Rødding

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Rødding
30 km på 64 min !! er sgu da vildt godt.. ! konstant 30 km i timen er ret godt gået.. Er det ret fladt at cykle i bramming??
Her i rødding er der helt vildt mange bakker.. Så er ret hårdt at cykle udenfor.. Men har også en motionscykel, og ja sætter jeg mig også på når CSI serierne kommer. =) Crime scene aften onsdag, er yndlingsaften =)

Knækbrød med kanel er bare Nam nam,, og ja uden for mange kcal eller fedt.. de er helt fine til en lille snack eller aftenhygge ja. Er godt man kan finde nogle søde ting af hygge med. Hvad spiser i ellers om aftenen hvis i trænger til en snack?

Lige nu er vi ret vilde med ærter. Så køber jeg en rimelig stor pose ærter (danske) og så piller vi dem samtidig med vi spiser dem. Så bliver man hurtigere "mæt"
Ellers vandmelon og ananas, er også et hit,,
13 år7. juli 2011 kl. 20:46
ej, koster det nu at få hjælp.. hvad!!?? de vil da have vi skal have flere børn, så må de da også lige hjælpe lidt til.. !!

Håber hvert falde det lykkes for jer.. =)

Det regler med under 30 i Bmi hvis under 35 år, synes jeg er helt ok, for man tager jo på under en graviditet, så for at forbygge endnu mere overvægt, synes jeg det er fint nok..

13 år7. juli 2011 kl. 21:01
Åhhh det er vidst lidt blandet om der er bakker her i området. Cykler faktisk næsten aldrig udenfor med undtagelse af en gang i mellem på mit job (arb. som socialpædagog).... Har en masse afsnit af forskellige serier så kommer aldrig til at kede mig :D

Åhh vi får næsten altid en form for snack om aftenen... mest frugt. Lige pt er det ofte annanas, vindruer, jordbær eller nektariner. Mmmm ærter, hvorfor har jeg ikke tænkt på det :)
Jeg har egentlig fået den vane altid at skære fx æble og pære ud, hvis jeg spiser det i løbet af dagen... ved ikke hvorfor men det er bare meget mere lækkert at gnaske så!
13 år7. juli 2011 kl. 21:04
Ja, det kan faktisk løbe op i rigtig mange penge at skulle have hjælp til det... alt efter hvilken form for hjælp... og ja, vi skal have en del. Men pyt de penge skal vi nok finde og børn skal nok komme. Er jeg ikke så bekymret for.
Er bestemt enig i det er helt fair der er et krav om, hvor meget man må veje.... så ingen kritik af det fra mig - det er jo også det sundeste for alle parter :)
13 år7. juli 2011 kl. 21:08
Det med ærterne var min mands ide. Jeg tog bare gladeligt imod den.. =) Og det med at gå og gnaske på et æble, pære eller lign, ja det er en god ide.. holder vist også konstant forbrændingen igang, har jeg læst et eller andet vigtigt sted =)

Jeg er stensikker på at det er pengene værd at få hjælp til at få børn - helt enig der. Jeg synes bare det er ærgeligt for dem som gerne vil have børn, men som ikke har rådighedsbeløbet til at få hjælp.

Er det så esbjerg sygehus i får hjælp på ?
13 år8. juli 2011 kl. 15:19
Der er ikke fertilitetsbehanling på Esbjerg sygehus så vidt vi blev orienteret. Hvis vi ønsker behandling i det offentlige hedder det Odense. Men vi har endnu ikke besluttet om det skal være i det offentlige eller vi vælger det private.

Ja, det er utrolig vigtigt at holde gang i forbrændingen... og dermed også at få nok at spise... så er lige en ballance at finde synes jeg. Tror nemlig nogle dage jeg måske indtager for lidt - uden dog på noget tidspunkt at være sulten.

I morgen tager jeg afsted til London på en uges ferie.... såååe det bliver en uge uden den sædvanlige motion. Såååe jeg er lidt spændt på, hvordan med vægten efter sådan en uge :D
13 år9. juli 2011 kl. 13:44
Er sikker på du nok skal kunne holde vægten.. Bare du er ops på hvad du laver =) og indtager..

Hvem skal du afsted med? og skal i se noget derovre??

13 år9. juli 2011 kl. 22:03
Hej Verdier..

Er du helt forsvundet i mængden??

Og hvordan går det?

=)
13 år12. juli 2011 kl. 14:43
Hej med jer
Jeg bor godt nok slet ikke i nærheden af Rødding men i Ringsted. Det jeg dog faldt over at jeg ligger i ca samme kategori som jer så håber jeg kan få lov at være lidt med i alle de gode råd og være med til at støtte og følge med jer andre. Jeg er en pige på 22 år, 161 cm høj og vægten siger 89,3 kg her til morgen. Jeg planlægger heller ikke børn lige nu men måske om 1½-2 år når jeg har fået min bachelor og der ville det da også være helt vildt rart uden alle de ekstra kilo og at kunne nå at have en pæn krop inden den bliver "øddelagt" med strækmærker og store hængebryster. (håber virkelig ikke jeg fornærmer nogen nu, er bestemt ikke meningen!!) Men altså det ville være rigtig fedt at have nogen at følges med i medgang og i modgang.
mvh mona
13 år13. juli 2011 kl. 16:36
Jeg er fra skive:) hvis jeg kan bruges til noget vil jeg meget gerne.

13 år13. juli 2011 kl. 16:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...