:-) Andre der spiser maven flad ?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: :-) Andre der spiser maven flad ?
Tak for svaret Fru Mor.
Vi laver ugeplan derhjemme hver uge. Så har en ide om hva jeg skal spise hver dag. Har været ude og købe det der nutella der er sukkerfri de anbefaler. Glæder mig til at smage det.
Hvor mange mandler/nødder spiser du om dagen?
Tror ikk i starten jeg vil regner efter kcal, det er ikk meget jeg skal tabe. Kun 4 kilo, men det er mavedellen jeg gerne vil af med.
Er spændt på resultatet. :-)
13 år17. oktober 2011 kl. 12:28
Hej Millerv :-)

"Nutellaen" er rigtig go :-) Faktisk måske endda bedre end originalen :-))))

Det er meget forskelligt hvor mange nødder/mandler jeg spiser...indtil videre i dag =ingen :-)

Nogle dage helt op til 100g :-)

KH Fru mor
13 år17. oktober 2011 kl. 12:40
Vil også lige slå et slag for den sukkerfri nutella - helt sikkert bedre end den originale udgave. Ren forkælelse - særligt på fiberknækbrød..

Lovely
13 år17. oktober 2011 kl. 12:55
Dejligt at høre den er god. Der er lang tid til i aften hvor jeg skal smage den lige nu synes jeg. Har købt de der havreklid brød som jeg skal smage det på. :-)
Men skal have fat i fiber knækbrødet da havreklid brødet er lidt dyrt.
13 år17. oktober 2011 kl. 13:12
Hej igen

Jeg går på klinikken ca. hver anden uge - jeg var der for 1½ uge siden og skal nu til tjeck op i dag - og har sjovt nok smidt 1½ kilo siden sidst. VIlle ønske det gik hurtigere - men det tager jo lang tid at få det af som tog lang tid at få på...
Jeg synes det er rigtig godt - ja måske er det lidt halvdyrt men jeg er typen der har behov for en der sparker mig i r..... når jeg ikke taber det jeg skal. Jeg har fået lavet en personlig kostplan der passer på mig - jeg har nemlig ikke kun et problem på maven.. jeg er fed over det hele :-)

Men hvis det forløbet går som det skal så når jeg min ønske vægt 1 uge før min 30 års fødselsdag... 60 kg :-)
13 år19. oktober 2011 kl. 11:56
Hvad er energiindholdet / fordelingen i den sukkerfri nutella?
13 år19. oktober 2011 kl. 14:13
Stampe12, Det kunne jeg sandelig også godt bruge en gang imellem :-) Jeg har tænkt at melde mig til på nettet (Frk. Skrump) hvis jeg kører træt og der ikke rigtigt sker noget....ville gerne have det hele vejen igennem, meeen ja det er lidt dyrt :-)
...Ja og øøøhhhh ja, jeg kunne skam også godt trænge til at tabe mig over det hele!!!! men ville gerne sættet focus på maven, efter at den har indeholdt tvillinger....har den været, jaaahhh hvordan skal man sige det, "Et mere "ømt" punkt" :-))))

Bikealot, jeg tror ikke den som sådan er bedre end Nutella, energi mæssigt... men ligger vidst lavere i GI, hvor Nutella vidst også er acceptabel (!??? ...måske er jeg fejlinformeret ;-))

Pr 100g.
491kcal/2054kj
Protein: 6,9g
Kulhydrater: 51,4g
Fedt: 36g
Kostfiber: 3,2g

den er sødet med Maltitol :-)

Nutella:

533kcal/2228kj
Protein:6,8g
kulhydrat: 56,8g
fedt: 31
kostfiber:3,5g

Der er da lidt at spare kcal-mæssigt og så noget mere fedt, af det monoumættedefedtsyre-slags ;-)
13 år19. oktober 2011 kl. 15:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...