#1 af Avra4laura (slettet)
Der sker ikke en skid!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Avra4laura (slettet)
Jeg taber mig slet ikke, jeg synes selv jeg er meget standhaftig, selvfølgelig har der været smuttere men alt i alt så spiser jeg meget mindre end jeg gjorde før og er begyndt at røre mig... men der sker ikke noget har siden den 15 tabt 100 GRAM!!!! helt ærligt, det kan kroppen fandme ikke været bekendt! Er ikke helt 100 på min startvægt og tror den har været lidt lavere end de 77,7 jeg har tastet ind her!! Jeg er simpelthen så frustreret, skal bare af med de kilo! Kom gerne med gode råd og tag et kig på min dagbog!
13 år22. oktober 2011 kl. 14:50
Avra4laura (slettet)
re: Der sker ikke en skid!!
PS. centimeterne bliver heller ikke mindre!
13 år22. oktober 2011 kl. 14:52
calcit
Du har ikke åben profil så det kan man ikke...Det er normalt der er pauser i et vægttab på 3 uger.....tålmodighed er et must...
13 år22. oktober 2011 kl. 15:07
Avra4laura (slettet)
Profilen skulle være åben nu :)
13 år22. oktober 2011 kl. 15:13
calcit
nogen påstår cola light ikke er godt på en kur....der har været en del skriverier om det for lang tid siden.
13 år22. oktober 2011 kl. 15:17
calcit
Til aften spiser du spaghetti / makaroni, ris det er kalorietætte ting....74 gram flødeboller er ret mange 5? Pitabrød og pizza er der næppe plads til ...synes ikke det er underligt du ikke taber dig....ud fra den plan, det er jeg nødt til at skrive.......du bad om kommentarer....find kaloriefattige tilbud og spis grøntsager.....og eks. kippers fås i vand.....
13 år22. oktober 2011 kl. 15:27
Avra4laura (slettet)
13 år22. oktober 2011 kl. 15:28
Avra4laura (slettet)
Jamen jeg overskrider jo ikke det anbefalede kalorieindtag på trods af disse ting?? Så er det jo at jeg ikke forstår at jeg ikke taber mig, en kalorie er vel en kalorie eller??? Om jeg spiser 1489 kalorier i grøntsager eller chokolade burde jo være irelevant?? eller har jeg helt misforstået konceptet?
13 år22. oktober 2011 kl. 15:32
calcit
Drikker ikke selv cola men husker bare nogen skrev det ikke fungerede for dem....men den kost som d. 19...da ville jeg flere dage efter skulle rette op.....Hvad er det du kalder Orginal.....?
Steg i olivenolie. Nøjes med frugt de eftermiddage resten er nok til der intet sker...
Steg i olivenolie. Nøjes med frugt de eftermiddage resten er nok til der intet sker...
13 år22. oktober 2011 kl. 15:37
mona0524 (slettet)
med alt det motion du er begyndt på opbygger du nok muskler istedet for fedt - de vejer også så det skal nok give resultater på sigt.
men jeg synes du spiser meget sødt - prøv at finde alternative madvarer til vingummiet og chokoladen. frisk ananas f.eks er super godt hvis du mangler noget sødt og langt bedre for din krop. det sætter forøvrigt også skub i forbrændingen. det var lige det jeg faldt over pådin kostplan.held og lykke med det.
men jeg synes du spiser meget sødt - prøv at finde alternative madvarer til vingummiet og chokoladen. frisk ananas f.eks er super godt hvis du mangler noget sødt og langt bedre for din krop. det sætter forøvrigt også skub i forbrændingen. det var lige det jeg faldt over pådin kostplan.held og lykke med det.
13 år22. oktober 2011 kl. 16:11