 år25. oktober 2011 kl. 13:03
Mange tak for svar!! Jeg gør det helt rigtige og må vist bare have lidt tålmodiged :) Jeg er ikke enig i at jeg spiser for sødt, men det kommer jo nok an på hvordan man ser på det, jeg ønsker ikke at undvære noget, det har jeg prøvet før med det resultat at jeg slet ikke taber mig, jeg gør det på denne måde og har affundet mig med at det nok kommer til at tage længere tid, men det er det jeg føler er bedst for mig :)

Calcit: Forstår slet ikke dit udbrud?? er det fordi jeg lukkede dagbogen?? havde nu været planen hele tiden, jeg ønsker ikke at offentliggøre alt på nettet derfor var den kun åben et øjeblik! Ja jeg spurgte efter svar og det fik jeg, men læs lige det igennem du har skrevet til mig og prøv så at se den negative undertone der ligger i alt hvad du har skrevet til mig, synes faktisk at du gør mig dummere end jeg er!!
13 år26. oktober 2011 kl. 09:34
Personligt er det dit valg hvad du putter i munden......så vil vægten vise resten...på sigt.
13 år26. oktober 2011 kl. 12:10
Det der gør light produkterne farlige er aspatam - er i alle light produkter..

Aspatam er kræftfremkaldende - derfor er light ikke godt. så er bedre at tage mindre at originalen i stedet for at tage light - versionen.. =)
13 år26. oktober 2011 kl. 20:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...