16 år og 155 kg tung

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 16 år og 155 kg tung
enig med flab - kroppen repeterer ligesom igen.....underligt...
13 år17. juni 2011 kl. 09:48
Så opdatere jeg lige igen. På en eller anden måde stoppede motionen hurtigt af sig selv ØV !. Det holdte ikke, jeg kan simpelthen ikke få det til at hænge sammen med stressende dage og min krop bliver ødelagt selv om det ikke er mere.

Jeg har haft nogle dage hvor min motivation var i bund og jeg ikke fik skrevet alt ind osv, men nu er jeg stærkt tilbage efter et spark bagi af mig selv :D ..

Idag sagde vægten 147,3 kg (den svingede mellem 147,1 og 147,3 så jeg tager det højeste)

Det vil altså sige 9,1 kg er smidt på en mdr og 14 dage (: og det er på trods af at jeg fik kage og isté til sankthansaften igår (:
13 år24. juni 2011 kl. 08:21
Flot med et tab på 9,1 kg... Det er altså motiverende at se de lavere tal på vægten - så KEEP GOING STRONG - det er helt OK at have nogle udfald engang i mellem - bare du holder fokus og ikke lader udfaldene vare for længe.....
Jeg hepper på dig!!!!
Knus Nikomath
13 år24. juni 2011 kl. 11:39
Ja, det er flot Spekky.

Vi ramler alle ind i nogle dage hvor det bare ikke kører så fint......men at holde fokus er det vigtigste ...forstil dig billedet af dig selv som ( vælg et bestemt må eks. 90 kg)????.

Du kan også tegne et billede med det du holder af hvor du er på som det mål..( tyndere).....hæng det op så du ser tegningen dagligt.... det er en slags visualisering......

Skriv bare de dumme dage jeg er sikker på at mange vil støtte dig......i processen....

Når du skal holde fokus mener jeg at dit mål er et vægtab og at det er vigtigt...og måske, det vælger du selv det vigtigste nu i dit liv....
Det er en beslutning som du har taget og den gælder jo hele dit liv en vigtig beslutning som har indflydelse på alt det som kommer........tast ind her dagligt så du kan se når det er galt.........nogen gange er det ikke så slemt alligevel....God fredag til dig....Calcit....
13 år24. juni 2011 kl. 12:47
øv øv (:

Jeg var på markede igår med mine forældre hvor jeg desværre fangede mig selv i at købe slik og spise det.. Og nu straffer vægten mig kan jeg mærke (: ! Godtnok kun med 200 g. men det er 200 g. som jeg skal tabe mig igen... men kan godt mærke her på det sidste at det er blevet sværere, og tror måske jeg er nået dertil hvor vægten enlig gerne vil have en pause, da der ikke rigtig sker noget længere (: - Men om jeg giver op ? .. Aldrig (: ! .. Den får lige en uges tid hvor den kan gøre hva den vil den kære vægt, og så må vi se om jeg ikke kan få den presset længere ned derefter (:
13 år27. juni 2011 kl. 09:11
Nu kan du bare nøjes med at tage en lille smule. Du behøver ikke at undvære slik, blot det er i små mængder jeg har en krukke med lakridser her ved computeren og snupper en bid chokolade i ny og næ....5-10 gram det tror jeg holder sliktanden i ave.......det er et fif til at kunne holde kuren............og fortsætte....
13 år27. juni 2011 kl. 21:11
Jeg spiser lidt chokolade hver dag og min vægt går mere ned end op. Ellers får jeg ædeflip - så er det bedre at lære at spise i begrænsende mængder. Det er naturligt for vægten at gå både op og ned - bare den går mest ned.
13 år27. juni 2011 kl. 21:57
det er godt du går ture med din hund, men prøv stavgang, så bærre stavene ca 5-6% af din vægt + du forbrænder 20-25% mere end uden stave.
13 år30. juni 2011 kl. 06:41
Tillykke. Det er bare så flot som du klarer det.

Jeg ved godt at det er nemmere helt at undvære slik og kage. Men du er nødt til at give dig selv lov til at spise lidt en gang i mellem uden at føle dig totalt mislykket ;-)
Jo længere du afstår fra alt det søde. Jo større brag risikerer du at falde i med .........

Ved ikke om du spiser de hurtige kulhydrater. Så kan det nemlig kræve næsten umenneskelig viljestyrke at lade slikket stå.

Når først kroppen er vænnet fra det hurtige sukkerkick (fra sukker, hvidt brød, pasta og ris bl.a.) så smager sødt slet ikke godt mere. Det tager 1-3 måneder at blive helt afvænnet, men det er en skøn følelse.

Sig til hvis du vil have det forklaret :-)

Du må forresten ikke forvente at vægten viser hvad du spiste i går eller den sidste uge. Kroppen taber sig når den kan overskue det. Du må bare vente og behande din krop bedst muligt.
Næsten en skam du ikke kan se min vægtkurve. Jeg har præsteret at stå stille i op til 6 uger, for så pludselig at tabe 5-6 kilo.

Synes i øvrigt det er en god ide at vente lidt med motionen. Du har en høj forbrænding nu pga. af din vægt, så du kan sagtens tabe dig alene på kosten. Så kan du indføre motionen efterhånden som du helt naturligt får mere energi.

Keep up the good work !
13 år30. juni 2011 kl. 07:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...