#32 af Verdier (slettet)
Rødding
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Verdier (slettet)
re: Rødding
Heey.. Nej, er ikke forsvundet.. Jeg har bare arbejdet helt vildt de seneste dage, så har ikke nået at være herinde.. Tager på koloni i næste uge og i uge 30 smutter jeg en uge til Tenerife.. Så når ikke at skrive så meget, men lurer med alt det jeg kan nå..
Her går det lidt langsomt, men det er også okay - så længe det er ned :-) Dejligt der er flere der er med i denne.. Rart og høre om nogle som er i samme båd..
Her går det lidt langsomt, men det er også okay - så længe det er ned :-) Dejligt der er flere der er med i denne.. Rart og høre om nogle som er i samme båd..
13 år15. juli 2011 kl. 16:44
charlott333 (slettet)
Er da rart du ved i skal forloves inden han er 30.. så har du lidt at se frem til.
Vi skal helst have 2 børn inden jeg er 25 =) i mine tanker. hehe. nu må vi se hvirdan det går..
Jeg skal på ferie fra i morgen, så skal til at pakke og have afleveret hunde.. Så må vi se hvordan det kommer til at gå =) håber jeg er på ligevægt når jeg kommer hjem.. må tage traveskoene med så jeg kan få gået nogle ture.. Vi skal til Portugal, Algave. Min far her lejet et hus med privat pool, jaquzzi, bbq og andre lækre ting.. Så da han spurgte om vi ville med, takke vi bare ja.. hehe..
Lyder lækkert med morgenmaden du foreslår.. kan være jeg skal prøve det nar jeg er færdig i praktik.. Der hvor jeg er i praktik får jeg morgenmad, så vil ikke spise morgenmad 2 gange,,, er spild af kalorier. =P
Og Verdier.. langsomt er også godt, samme her nemlig... så længe det går den rigtige vej =)
Vi skal helst have 2 børn inden jeg er 25 =) i mine tanker. hehe. nu må vi se hvirdan det går..
Jeg skal på ferie fra i morgen, så skal til at pakke og have afleveret hunde.. Så må vi se hvordan det kommer til at gå =) håber jeg er på ligevægt når jeg kommer hjem.. må tage traveskoene med så jeg kan få gået nogle ture.. Vi skal til Portugal, Algave. Min far her lejet et hus med privat pool, jaquzzi, bbq og andre lækre ting.. Så da han spurgte om vi ville med, takke vi bare ja.. hehe..
Lyder lækkert med morgenmaden du foreslår.. kan være jeg skal prøve det nar jeg er færdig i praktik.. Der hvor jeg er i praktik får jeg morgenmad, så vil ikke spise morgenmad 2 gange,,, er spild af kalorier. =P
Og Verdier.. langsomt er også godt, samme her nemlig... så længe det går den rigtige vej =)
13 år16. juli 2011 kl. 15:17
mona88 (slettet)
Rigtig god tur ;) om ikke andet er der vel en masse frugt og du kan jo altid tage nogle baner i poolen ;) hvad er du i praktik som??
mht børn så ville jeg jo gerne ha et når jeg er blevet bachelor og der er 2 år til. så vil tro der er ca 1½ år til at vi begynder at prøve ca. vi ville gerne ha 3 i alt sådan rimelig tæt på hinanden
mht børn så ville jeg jo gerne ha et når jeg er blevet bachelor og der er 2 år til. så vil tro der er ca 1½ år til at vi begynder at prøve ca. vi ville gerne ha 3 i alt sådan rimelig tæt på hinanden
13 år16. juli 2011 kl. 15:40
WHT (slettet)
Hej med jer...
Jeg er godt nok heller ikke fra Rødding, men bor i Esbjerg...
Jeg føler at jeg er lidt ligesom jer, jeg er 163 høj og er nu nået op på 89,6 kg (da jeg kom hjem fra ferie i sidste uge)... Nu er jeg igen startet på kur, eller rettere gået ind i en tid hvor jeg tænker over hvad og (vigtigst) hvor meget jeg spiser...
