Rødding

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Rødding
Hejsa,
Så skal det være.. Jeg skal tabe mig en 25 kg har jeg i drømmen..

men jeg håber først på bare at komme ned på 90, fra de 98.. Det er mit første mål.. Derefter sætter jeg mig et nyt mål..

Jeg vil gerne have en vægttabs makker.. ? så hvis du kommer fra Rødding eller omegn og er frisk på at få en du kan snakke med og sparre med, så skriv endelig.. =)

Hilsen Charlotte
13 år5. juli 2011 kl. 20:12
re: Rødding
Heey.. Er desværre ikke fra Rødding, men Henne udenfor Varde. Men jeg vil da rigtig gerne følges med dig herinde.. Jeg selv er 28 år og vejer lige pt. 94,2 kg. Jeg går igang nu, og skulle gerne smide 15 kg. Mit første mål er 5 kg på 5 uger, så er jeg under de 90 kg.
Det skal siges at jeg sidste år i august og 4 måneder frem smed 15 kg. Har dog siden december haft utrolig svært ved at komme igang igen, men nu skal det være..

Så god fornøjelse og håber du er med på opbakning begge veje.. Det er jeg..

Marianne :-)
13 år5. juli 2011 kl. 21:23
Hej Marianne.

Lyder da som om du allerede har gjort en god indsats.. OG jeg er sikker på at hvis de første 15 kilo er kommet af, så kan de sidste også..

Jeg ved godt hvor Henne ligger. Lige omkring Henne Strand..

Hva gjorde du ved det første 15 kg? motion og kost eller??

Hilsen Charlotte
13 år6. juli 2011 kl. 14:58
Jeg droppede slik, kager og chips - erstattede det med nødder som hygge om fredagen og cola zero.. Ingen kartofler, ris og pasta. Masser af frugt og grønt.. Det var vist hovedprincipperne.. :-) Så den skal bare køres igennem igen.. Og nårh ja, så gik jeg til Zumba!

De første 15 gik nemt, men for dælen hvor er de sidste svære.. Og specielt når man har haft så lang pause og har haft svært ved at komme helt op på hesten igen..

Jeg vil rigtig gerne være gravid igen, men vil samtidig også undgå at tage 30 kg på igen.. Så jeg vil bare gerne smide lidt mere og så bare holde det igennem en forhåbentlig snarlig graviditet..
13 år6. juli 2011 kl. 18:09
Hvilke nødder spiser du? Jeg er meget til Cashew nødder =) nam nam.. hehe.. Jeg er stadig lidt til kartofler, ris og pasta, men i små portioner. Min mand vil gerne have det selvom jeg er på skrump. Så derfor laver jeg det, men holder mig selv til små mængder af det..

Til aftensmad fik jeg f.eks. 4 små nye kaftofler, 4 gulerødder og en halv blomkål.. Alt sammen kogt sammen, og så med lidt bernaise på, uden margarine, kun lavet på mælk..

Jeg er 21 år, så har ikke været gravid endnu, men er alligevel en af årsagerne til jeg vil tabe mig: jeg vil helst ik tage 30 kg på pga graviditet og vil helst gerne kunne holde til at rende rundt med mine fremtidige børn =)

Min mand er ikke klar til at få børn endnu, derfor har jeg lige 1 års tid at tabe mig i, inden jeg igen spørger om han er ved at være klar =)

Hvor høj er du?? jeg er 168..

13 år6. juli 2011 kl. 21:56
Hei... Hvis du har lyst at der er en mere i din tråd her.. så er jeg frisk. Jeg er godt nok heller ikke fra Rødding, men Bramming.
Jeg er som I godt i gang med et vægttab, i nogenlunde samme kategori som jer :) Jeg vejer idag 93,5 kg. Jeg har siden uge 12 smidt 22 kg :D Så jeg er rigtig glad og tilfreds - men er heller ikke uden sved på panden. Er dog super glad for min nye livsstil.... så jeg ser det ikke som jeg er på kur og det er virkelig dejligt.
Min bedre halvdel og jeg har også planer om børn, vi skal dog have lidt hjælp til det, så derfor er jeg nødt til at tabe mig (dette var vi dog ikke klar over da jeg gik igang). Men nu er det da blot med til at motivere.

By the way, så er jeg 28 år og 170 høj :)

13 år6. juli 2011 kl. 22:06
Jeg er meget til hasselnødder og mandler.. En god forkælelse på en fredag aften :-) Jeg er 172..
Heldigvis betyder kartofler osv ikke det vilde for mig.. Men jeg laver også helt normal mad, da min kæreste og datter jo stadig gerne vil have det.. Men det er stadig sund kost, jeg vælger bare lidt grønt i stedet og det funger..

Hej krølle - hyggeligt med en mere.. Og flot vægttab må man sige.. :-) Det er da super..
13 år7. juli 2011 kl. 09:06
HEj Krølle,
Du hænger bare på, det er godt nok et vildt flot vægttab du er igang med.. Hold da op.. =)
Har du så gjort meget i motion også? Zumba måske?

Jeg har lige købt ind til pitabrød i aften. Det vil min mand gerne have.. hurra.. og så med fuldkornsbrød til.. Det ved han ikke lige endnu, men nu må vi se om han overhovedet ser det =) hehe..

Jeg har på 3 dage nu tavbt mig 600 g.. wubii,, det er vel okay ikke? Var engang på en konkurrerende side, men den her side er da 10 gange bedre. =)

Er så super at man i dag kan få hjælp til at få børn, Krølle.. har de sagt til dig det ville være en ide at tabe dig yderligere??
13 år7. juli 2011 kl. 15:01
mmmm hasselnøder og mandler, det er altså lækert. Såååe det snupper jeg også ind i mellem. Ellers har jeg lige opdaget knækbrød med kanel - MUMS og med kun 60 kcal er det bare toppen at hygge med sammen med lidt frugt en fredag aften :)

Mht motion, så cykler jeg hver dag. Jeg cykler 30 km hver dag (eller i hvert fald 6 ud af ugens 7 dage) + er lige gået i gang med at løbetræne. Cykler på motionscykel, da jeg så kan hygge mig med eksempelvis csi el. lign. serier :D Det er ren hygge og gør at jeg stresser helt af. Skal lige siges, at jeg ikke cyklede 30 km i starten... tror jeg startede med 10 km og har så stille arbejdet mig op ad. 30 km tager ca 64 min.
Jeg ville faktisk gerne gå til fx zumba, men jeg har virkelig ingen rytme... haha!

Mmmm pita er nu også lækkert....

600 gram på 3 dage er sq super flot... :)
13 år7. juli 2011 kl. 19:59
mth. hjælp til det med at få børn... så er det sådan at en kvinde under 35 må have en max bmi på 30 og en kvinde over 35 må have en max bmi på 35. Dette bliver, hvad vi har fået at vide nøje overholdt hos det offentlige... hos de private slækker de ind i mellem på kravene. Men det er jo for vores eget bedste... jo mindre overvægt jo større er chancen for at alt går godt. Dog er det ikke mig der fejler noget, så har måske ikke helt det samme at sige... men regler er jo regler.
Men jeg har det fint med at skulle smide lidt kg endnu... vil også gerne smide lidt mere end det jeg i teorien skal. Desuden skal vi jo også lige have fundet en hel del penge. Det er jo ikke længere gratis at få hjælp til at få børn selvom der er en beviselig årsag til det ikke lykkedes på normal vis!
13 år7. juli 2011 kl. 20:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...