16 år og 155 kg tung

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 16 år og 155 kg tung
Heej Sarah (: - Mange tak

Jeg kan allerede nu se resultater (: - Da jeg var på vægten i morges sagde den 153,8 så det går bestemt den rigtige vej... Jeg har valgt at jeg ikke vil ændre for meget i mit liv da det bliver for hårdt for mig så, men har sat mig et mål der hedder 145 inden 1/7 som jeg har skrevet før - det føler jeg er realistisk.. - Jeg kan pga min størrelse ikke holde til at motionere meget mere end jeg gør nu, så det er maden der står i første række nu, jeg føler ikke at jeg er sulten eller har ændret for meget så tror at hvis jeg fortsætter sådan så klarer jeg det nok (: ...
13 år16. maj 2011 kl. 21:34
Hvor er det godt, at du er kommet i gang! Siden her er rigtig god til det, det skal du nok blive glad for :)
Det er da også rigtig super, at du allerede er gået i gang med små omlægninger samt at du har set resultater - Det er altid motiverende ;)

Mht at have nogen i ryggen, får du nok brug for det.. Om ikke andet så af dine forældre, jeg går ud fra, at du bor hjemme, og det mad du skal spise, køber dine forældre nok.. Så for at spise sundt, må du have dine forældre med på det, så I kan købe sundt ind, mindre usundt (så du ikke fristes) samt sund aftensmad (eller i hvert fald muligheden for det) :)

- Glæder mig til at følge dig!
13 år16. maj 2011 kl. 21:50
Hej Spekky, hvor dejligt at du er kommet igang og det hjælper dig at være her! Her er super støtte at finde hvis du har brug for det :)

Når jeg høre at du har prøvet diætisk og julemærkehjem etc. får det mig til at tænke på om det måske er noget psykisk der har holdt dig fra at tabe dig!? Vi er jo mange der spiser med vores følelser, jeg tog selv på pga. min alkoholiker far som jeg ikke kunne "redde" og som så døde. Det kostede mig ud over smerte en masse skyld og depression og 25 kg... jeg åd til jeg følte mig helt propfyldt, så følte jeg mig bedre. MEN nu er jeg obs på det og hver gang jeg får det dårligt så tænker jeg over hvorfor og prøver at lade være med at spise det væk.

Anyway, held og lykke herfra, jeg ved du kan og du vil have det så meget bdre med digselv på alle områder. Hver kg. er en sejr :)
13 år17. maj 2011 kl. 11:34
Jeg er super glad for at være kommet igang (: - Nu har jeg tabt mig 2,3 kg siden jeg startede :D så er bare stolt af mig selv ! Jeg elsker den her side :D
13 år17. maj 2011 kl. 13:14
Tillykke! Hvor er du bare sej ;) Det er SÅ cool at se en teenager tage livet i egen hånd!
13 år17. maj 2011 kl. 16:51
Ville også lige ønske dig tillykke med den gode start, vil også glæde mig til at følge dig, synes det er stærkt gået af dig at du er kommet igang, det kræver nemlig stor vilje men er første skridt på vejen til et sundere og bedre liv :-) har selv været ret overvægtig, men madital har hjulpet mig rigtig meget også til vedligeholdelse af vægttabet og sammenholdet herinde er helt sublimt.
Så også lige et velkommen herfra mig :)
13 år17. maj 2011 kl. 23:50
hvor er det sejt gået
dig tager jeg hatten af for

held og lykke med dit vægt tab
13 år18. maj 2011 kl. 09:43
Også herfra skal lyde en lykønsking for ikke alene de hurtige resultater, men sandelig også det faktum at du hat taget skeen i den anden hånd, og selv taget fat på din tilværelse.. Rigtig flot gået. Det i sig selv må vidne om en selvrespekt og viljestyrke som vi andre kun kan beundre..

Held og lykke.. Jeg er ikke spor i tvivl om at du nok skal komme godt fra land.

Velkommen til..

Knus
Michael (med personlig tråd "Sømand i Knibe")
13 år19. maj 2011 kl. 17:43
Hvordan går det her? Både med motivationen og vægttabet? :)
13 år25. maj 2011 kl. 19:25
Ja det er ved at være nogle dage siden.
Så vi må lige følge op på vor velkomst. :-)

Hvordan står det til ?

Knus
Michael.
13 år25. maj 2011 kl. 20:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...