#2 af Slettet indlæg
HCG-kur??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år1. september 2011 kl. 16:29
Ablanu
re: HCG-kur??
Nævn nogen der ikke taber sig, hvis de spiser 500 kcal om dagen?
13 år1. september 2011 kl. 16:44
Slettet indlæg
13 år1. september 2011 kl. 16:51
Wolfgirl (slettet)
Dét der er ikke en kur, det er selvmord... xD
Jeg har hørt om mange weird slankekure, men den her tager sgu prisen for latterlighed xD
Self taber man sig på 500kcal men tis? Ej helt ærligt hvor vidt vil man gå for at tabe sig? Mon ikke man kan gøre det på en mindre ekstrem måde.
Jeg har hørt om mange weird slankekure, men den her tager sgu prisen for latterlighed xD
Self taber man sig på 500kcal men tis? Ej helt ærligt hvor vidt vil man gå for at tabe sig? Mon ikke man kan gøre det på en mindre ekstrem måde.
13 år1. september 2011 kl. 16:56
helle.loyche@gmail.com
Det er ikke rigtigt tis, bare rolig:D Men hormonet er det samme :D
Jeg spiser generelt ikkem eget mere end 500 kcal om dagen, men da mit stofskifte er smadret, ligger jeg stadig på 102 kg :(
Jeg spiser generelt ikkem eget mere end 500 kcal om dagen, men da mit stofskifte er smadret, ligger jeg stadig på 102 kg :(
13 år1. september 2011 kl. 17:09
Ablanu
Hvad så med at komme til læge og få gjort noget ved det i stedet for at prøve ekstremkure? :)
13 år1. september 2011 kl. 17:13
helle.loyche@gmail.com
Ablanu - hun gav mig metformin, så jeg fik en sygelig sukkertrang ;(
13 år1. september 2011 kl. 17:56
Slettet indlæg
13 år1. september 2011 kl. 18:09
bruger slettet
undskyldmig lige-menhvis man kun spiser 500 kcal i lang tid vil man automatisk tabe sig. personligt tror jeg det er et tal der ikke har hold i virkeligheden, og indlægget er skrevet for at lave lidt sjov i gaden
13 år1. september 2011 kl. 19:11
Jegh ar for myligt hørt om noget, der hedder HCG-kuren.
Der er noget med, at man får noget hormon, man sprøjter i munden (tis fra gravide??) og så skal man leve på 500 kcal om dagen.
Jeg spiser sjældent og meget lidt, så dette ville være den perfekte kur for mig!
Nogen der har hørt om- eller prøvet den?
Og ved du nogen, om HCG nemt kan fåes på recept (hvis det er receptpligtigt)?