#21 af calcit
HCG-kur??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+calcit
re: HCG-kur??
nej stofskiftet er ikke at spøge med og nej hvor har du dog den viden fra? King Kong? jeg er ret rystet.
13 år2. september 2011 kl. 17:27
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år2. september 2011 kl. 17:30
Ablanu
Du skal se, det kan ikke fås i håndkøb af en grund.. Du kan også få heroin (tror jeg det er) på recept..
Igen - Få undersøgt dit stofskifte hos lægen? Er det for lavt: Få noget medicin for det.
Igen - Få undersøgt dit stofskifte hos lægen? Er det for lavt: Få noget medicin for det.
13 år2. september 2011 kl. 17:31
karina lykke (slettet)
HCG er ikke ulovligt. Det er lovligt i form af præparaterne Pregnyl og Ovitrelle. Begge to midler man tager hvis man er ufrivillig barnløs. Din egen læge kan ikke engang give dig recept på det, det bliver kun udleveret på sygehuse, fertilitetsklinikker og andre speciallæger inden for gynækologi :-)
HCG er ulovligt hvis du vil tage det fordi du er på kur, du får ingen læge til at give dig det for at tabe dig og du er derfor nød til at købe det ulovligt gennem udlandet.
På kuren tages HCG også i noget større mængder end man giver kvinder der ikke kan blive gravide.
Og ja, man kan sprøjte det i munden, men for at få ordentig effekt skal det gives som injektion i underhuden, på samme måde som man tager insulin. Ud over HCG'en skal man også tage B12 vitamin som du igen er nød til at købe i udlandet da det er receptpligtig.
Igen må jeg bare sige at det lyder usandsynlig farligt og dumt at tage sådan en kur.
Og hvis dit stofskifte er helt åndsvagt, så meget at du tager på eller ikke kan tabe dig på normal vis er din læge en inkompetent idiot der sætter sine patienters liv på spil. Hvis dit stofskifte er så lavt har du behov for medicin! Vil han ikke give dig det må du bede om en anden læges vurdering, det har du ret til!!
HCG er ulovligt hvis du vil tage det fordi du er på kur, du får ingen læge til at give dig det for at tabe dig og du er derfor nød til at købe det ulovligt gennem udlandet.
På kuren tages HCG også i noget større mængder end man giver kvinder der ikke kan blive gravide.
Og ja, man kan sprøjte det i munden, men for at få ordentig effekt skal det gives som injektion i underhuden, på samme måde som man tager insulin. Ud over HCG'en skal man også tage B12 vitamin som du igen er nød til at købe i udlandet da det er receptpligtig.
Igen må jeg bare sige at det lyder usandsynlig farligt og dumt at tage sådan en kur.
Og hvis dit stofskifte er helt åndsvagt, så meget at du tager på eller ikke kan tabe dig på normal vis er din læge en inkompetent idiot der sætter sine patienters liv på spil. Hvis dit stofskifte er så lavt har du behov for medicin! Vil han ikke give dig det må du bede om en anden læges vurdering, det har du ret til!!
13 år2. september 2011 kl. 17:35
calcit
Det er muligt en elefant eller en flodhest kan tabe 30 kg på 30 dage men altså det kan menneskekroppen ikke klare.....hvad er det for en vildfarelse....
13 år2. september 2011 kl. 17:35
calcit
Er der problemer med stofskiftet så har man det så dårligt at man ikke kan stå på benene+kronisk træt+ psykisk+ mentalt. Hovedet er som man var i en osteklokke....og hjernene stå stille...og da har man ikke slankekure for øje.....så der er noget her som ikke stemmer
13 år2. september 2011 kl. 17:43
calcit
glemte lige flere symptomer på lavt stofskifte: grådlabil ....man kan græde i stride strømme....tyndt hår...mange fejlfortolkes som deprimerede.
Er det derimod forhøjet banker hjertet hurtigt hårde slag man er raskløs....man kan opleve begge dele alt efter medicinen
Er det derimod forhøjet banker hjertet hurtigt hårde slag man er raskløs....man kan opleve begge dele alt efter medicinen
13 år2. september 2011 kl. 17:52
solakka
Nu har så mange skrevet og skrevet kloge ord som reaktion på Panzerprincessens spørgsmål omkring HCG kur.
Hvis Panzerprincessen ikke VIL tage til sig af de gode, seriøse råd hun har fået - så er det ikke noget at stille op.
Det er så absolut hendes eget valg og eget ansvar hvis hun vil gamble med sit liv og sit helbred.
Det gør hun vist i forvejen. Hvis hun spiser så sjældent og så lidt som hun indikerer.
Jeg håber det er en dårlig vits...? Men frygter at det ikke er.
Hvis Panzerprincessen ikke VIL tage til sig af de gode, seriøse råd hun har fået - så er det ikke noget at stille op.
Det er så absolut hendes eget valg og eget ansvar hvis hun vil gamble med sit liv og sit helbred.
Det gør hun vist i forvejen. Hvis hun spiser så sjældent og så lidt som hun indikerer.
Jeg håber det er en dårlig vits...? Men frygter at det ikke er.
13 år7. september 2011 kl. 11:29