Jeg startede herinde for ca 2 år siden, i starten lykkedes det mig at tage 10 kg, hvilket også holdt i ca. 8 mdr... men så mødte jeg min kæreste.. og ja, vi ved vist alle hvordan det så går til... idag viser vægten 88,5.
Jeg glæder mig til at følge jer her.. og håber på jeg selv kan opdatere jævnligt, både op- og nedture.
Jeg er godt nok heller ikke fra Rødding, men bor i Esbjerg...
Jeg føler at jeg er lidt ligesom jer, jeg er 163 høj og er nu nået op på 89,6 kg (da jeg kom hjem fra ferie i sidste uge)... Nu er jeg igen startet på kur, eller rettere gået ind i en tid hvor jeg tænker over hvad og (vigtigst) hvor meget jeg spiser...
Jeg startede herinde for ca 2 år siden, i starten lykkedes det mig at tage 10 kg, hvilket også holdt i ca. 8 mdr... men så mødte jeg min kæreste.. og ja, vi ved vist alle hvordan det så går til... idag viser vægten 88,5.
Jeg glæder mig til at følge jer her.. og håber på jeg selv kan opdatere jævnligt, både op- og nedture.
13 år18. juli 2011 kl. 16:23
krølle83 (slettet)
Hej hej igen... så er jeg tilbage fra ferie i London :) Ihh hvor fedt at vende tilbage fra en uges ferie med et vægttab :D Havde jeg ikke lige satset på!
Velkommen til de nye... Frk Esbjerg... jamen du bor jo ikke langt fra mig :D Jeg er fra Bramming.
Nu da jeg er hjemme fra ferie, så er det bare op på cyklen igen. Heldigvis cyklede jeg uden store problemer de sædvanlige 30 km... havde ellers frygtet at blive sat lidt tilbage... meeen der blev selvfølgelig gået RIGTIG MEGET den uge jeg var i London :)
Hvordan går vægttabet ellers for jer andre??? Og hvad gør I for at vægten falder lige så stille... motion og kostvaner???
Velkommen til de nye... Frk Esbjerg... jamen du bor jo ikke langt fra mig :D Jeg er fra Bramming.
Nu da jeg er hjemme fra ferie, så er det bare op på cyklen igen. Heldigvis cyklede jeg uden store problemer de sædvanlige 30 km... havde ellers frygtet at blive sat lidt tilbage... meeen der blev selvfølgelig gået RIGTIG MEGET den uge jeg var i London :)
Hvordan går vægttabet ellers for jer andre??? Og hvad gør I for at vægten falder lige så stille... motion og kostvaner???
13 år20. juli 2011 kl. 15:33
mona88 (slettet)
Tillykke med nedturen på ferien ;) super godt gået!! så god har jeg ikke været. Jeg har taget 800 g på på en uge!! rigtig mega meget øv. så nu står den på 90,0 kg igen :'( p.... l.... f..... irriterende men der er jo nok kun en at give skylden.. mig selv!! men på den igen. var oppe og træne i 1½ time igår og har idag svømmet 1 km på ½ time hvilket jeg synes er ret godt klaret.
Hvordan går det med jer andre??
Hvordan går det med jer andre??
13 år21. juli 2011 kl. 14:34
charlott333 (slettet)
hejsa igen.. tilbage fra en uge fra portugal.. GAL vi havde godt vejr og masser af afslappende timer.
Fik svømmet nogle baner =) så håber når jeg står på vægten i morgen tidlig at det har govet bonus, eller i det mindste bare ligevægt.. hehe..
Jeg er i praktik som receptionist ved VIC.. (Vejen idrætscenter og danhostel)
hej til frk Esbjerg.. Kæresterne er roden til alt ondt ikke. hehe.. =)
Fik svømmet nogle baner =) så håber når jeg står på vægten i morgen tidlig at det har govet bonus, eller i det mindste bare ligevægt.. hehe..
