Projekt Ønskebarn... Under 100 kg igen (igen igen igen!)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Projekt Ønskebarn... Under 100 kg igen (igen igen igen!)
Hej Eliza..

Jeg taster altid mine opskrifter ind, men dumme mig har bare ikke tænkt på at jeg kunne taste mit måltid ind, inden jeg spiser det... Så det er da bare det jeg skal igang med nu... ;o)
Kan heller ikke finde ud af om pasta og ris skal vejes som rå, eller tilberedt, men jeg taster det bare som tilberedt, det er lidt svært at vide, hvor mange gram rå ris man spiser, når det ikke kun er mig jeg laver mad til.... ;o)
13 år8. juni 2011 kl. 13:07
Tak for rådet... ;o)

Jeg holdt mig på omkring de 1500 kcal igår, og idag har vægten belønnet mig med et vægttab på 700 g! Så nu hedder vægten 99.2 kg... Jubiii...

Har bestemt mig for at skrue ned for portionerne, og prøve at vænne min mave til, at den gerne må prøve at være sulten... Så kan det jo være at jeg er så heldig, at den også skrumper lidt ind, så den ikke kan indeholde så meget... ;o)
13 år9. juni 2011 kl. 07:26
Fedt! Hvis du kan tåle det med fordøjelsen, så spæd aftensmaden op med dine yndlingsgrøntsager, så du ikke er sulten når du skærer ned på ris, pasta osv. Det gør jeg. Jeg er f.eks. helt vild med rå champignon og rå blomkål til at gnave inden maden. Så er der helt naturligt ikke plads til lige så meget aftensmad. Der er lidt kalorier i humus osv, men lidt lækker dip til nogle grøntsager giver både protein og mæthed efter min mening. Bare et forslag;o)
13 år9. juni 2011 kl. 08:09
Jeg får masser af grøntsager til min aftensmad, gerne 300 gram... Jeg plejer at dampe dem, for jeg vil helst have der er bid i, det betyder så, at de skal tygges 3 gange så meget, men det er jo også sundt... ;o) Laver selv en dip af græsk yoghurt 2% med hvidløg og lidt All round krydderi... Smager supergodt!
13 år9. juni 2011 kl. 12:48
Wu huu... 1320 kcal idag... Er helt overrasket.... Min mave har godtnok knurret et par gange, men ikke mere end det kunne holdes ud... ;o)
13 år9. juni 2011 kl. 20:25
Blev belønnet med endnu et minus idag... 500 g! Der er vildt fedt, efter mange vejningers stilstand... ;o)
13 år10. juni 2011 kl. 07:38
Tillykke med fremgangen. Jeg må lige prøve tippet med all raound kryyderi i dippen ;o)
13 år10. juni 2011 kl. 08:37
Det kan varmt anbefales... ;o)

Jeg har stilstand på vægten idag, men var heller ikke helt dygtig igår, for vi fik hjemmelavede burger, og den talte noget mere i kalorie regnskabet, end jeg havde regnet med...
Idag er kæreste dag, hvor vi skal have noget godt at spise, men har besluttet mig for at taste ind alligevel... Håber ikke det bliver så slemt... ;o)
13 år11. juni 2011 kl. 12:56
Jeg har haft en fantastisk pinse weekend.... Havde kæreste dag lørdag, hvor dagen bare kun handlede om os to, søndag var vi til dobbelt børnefødselsdag, hvor menuen stod på grillede hotdogs, og frisk frugt til dessert, og igår var vi hjemme hos min mor, som er god til at tage hensyn til mit projekt.
Weekenden har godtnok kostet en plus på 200 g på vægten, men det gør mig ikke det fjerneste, for jeg er ikke i tvivl om at de er hurtigt væk igen... ;o)
13 år14. juni 2011 kl. 07:27
Wu huu... 97.8 kg!

Jeg har faktisk tabt et helt kilo siden weekenden...
Det er helt fantastisk, så stor en forskel det har gjort for mig, at taste maden ind, inden jeg spiser den...
Tak for det råd, Turbomoster!
13 år15. juni 2011 kl. 12:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...