Hjælp og support!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hjælp og support!
Jeg er ærlig, når jeg skriver ind herinde, ellers får jeg ikke noget ud af det jo ;)
Men jeg giver dig ret i, at 500 g BJ ikke er slankemad ;)
Det er bare afhængighed hele vejen igennem. Men som det er foreslået kan man dele den store op i små mindre bøtter. Det er i hvert fald en god løsning :)
13 år23. august 2011 kl. 15:11
I stedet for at falde for B&J's, har HjemIs nogle "light" is i små bægre, og dem er jeg HELT vild med. Det er et godt alternativ. Her er et link:
hjem-is.dk

De er et godt alternativ, hvis man absolut skal falde i for sukkertrangen. Et af disse bægre (som er på 105g) indeholder nemlig 150 kcal (altså 143 kcal pr. 100g) hvorimod Ben&Jerry's (Cookie Dough) indeholder 266 kcal pr. 100g.
13 år24. august 2011 kl. 22:42
Du er virkelig en skat :D!
Tusind tak <3
13 år25. august 2011 kl. 09:26
At være ærlig er en god ting! Og det er jo netop det der er godt ved et sådant forum. På en eller anden måde er det "nemt" at være ærlig herinde synes jeg :)
13 år25. august 2011 kl. 20:28
Ja præcis, for alle er her, fordi de på den ene eller anden måde har problemer med deres vægt :) man bliver ikke dømt.
13 år26. august 2011 kl. 13:01
Uhh Ben og Jerry is er også min favorit...MUMs det smager impelthen bare SÅ godt. Heldigvis synes jeg de "fylder" så meget fordi de smager af så meget af jeg ikke kan spise ret meget af dem (mere...for det er ikke mere end ½ år siden jeg også kunne æde en hel is)....Jeg gør det at jeg bare nyder nyder nyder hver eneste bid...kan næsten sidde og sige uhhmmm hver gang jeg tager en bid...hvilket kan irriterre min kæreste lidt men pyt med det hehe
13 år27. august 2011 kl. 11:57
Vil bare lige sige at der i de isbægre fra hjemis kun er 63 gram i et bæger, der er 105 ml. :-)
Bare for at fortælle at det faktisk er endnu bedre, det betyder nemlig at der i et bæger kun er 90 kcal. Og ja, de er virkelig gode :-)
13 år27. august 2011 kl. 18:55
karina lykke:
Det vidste jeg ikke. Det var da vel nok fantastisk alligevel :o Og de smager ufattelig lækkert, og så er de i perfekt potions størrelse, det kunne da næsten ikke være bedre!
13 år27. august 2011 kl. 22:55
dem vil jeg helt klart bestille en portion af, til når jeg virkelig ikke kan holde mig mere fra sukkeret. Det er et genial tip - tak :D!
13 år29. august 2011 kl. 07:44
Det værste er nemlig, at jeg bare kan æde et bæger. Og jeg gør det så hurtigt, fordi jeg synes det er så klamt, at jeg gør det... Det skal bare stoppe, og når jeg så endelig får dem senere hen, så skal de bare nyyyyyydes!
13 år29. august 2011 kl. 07:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...