Vægt tab på ca. 20 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Vægt tab på ca. 20 kg
Jeg var på vægten d. 19/10 hvor den sagde 87,2 kg...
da jeg var på vægten idag, viste den 85,5, så jeg har tabt 1,7 kg siden i onsdags, så jeg prøver bare på at fortsætte og ikke falde i, hovedsageligt med de store måltider, det skal være fortid nu.
13 år24. oktober 2011 kl. 10:51
Hej!
Jamen, det er da også svært nok! Altså hele tiden passe på, spise de rigtige ting og holde blodsukkeret i ave, så man ikke overspiser! Jeg føler, jeg hele tiden balancerer på kanten og ikke kan stole på mig selv! I hvert fald ikke, når det kommer til hyggespisning!
I denne uge har jeg da heldigvis klaret skærerne med et flot vægttab på 2,1!
Ja, jeg er jo ikke meget for det, men jeg skal af med yderligere 15 kilo, selvom jeg lige har smidt 15!
Jeg prøver at tage et par kilo af gangen, for ellers er det sgu ikke til at leve med!
Husk at det er worth it og go' mandag til jer alle!
:-)
13 år24. oktober 2011 kl. 11:19
Hey, fatty chick
Kender godt det der med hyggespisningen. I går var min første "alvorlige" tabe-sig-dag, hvor jeg forsøgte at ignorere chokoladen i skabet og guffe vindruer og knækbrød til mellemmåltider i stedet. Og ja, det er en balancegang på kanten, for hvornår er man "mellemmåltids-sulten" og hvornår burde man bare gå i gang med aftensmaden?
Jeg vil omgående tjekke Veje-tråden ud. :-)
13 år24. oktober 2011 kl. 11:48
Hey Inni!
Ja, hvorfor er det så uhyggeligt svært?
Jeg VIL bare leve sundt og NÆGTER at være i mine drifters vold! Jeg kan ikke tabe mig på slik, kage og is, men hyggespisning behøver jo heller ikke nødvendigvis at have de ting på dagordenen! Det er bare en dum dårlig vane at bilde sig ind, at man har brug for overdrevet meget fedt og sukker! It's official over!
Hvem vil ikke gerne være glad, stolt af sig selv, se vildt godt ud og høste alles beundrende blikke og komplimenter? Det vil jeg!
13 år24. oktober 2011 kl. 12:10
Hej allesammen
Må jeg også være med??
Der var engang, hvor jeg vejede 150 kg, men for 3-4 år siden nåede jeg mit mål på 70 kg. Desværre har der hen over de sidste par år sneget sig næsten 20 kg på - og dem vil jeg rigtig gerne af med igen!!!

Dagens vægt.: 88,9 kg

Held og lykke til alle
13 år24. oktober 2011 kl. 13:44
Jeg er skam også med, hvis der er plads, jeg vejer pt 85,9 og vil ned på minimum 65 kg, gerne 60 da det er meget normalt for min højde, og det vejede jeg da jeg mødte min datters far for år tilbage.

jeg er 32 år
13 år24. oktober 2011 kl. 14:22
Jamen mit vægttab har jo stået lidt stille i den foregående uge, men her til morgen hvor jeg igen vejede mig var jeg da nede på 78,3 kg, så jeg har da tabt sølle 700 g, men i det mindste er det ikke gået den anden vej XD
13 år24. oktober 2011 kl. 17:05
Hejsa til alle

Vil gerne prøve at være med, og se om det er en motivation. Er 178 høj og vejer 98,5, så vil gerne af med 20-25 kg.

Har svært ved at tage mig sammen, men måske det hjælper i sådan en gruppe.

Rigtig god dag til alle :-)
13 år25. oktober 2011 kl. 16:52
jeg vil også gerne forsøge at være med. jeg er i samme båd som jer andre - jeg vil nemlig også gerne tabe 20 kg!
13 år25. oktober 2011 kl. 22:05
Super, at så mange gerne vil være med!
Fortæl lidt om, hvad der motiverer jer til at tabe kilo og hvad i gør eller planlægger at gøre for at tabe jer?
Hvornår er det svært/umuligt og hvordan har i det, når jeres vægttabsønsker lykkes?
13 år25. oktober 2011 kl. 22:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...