Rødding

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Rødding
Det er både det med at fylde tallerkenen i køkkenet, men også det med ikke at tage en hel pose slik eller andet med ind foran tv'et, så fråder man ikke det hele på en gang :)

Vi har lige sat lejligheden til salg, så der er mange ting der skal ordnes inden der skal tages billeder på torsdag... nogen der har nogle idéer til hvad der tiltrækker på boligannonce-billeder :)

Vi venter lige nu på at mine svigerforældres hunde skal "formere" sig... så skal vi have 2 små gravhunde, når det engang sker... håber dog vi når at flytte inden, da jeg nødig vil have dem på 3. sal.

Men vi må se hvad der sker med det hele... - og vægten...
Har ikke vejet mig i weekenden, da vi har arbejdet i kolonihaven både lørdag og idag...
måske jeg tør veje mig imorgen eller tirsdag :)
13 år31. juli 2011 kl. 22:23
I´m back..
Og ja, jeg har bare syndet for vildt og mere til.. Er lige hjemvendt fra Tenerife i dag og jeg tør ikke tænke på hvad vægten siger imorgen.. Men jeg klør på igen fra imorgen med træning og gode kostvaner - og det bliver os alle tre, selvom det kun er mig der har brug for at tabe mig, så sker der jo ikke noget ved der bliver spist lidt sundere i hjemmet. Har ellers en kæreste der er meget glad for søde, fede og lækre sager + sodavand, men som alligevel har six pack og det er uden træning! Men han er jo stadig ikke sund - så det laver vi om på :-)
Glad for at være tilbage og glæder mig til at være meget aktiv på Madital igen..
13 år1. august 2011 kl. 21:21
YES!
Så nåede jeg mit første mål i denne omgang...
Ville tabe 3kg på 1 måned... men nåede målet idag, efter 18 dage, uden faktisk at have følt jeg har været på kur...

Sikke en optur...
Har nu sat mig et nyt mål.. jeg kører efter "langsomt men sikkert" at tabe endnu 2,5kg på 1 måned :)

Hvordan går det med jer?
13 år4. august 2011 kl. 13:41
re: YES!
jamen stort tillykke :D super flot
mit mål er også 3 kg på en måned fra den 21 juli til 21 august og idag sagde vægten - 1,5 kg siden start. Er jeg ret glad for! har på en uge tabt mig 1 kg. det havde jeg slet ikke regnet med!!! ;) Men må sige at det sku også var på tide at der skete noget. Har næsten kun tabt cm og ikke kg. Det er selvfølgelig også rart at man bliver mindre men ville også gerne være lettere og nu er det på vej ned af :D
13 år4. august 2011 kl. 16:00
Tillykke til dig også.

Hvad har du ændret i din hverdag, for at få vægten til at gå ned?

Jeg har fundet af at jeg skal sætte mig små mål (fx 2,5kg på 30 dage)... så jeg kan få den optur det giver at min "vægt-prik" ligger under "mål-stregen" og at jeg kan nå målet uden at føle mig presset...
Hellere langsomt nedad end op,ned,op, ned, op... det er ikke til at holde ud.
13 år4. august 2011 kl. 18:46
Hej frk esbjerg
Jeg har faktisk skrevet det lidt længere oppe. Men vil sige at det har holdt hårdt. jeg har sommerferie fra uni lige nu så jeg satte mig det mål at jeg skulle opbygge gode motionsvaner i ferien, har ca 2 mdr. Så da jeg havde trænet 6 dage om ugen i 4 uger og "kun" havde tabt mig ca 1 kg var jeg bare mega sur og øv. Men blev ved med at sige til mig selv at det var fordi min krop skulle opbygge muskler osv, så jeg blev ved. nu har jeg så trænet i ca 5½ uge, og på den sidste uge har jeg tabt mig 1 kg, så det er jo bare skønt. Men hold da op hvor har det bare ikke været sjovt at det er gået så meget op og ned imens jeg har trænet så hårdt. synes at jeg havde fortjænt at kiloerne raslede af. men nej sådan skulle det ikke være.
Mit oprindelige mål hed 25 kg minus til nytår. Det har jeg lavet om nu så det hedder 2-3 kg på en måned. har snakket med flere som har sagt at det er det sundeste for så får huden mulighed for at nå at trække sig sammen så det ikke bliver så løst det hele ;)
Selvom vægten ikke er gået så meget ned som jeg kunne ønske er der virkelig sket noget med rumfanget :D har tabt mig ca 3 cm over det hele og hele 12 cm på lårene!! det er jo helt vildt!!!

men prøv at finde det lidt længere oppe hvad jeg har ændret, håber det kan hjælpe dig lidt
13 år5. august 2011 kl. 10:52
Gravid!
Så har jeg lige fundet ud af jeg er gravid.. Fantastisk efter at have prøvet i halvandet år.. Det giver mig ihvertfald motivation til at fortsætte herinde.. Har kontaktet lægen også, og skal starte med kontrol osv. hos ham fra fredag i næste uge..
Derudover tog jeg mig jo lige sammen igen i tirsdags og har siden smidt 2,1 kg.. Væske, men stadig et minus på vægten.. :-) Super resultat til alle jer tøser.. Lad os fortsætte med det.. Jeg er med på den med små, men opnåelige mål. Alt andet ender bare med skuffelser..
13 år5. august 2011 kl. 11:36
re: Gravid!
FANTASTISK!!! STORT TILLYKKE!!

Det var åbenbart godt med den ferie hva?? ;) hihi
Hvor er det dog bare godt for jer begge!!!

JA små mål er helt klart bedst!! Nu må du lige huske at snakke med lægen om dit fremtidige vægttab og hvordan det lige skal ske. Baby skulle jo nødig mangle noget under sin udvikling :D
Jeg læser selv til dyrlæge og har sådan okay styr på embryologi (fosterudvikling)

Men hvor bliver det spændende at følge!!
Endnu en gang stort TILLYKKE
13 år5. august 2011 kl. 14:10
re: Rødding
Hej tøser..

Så er jeg her igen.. Har haft mega travlt med mit afsluttende eksamenspjat..
fik udleveret 4 opgaver fra 1 lille måned siden, og kom først rigtigt igang fra 2 uger siden.. Men nu er jeg færdig og skal aflevere i morgen..

Kan se der er sket lidt mens jeg har været væk-... STORT tillykke til jer og i kan være stolte.. Også den kommende mor kan jo så være dobbeltstolt =)

Jeg tror også jeg vil lave månedsvægttab.. måske endda ugevægttab.. Så kan jeg vist nemmere holde mig selv i ørerne.
Jeg har også travlt med at søge jobs, så håber jeg finder et aktivt job som også kan hjælpe lidt på figuren..

=) God dag til alle.....
13 år17. august 2011 kl. 14:33
Snøft..
Aborterede desværre lørdag morgen.. Rigtig rigtig øv.. Men det kan jeg desværre ikke lave om på.. Har vist fået tudet rigeligt og må bare videre.. Så nu skal det her vægttabsparkes igang igen.. Jeg startede Zumba i torsdags og hvor var det dejligt og komme igang igen.. Og idag smutter jeg op og træner og giver den lige lidt ekstra gas.. Så nu skal der ske lidt..
13 år22. august 2011 kl. 10:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...