HCG-kur??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år1. september 2011 kl. 19:24
re: HCG-kur??
Hvis man skal følge kuren rigtigt er der tusind regler for hvad, hvordan osv. HCG'en skal injiceres for at få ordentlig effekt og det er absolut overhovedet bare slet ikke sundt!!!! Uanset hvad diverse "læger" fra USA siger....

Nå ja, og HCG kan du kun købe via nettet, ulovligt.... Og du skal bruge jeg ved ikke hvor meget udstyr, det kommer til at koste dig en formue og er som sagt ikke lovligt...

Hvorfor får du Metformin for stofskiftet?? Det gives mod type2 diabetes?

Hvis du har diabetes har du ret til hjælp til vægttab i form af diætist og i nogle kommuner giver de endda stort tilskud til træning og har livsstils kurser og alle mulige super tilbud. Og måske dit stofskifte er smadret fordi du kun spiser 500 kcal??

Uanset tror jeg du skal tage en god lang snak med din læge omkring det. Det er jo virkelig usundt for dig kun at leve af 500 kcal.

Håber du finder en løsning, HCG er ikke løsningen. Og lad dig ikke forblænde med at folk taber sig 30 kilo på 30 dage, for det er jo ren logik at det er hamrende farligt!

Og nu ved jeg ikke om du har været gravid, men humørsvingningerne når man har HCG i kroppen er altså heller ikke at spøge med ;-)
13 år1. september 2011 kl. 21:11
Altså det er jo doping og står på anti doping danmarks liste over ulovlige steroider og "tilskud"!!!

Håber VIRKELIG du bliver skræmt laaaaaangt væk fra den "kur"..
13 år1. september 2011 kl. 21:17
haha dejligt med et laaaangt godt grin........
13 år2. september 2011 kl. 00:23
Tag nu en alvorlig snak med din læge og hvis du har bøvl med stofskiftet så få noget til det så du får ligevægt igen.. Eltroxin virker rigtig godt og der er ikke nogen bivirkninger.

Vær sød at tale med lægen.. Det andet er livsfarligt - og hvor fedt er det lige at man ikke overlever at se sig selv tynd???
Held og lykke ;-)
13 år2. september 2011 kl. 08:37
Hejsa

Undskyld jeg blander mig.. ;-)

PCOS hæmmer cellerne i at optage den rette mængde insulin (som du selv danner) derfor får man metformin, da det i kroppen virker som om at den har diabetes mellitus 2.

;-)
13 år2. september 2011 kl. 08:42
Eltroxin er folk, inklusiv mig selv blevet dødsyg af......da den blev ændret i 2008 af dem som havde eneretten ......så det bliver jeg lige nødt til at sige.......så der stoppede grinet lige....henviser til FB gruppen.
13 år2. september 2011 kl. 09:10
I stedet for at spise sjaeldent og meget lidt, saa spis mere og oftere. Surf lidt rundt her og der er en million gode raad.

Der findes INGEN lette loesninger, men mindre du ikke har noget imod at odelaegge din krop, goere dig selv syg i krop og sind og risikere at slaa digselv ihjel.

Hvor er det latterligt hvis du helt aerligt tror at det er en god ide og ikke kan forstaa at du ikke taber dig... du er i sulte mode. I guder.
13 år2. september 2011 kl. 10:28
Nu kender jeg faktisk flere der har været på den kur..

Og jo man taber sig, og nej man spiser/drikker ikke bare tis som det er. Stoffet indeholder tis fra gravide.

Problemet at er man faktisk kun må leve af tomater og agurk, du må ikke spise andre ting imens. Og når kuren er endt skal du jo lave vildt meget om i din kost og virkelig holde ved det ellers tager du på igen.

Og for at være helt ærlig, så tror jeg ikke at det er lovligt, jeg kender ikke nogen der har fået det lovligt, og det koster 1500 kr alligevel.

Men effektivt, det er det da. 30 kg på 30 dage.

Kan se at en har skrevet at det skal sprøjtes ind i kroppen, det passer ikke, man kan komme det i munden, der er bare en speciel måde man skal gøre det på.

Men nej, vil da bestemt ikke anbefale det. Syntes også at du bare skal spise nogle sundere/bedre ting og så dyrk noget motion i stedet for. Lige meget hvor dårligt ens stofskifte er, så kan man altid ændre det!
13 år2. september 2011 kl. 11:46
Jeg fik Metformin for PCOS, ja. Desværre fik jeg som sagt sukkertrang, hvilket jeg aldrig har haft før.

HCG kan fåes på recept, ved jeg, så det er IKKE ulovligt!

Motion får jeg masser af, men det er mit stofskifte, der er halt åndssvagt :/
13 år2. september 2011 kl. 15:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...