Jeg er i praktik som receptionist ved VIC.. (Vejen idrætscenter og danhostel)
hej til frk Esbjerg.. Kæresterne er roden til alt ondt ikke. hehe.. =)
13 år24. juli 2011 kl. 23:24
mona88 (slettet)
Velkommen tilbage :D dejligt i havde en god tur!!
Jeg har så været på vægten igen her i morges og har taget yderligere 300 g på :'( synes sku ikke det er retfærdigt!!! så nu står den på 90,3 kg. Er pisse sur mildt sagt ved snart ikke hvad jeg skal gøre. jeg spiser sundt svømmer 3 gange om ugen og træner 3 gange om ugen. hvorfor helvede sker der ikke noget!!!!!??? ved godt at der kommer muskler men jeg skal jo ikke være en omvandrende kvinde med muskler så jeg vejer 90 kg!!!!!
hvordan går det med jer andre???
Jeg har så været på vægten igen her i morges og har taget yderligere 300 g på :'( synes sku ikke det er retfærdigt!!! så nu står den på 90,3 kg. Er pisse sur mildt sagt ved snart ikke hvad jeg skal gøre. jeg spiser sundt svømmer 3 gange om ugen og træner 3 gange om ugen. hvorfor helvede sker der ikke noget!!!!!??? ved godt at der kommer muskler men jeg skal jo ikke være en omvandrende kvinde med muskler så jeg vejer 90 kg!!!!!
hvordan går det med jer andre???
13 år25. juli 2011 kl. 14:28
charlott333 (slettet)
jeg glemte at komme på vægten i morges.. typisk.. men er begyndt på den sunde livsstil igen =)
ærgeligt den går opad.. du hober vel ikke op pga vand i kroppen eller sådan?? men ja, ellers kan det jo være de berømte muskler der er på vej.. =)
så kan du blive den nye ms. muscle ??? hehe
ærgeligt den går opad.. du hober vel ikke op pga vand i kroppen eller sådan?? men ja, ellers kan det jo være de berømte muskler der er på vej.. =)
så kan du blive den nye ms. muscle ??? hehe
13 år25. juli 2011 kl. 18:05
Nej jeg kender slet ikke ham der, men er da noget jeg vil prøve ;)
Ingen planer for at skulle giftes lige nu. Men min kæreste har sagt at han i hvert fald skal være forlovet inden de 30 og han er 26. Så det kommer jo nok. Vi er i det hele taget ret enige om hvordan vores liv skal være. End i mellem falder samtalen også på børneopdragelse og der er vi, skal vi sige 90 % enige. Det synes jeg er ret lækkert. så er det kun småtingene man bliver uvenner over og det er jo tit ting der ikke betyder så meget. Jeg er i hvertfald glad for at vi er enige om de store og vigtige ting her i livet.
Der bliver også ligeligt at se til det næste år. Min kærestes søster skal være mor her slut august, giftes til foråret næste år og selvfølgelig barnedåb. Så bliver min kæreste selv færdig næste sommer som ambulance assistent og hans brors kæreste bliver færdig med sin uddannelse. så der er rigeligt at se til ;)
Det er godt nok også længe i har været sammen og stort tillykke med det hele. Men ja når man ved det, så ved man det bare!!
Du må bare spørge mht opskrifterne hvis der er noget, så skal jeg se om jeg kan hjælpe :D Jeg spiser f.eks kun én af de mange opskrifter på morgen mad han har. Det er nemt, hurtigt og smager skønt. Det er 1 dl havregryn, 1 dl æblemost og 1 dl skyr, han bruger så bær osv, jeg kan godt lide at smide 20 mandler i. mums det er godt, og nu har jeg spist det hver dag i snart 2 mdr og er ikke træt af det endnu ;)