Hjælp og support!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hjælp og support!
Hej med jer alle sammen!
Min søde veninde foreslog denne her side, fordi jeg nu for alvor har brug for et varigt væggtab. På 3 år tabte jeg 15 kg og gik derved fra 95 til 80.
Jeg kom på "lykkepiller" og tog de 15 kg på på EN måned (NEJ! Det er ikke en overdrivelse!)
Det tog mig så lang tid at tabe de fucking kilo og nu sidder de på igen! Der er så meget tøj, jeg ikke længere kan passe, og jeg har fået det enormt dårligt med mig selv!
Nu vil jeg tælle mine kcal og sørge for at gøre noget ved det, så jeg kan få den krop tilbage, som jeg havde tidligere!

Er der nogle, der har nogle gode råd og opmuntringer? Jeg kunne godt bruge det :)

Hilsen Xenia, 18 år
13 år27. juli 2011 kl. 19:07
re: Hjælp og support!
prøv at spise mad med under 100kcal per 100gram.
så er det lige meget at medicinen gør dig sulten.

sjipning 2*3 min om dagen, gør dine knogler stærke og giver dig hurtigt et fint kondital.
.
13 år28. juli 2011 kl. 07:35
Hej XeniaEJ
Du har fundet den helt rigitge side hvis du søger støtte og opbakning. Der er altid et godt råd man kan brug herinde og jeg ved fra mig selv at jo mere jeg skriver herinde og bruger siden jo mere taber jeg mig...
Held og lykke med kampen mod kiloene...
Belfast
13 år28. juli 2011 kl. 12:12
Uh det er faktisk en rigtig god ide!
jeg prøver enormt mange gange at gøre det, men der er så mange fristelser -.-
Jeg er især afhængig af Ben&Jerry's!
Jeg træner de dage, jeg spiser det, så jeg forbrænder det meste af den. Men for fanden -.-
Jeg mangler nogle gode alternativer til det...
13 år11. august 2011 kl. 18:13
Jeg håber virkelig også, at jeg kan finde god inspiration herinde!

Det ville i hvert fald være dejligt. Nogle gange er siden her og badevægten bare ikke enige om, hvorvidt jeg burde have tabt mig eller taget på ;)
13 år11. august 2011 kl. 18:14
Velkommen til!
Det lyder godt nok slemt med de piller! Enormt forøget appetit, mindre energi (til motion) eller problemer med stofskiftet? Lyder i hvert fald slemt!
Du må have rigtig meget held og lykke ;)

Mht J&J..
Har du prøvet at taste det ind? Det ser ud til, at du har, og så har du også set kalorieindholdet..
Problemet ved B&J-bærerne er ofte, at de er alt for store til at kunne tage en 'hurtig' is. De er mere eller mindre lavet til, at man spiser det på en gang.
Et råd er at lægge det i en anden bøtte, eller rettere bøtter. Del en potion op i små bøtter med ca 100 g i hver, så bliver det nemmere at holde sig til en lille del af de 500 ml ;)
13 år11. august 2011 kl. 20:20
Hej Xenia.
Har først set din tråd nu.
Der er masser af støtte at henter her :)
Med medicinering og alt kan jeg godt forstå du er frustreret. Flot at du er kommet herind og er kommet i gang :)
Mange hilsener Katzen (Tråd i Personlige Dagbøger: Katzen er på banen igen!)
13 år16. august 2011 kl. 09:09
Ablanu er kommet med et RIGTIG RIGTIG godt råd. Det synes jeg du skal prøve Xenia! Jeg synes du klarer dig flot, og jeg kender det med lykkepillerne. Men et vægttab behøver jo ikke at udelukke alle former for "guf", så som B&J's - Men doseringen er afgørende! Prøv Ablanu's råd med at dosere det i mindre bøtter, så du sparer kalorier og dårlig samvittighed. (:

Kærligtst Kiri
13 år22. august 2011 kl. 21:39
Jeg ELSKER det forslag!! Det vil jeg gøre!
Tusind tak - virkelig!
13 år23. august 2011 kl. 07:46
Velkommen til.
Nu er det bedste slankeråd jo ikke lige B&J, men man skal jo ikke nægte sig alt hvad der er godt ;) Netto har faktisk fået nogle fine små bægre som passer fint til en portion. Kan ikke huske præcist hvor mange kcal der er i, men det er i hvert fald bedre en 1/2 l!
Derudover vil jeg råde dig til at starte med at skrive alt ind og være ærlig over for dig selv, så du kan finde ud af hvor DINE energibomber ligger. Den mest uskyldigt udseende snack kan vise sig næsten at indeholde nok til et helt måltid!!
13 år23. august 2011 kl. 08:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...