Hader min krop
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+calcit
re: Hader min krop
Ja, den bog er udemærket ...har haft den i mange år......
13 år19. august 2011 kl. 19:57
JustineE (slettet)
Ablanu:
Jeg har tabt de kilo 4 med hjælp fra madital, har brugt det i noget tid efterhånden. Synes det er rigtig godt og det virker helt fint. Taster også motion ind, træner ca. hver anden dag i 2 timer. Det er vægtløft og konditionstræning.
Jeg er 22 år gammel, er 175 cm høj og vejer død og kritte 81,8 kilo!!!
Jeg ved godt at man burde elske sig selv, ihvertfald prøve at lære det. Men det er for mig som at skulle lære at elske at kaste op. Det sker bare ikke lige foreløbig.. :(
Jeg har tabt de kilo 4 med hjælp fra madital, har brugt det i noget tid efterhånden. Synes det er rigtig godt og det virker helt fint. Taster også motion ind, træner ca. hver anden dag i 2 timer. Det er vægtløft og konditionstræning.
Jeg er 22 år gammel, er 175 cm høj og vejer død og kritte 81,8 kilo!!!
Jeg ved godt at man burde elske sig selv, ihvertfald prøve at lære det. Men det er for mig som at skulle lære at elske at kaste op. Det sker bare ikke lige foreløbig.. :(
13 år19. august 2011 kl. 22:25
Kathrine7000
Det er også flot, at du allerede har tabt 4,2 kg - det er jo en god start! Og med træning 2 timer hveranden dag, så kan det ikke andet end at gå den rigtige vej for vægten :) Jeg kender desværre også godt den følelse, du har.. Jeg ville også gerne have at de kilo jeg vil af med, forsvandt nu og her! Men hold fast og hvis man falder i, så er det bare op igen og starte næste dag som før. Alle kommer til at falde i...
Synes hvertfald at det er superflot af dig, du har valgt en anden livsstil nu og holder fast i den :) Det kræver også noget af en, at få det ført ud i livet og gjort noget ved det! Held og lykke med det hele .. :)
Synes hvertfald at det er superflot af dig, du har valgt en anden livsstil nu og holder fast i den :) Det kræver også noget af en, at få det ført ud i livet og gjort noget ved det! Held og lykke med det hele .. :)
13 år20. august 2011 kl. 09:46
Ablanu
Det lyder rigtig godt, at du er godt i gang! Så kan du fortsætte med det, jo :) .. Har du husket at indtaste et (realistisk og ikke for langsigtet) mål? Det kan i hvert fald hjælpe mig med at holde mig til ilden en gang imellem :)
F.eks. to kilo på en måned eller evt. tag et mål på fem kilo af gangen - afhængig af, hvad der er mest 'dig' :)
F.eks. to kilo på en måned eller evt. tag et mål på fem kilo af gangen - afhængig af, hvad der er mest 'dig' :)
13 år20. august 2011 kl. 11:16
bruger slettet
Jeg har det præcis på samme måde som dig, du skriver præcis som jeg tænker. kæmper og spiser sundt - for så at opgive igen, og så hader man sig selv endnu mere. Læste en artikel om at fed mad gør os lykkelige i en kort periode for så at give os en nedtur igen. Meget kloge ord synes jeg.
Men det skal lykkes mig, jeg ved at jeg kan. Jeg har været røgfri i 3 år nu efter 20 års røg og gennemført en ½ m, så jeg ved jeg kan når jeg sætter mig for det. Lad os sammen kæmpe en kamp vi kan vinde, med den rette vilje
Men det skal lykkes mig, jeg ved at jeg kan. Jeg har været røgfri i 3 år nu efter 20 års røg og gennemført en ½ m, så jeg ved jeg kan når jeg sætter mig for det. Lad os sammen kæmpe en kamp vi kan vinde, med den rette vilje
13 år21. august 2011 kl. 10:47
calcit
ja, alt foregår mellem ørene ...kroppen er kun modtager.....husker alle følelser og slag.
13 år21. august 2011 kl. 19:48
prøv at låne bogen: Heal your life af Louise Hay.
på biblioteket.