Projekt Ønskebarn... Under 100 kg igen (igen igen igen!)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Projekt Ønskebarn... Under 100 kg igen (igen igen igen!)
Sikke en historie og det er da ret svært at knokle med sådanne ting alene - et stort kram til dig.

13 år9. juli 2011 kl. 15:06
re: Projekt Ønskebarn... Under 100 kg igen (igen igen igen!)
Hej Sascha.
Hvordan går det? Holder du hovedet højt? Dette er et stykke tid siden du sidst har opdateret, så ville bare høre hvordan det gik. Følger stadig din tråd lige som jeg gjorde det sidste år :O)
13 år16. juli 2011 kl. 11:41
re: Projekt Ønskebarn... Lys forude!!
Hej...

Så er jeg retur igen...

Til dem af jer, der har tænkt "Hvor Sørensen blev Sascha af?", kan jeg fortælle, at efter sommerferien 2011, fik jeg det rigtig skidt i min mave igen... Jeg blev opereret i Okt. 2011, og håbede det kunne hjælpe, men det blev en kort lindring, så jeg måtte på operationsbordet igen i Feb. 2012.

Min vægt var desværre steget til 107.7 kg, for når mine tarme er dårlige, er det kun (det jeg kaldder diarre mad) junkfood/fed mad der duer...

Jeg har heldigvis, siden jeg blev indlagt d. 21. Feb, tabt 13,5 kg.
Jeg har så lige idag konstateret, at der er røget 1 1/2 kg på igen, (så frem med mad i tal og vægten!) og det er noget rigtig skidt, for min Mediciner har skrevet et brev til Fertilitetsklinikken, for at få dem til at behandle mig, selvom mit BMI ikke er under 30!
Og det har de indvilget i, hvis min vægt siger 95 kg eller derunder, når vi har en tid d. 11. Maj... Uhhhh... Jeg GLÆDER mig!!

12 år16. april 2012 kl. 10:25
re: Projekt Ønskebarn... Lys forude!!
Så er jeg 200 g fra at have tabt de 1 1/2 kg jeg havde taget på... Lidt bittert at tabe de samme kg 2 gange, med hvad... Nu er de jo snart væk igen... ;o)
12 år19. april 2012 kl. 07:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...