Vægt tab på ca. 20 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Vægt tab på ca. 20 kg
Hej alle derude ;-D

Jeg skal tabe mig ca. 20 kg vil gerne "følges" med andre.
Er der nogen der har lyst.
Det skal ikke være et lyn og torden tab, men stille og roligt måske ½ kg pr. uge måske mindre.
:) Blyant
13 år17. oktober 2011 kl. 18:44
re: Vægt tab på ca. 20 kg
HAR LIGE KIGGET LIDT RUNDT ;-)

Opfordring til Stingo, Selma, Karina Lykke, Katj, Katzen ..
OG ALLE I ANDRE I SAMME SITUATION.

................KNUS BLYANT :D
13 år17. oktober 2011 kl. 19:02
Jeg vil da gerne forsøge at være med...
Jeg har tidligere forsøgt, men siden jeg har fået kæreste på (for 13 mdr siden), har vægten ligget mellem 85,5 og 88,5... jeg vil meget gerne tabe mig, ved endnu ikke helt hvad mit mål er, men burde nok tabe omkring 20kg, da jeg "kun" er ca. 164 høj.

Måske jeg skulle forsøge at skrive min vægt herinde en gang om ugen, for at skulle stå til regnskab for min vægt uge efter uge... måske det ville hjælpe på min motivation.

Håber der er flere der vil være med :)
13 år17. oktober 2011 kl. 20:34
Hej Blyant og Frk Esbjerg.
Jeg har fuldstændig samme problemstilling som jer. Jeg skal nemlig også tabe 20 kg!! Jeg er også 164 høj og vejede sidst jeg var på vægten for et par dage siden 84 kg. Synes det lyder som en god idé at lave en ugentlig vejedag, og skrive det herinde. Jeg vil på torsdag melde mig til i den tråd der hedder ugens vejning.

God kamp til jer begge ;-)
Mettemate
13 år17. oktober 2011 kl. 21:02
Hej Frk Esbjerg og metjes

Jamen, så synes jeg vi skal melde ind på torsdagsvejningen - altså nu skal der ske noget ikke ?
dejligt I vil være med.
Knus og hav nogle gode slanke dage :D
13 år18. oktober 2011 kl. 09:09
Hej Blyant

Jeg vil også gerne være med selvom jeg godt nok vil tabe mig lidt mere end de 20 kg, men målet i første omgang er 20 kg. Kan jeg være med ?? :D
13 år18. oktober 2011 kl. 10:01
Heej :)

Jeg har stort set også samme 'opgave' som jer, nemlig at tabe mig.. På længere sigt, vil jeg meget gerne tabe mere end 20 kg, men til at starte med, er det fint for mig :D
-Håber jeg må være med..

Mvh. Sandra :)
13 år18. oktober 2011 kl. 10:48
Jeg står i samme situation og skal tabe ca 20 kg. Jeg vejer i dag 79, startede ud på 83, og skal gerne ned på 60 kg.

Jeg håber også at det vil hjælpe lidt på motivationen hvis vi er flere om det, og står lidt til regnskab for vores vægttab :D
13 år18. oktober 2011 kl. 11:39
Jeg vil gerne være med. Skal tabe 20 kg.
13 år18. oktober 2011 kl. 12:58
Hej hvor er det dejligt at se så mange skønne mennesker der også gerne vil tabe sig X antal kilo.
Jo Jo ALLE kan være med

Detter er IKKE en lukket klub.

Så velkommen til alle - lad os gå på vægten torsdag og skrive os ind på torsdagsvejningen.
go' vind til alle, lad os snakke om de problemer der kan komme hen ad vejen ik'

I dag er det regnvejr - men i morgen skinner solen og vi er allerede blevet lidt lettere :-)
13 år18. oktober 2011 kl. 14:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...