16 år og 155 kg tung
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+calcit
re: 16 år og 155 kg tung
Det er da pragtfuldt 6 kilo er da lækkert....det er rart med din tilbagemelding er der noget du er i tvivl om så er der mange her som gerne vil støtte dig. Ja der er mange ting at sætte sig ind i men du virker som en kløgtig pige...al held og lykke til dig. Calcit...
13 år15. juni 2011 kl. 23:01
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år16. juni 2011 kl. 10:43
Spekky (slettet)
YES ! vægen var min ven idag og fortalte at jeg nu står på 148,1 kg :D !... Endelig.. vi er snart ved at være ved næste milepæl :D !..
Det vil altså sige at der er røget 7,5 kg :D
Det vil altså sige at der er røget 7,5 kg :D
13 år16. juni 2011 kl. 12:52
Ulla Mikkelsen
Spekky - Hvor er du bare sej og hvor er det super flot, at du allerede har smidt 7,5 kg - Rigtig dejligt, at du mødte op herinde, for det er nemlig her tingene sker og også her, du kan få alt den hjælp og opbakning du har brug for - ønsker dig held og lykke med de næste kg :O))
13 år16. juni 2011 kl. 13:24
Ablanu
Dejligt med en opdatering! Og tillykke med de 7,5 kilo, det går da rigtig godt! :)
13 år16. juni 2011 kl. 17:24
Spekky (slettet)
Øv ! - Håbede lige vægten var færdig med at svinge men idag sagde den 149,2 igen :( ! Så må jeg igang igen med at cykle (: Jeg har overholdt motionen indtil videre...
13 år17. juni 2011 kl. 08:20
Slettet indlæg
13 år17. juni 2011 kl. 08:39
Spekky (slettet)
Jaa det ved jeg godt, den har gjort sådan de sidste 4 dage, men nu er min mens også stoppet såå den burde ikke blive ved den kære vægt... igår cyklede jeg i et kvarter hvor jeg cyklede mellem 25 og 31 km/t heletiden... og så gjorde jeg rent i stuen (vi har en stor stue på ca 62 kvm)..
Derudover gik jeg to lange ture og var i børnehaven og fise rundt med børnene der i 3 timer... Har godtnok spist noget jeg ikke måtte, men jeg har overholdt mine daglige kcal og havde endda nogen i overskud... Kan bare ikke rigtig forstå det... og jeg vejer mig på samme måde hver morgen... Tager nattøj af så jeg kun har undertøj på, går på wc og ordner det der skal klares og så stiller jeg mig på vægten... Det kan da ikke passe at den kan stige 1,1 kg så..
Det skal lige siges at det er sjældent jeg taster min motion ind herinde, for ellers ville jeg os spise for de kcal jeg forbrænder og det er jo ikke meningen.
Derudover gik jeg to lange ture og var i børnehaven og fise rundt med børnene der i 3 timer... Har godtnok spist noget jeg ikke måtte, men jeg har overholdt mine daglige kcal og havde endda nogen i overskud... Kan bare ikke rigtig forstå det... og jeg vejer mig på samme måde hver morgen... Tager nattøj af så jeg kun har undertøj på, går på wc og ordner det der skal klares og så stiller jeg mig på vægten... Det kan da ikke passe at den kan stige 1,1 kg så..
Det skal lige siges at det er sjældent jeg taster min motion ind herinde, for ellers ville jeg os spise for de kcal jeg forbrænder og det er jo ikke meningen.
13 år17. juni 2011 kl. 08:45
Slettet indlæg
13 år17. juni 2011 kl. 08:57
Siden jeg skrev tråden har jeg ændret kurs og sakker nu mod 80 kg inden 1/7-2012 - et stort mål, men det er lige så realistisk som det andet og jeg vil hellere sætte mig et mål og gå efter det i stedet for de mange mål og så laver jeg små milepæle for mig selv i stedet for.
Pt. siger vægten 149,0 men jeg håber det ændre sig (det er meget ustabilt lige nu da jeg har den tid på måneden)..
dvs. jeg har tabt mig lidt over 6 kg.
Min første milepæl var at komme under 150 kg og som belønning (og fordi jeg forhåbentlig skal starte på uddannelse snart) tillod jeg mig selv at købe en ny computer :D !
Den næste milepæl er når jeg har tabt mig 10 kg, og der har jeg givet mig selv lov til at købe en pakke light is hos hjemmeisbilen (da de har de bedste lightis) ..
Jeg er også begyndt at motionere en smule (har gjort det i to dage, og håber det fortsætter) .. Jeg er begyndt at cykle 2 km på motioncyklen (som minimum) har dog cyklet 2,5 begge dage indtil videre, men vil ikke presse mig selv for hårdt da jeg går i stå så.
Jeg er efterhånden begyndt at finde ud af hva jeg kan tillade mig og spise og hvad der er forbudt...
Nu håber jeg bare på at kunne gå sommerferien rigtigt i møde med mindre kilo på bagen og mere selvtillid (:
Men må nok indrømme at selv om 6 kg ikke er meget kan jeg altså godt mærke det på mit tøj (: !